Passion, Avanua i Casmir to marki oferujące bieliznę erotyczną. Od czerwca 2013 połączyły siły pod nazwą Lingerie Group, by dotrzeć do szerszego grona klientów oraz zaistnieć na rynkach światowych. O rozwoju marki, postrzeganiu jej przez klientów oraz poszerzaniu oferty opowiada Jarosław Gryla, właściciel marki Passion.
Od 2013 roku pod nazwą Ligerie Group oferujecie Państwo klientom bieliznę erotyczną trzech odrębnych marek (Passion, Avanua, Casmir). Skąd pomysł na takie połączenie brandów pod wspólnym szyldem?
Pomysł, aby połączyć marki wziął się z znanego powiedzenia „w jedności siła”. To tak pół żartem, pół serio. Jednakże wszystkie trzy marki szyją swoją bieliznę w Polsce, a zaopatrują się u wspólnych dostawców. Jeśli zamawiamy materiały i koronki w większej ilości możemy starać się o lepsze warunki cenowe, a co za tym idzie nasze produkty nie mają wygórowanych cen. Każda z tych marek robi odmienne kolekcje, ale sprzedając je pod jednym szyldem klient ma dostęp do większego wyboru bielizny. Każda z tych marek trafia też do innego klienta.
Każda z marek posiada własny e-sklep, natomiast w kilku polskich centrach handlowych można spotkać także punkty stacjonarne Państwa marek. Czy można powiedzieć, że klient staje się bardziej odważny i kupuje częściej bezpośrednio czy raczej woli pozostać anonimowy?
Tak, klient staje się coraz bardziej odważny i świadomy. Widzimy to wyraźnie na przestrzeni kilu ostatnich lat. Nasi klienci w dużej mierze kupują w internecie ale w marketach też nie ma problemu ze zbytem. Zwłaszcza przy takiej szerokiej gamie produktów. Jednakże, aby zachować pewne konwenanse w marketach nie sprzedajemy bardzo odważnych i erotycznych kompletów. Mimo wszystko przychodzą tam klienci z całymi rodzinami. Dlatego w ostatnim czasie zdecydowaliśmy o wprowadzeniu piżam z wysokogatunkowej bawełny z jonami srebra, co skutkuje tym iż bawełna ta jest antybakteryjna. Według naszej wiedzy jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która posiada w swojej ofercie piżamy antybakteryjne. Bardzo wielu klientów ze skłonnościami do alergii, często chorujących docenia nasze piżamy.
Czy planujecie Państwo rozwój sieci handlowej o inne lokalizacje? Jeśli tak to jakimi kryteriami sugerujecie się podczas dokonywania ich wyboru?
Tak, oczywiście planujemy otwarcie kolejnych sklepów. Kryteria wyboru centrów handlowych w zasadzie są bardzo proste i oczywiste. Musi być to centrum handlowe dobrze prosperujące z dobrą lokalizacją, które dysponuje wolnymi lokalami handlowymi.
Jak dużym zainteresowaniem cieszy się bielizna erotyczna wśród klientów? Czy w Państwa kolekcjach można mówić o jakiejś sezonowości?
Bielizna erotyczna z każdym rokiem cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jednakże należy pamiętać, że nasze marki to również bielizna nocna nie tylko dla dorosłych, ale i dla dzieci. Mówimy tu o piżamkach, które w ostatnim czasie cieszą się bardzo dużym powodzeniem. Sezonowości w bieliźnie erotycznej raczej nie ma. W okresie świątecznym czy walentynkowym obserwujemy wzmożone zainteresowanie, ale nasze wzory są modne cały rok. Trzymamy się najnowszych trendów modowych jeśli chodzi o kolory, materiały czy wzornictwo. Klienci doceniają, iż produkujemy bieliznę w wielu kolorach, choć i tak najczęściej wybierają kolor czarny.
Video-zapowiedzi Państwa nowości produktowych to profesjonalnie realizowany materiał, dający przedsmak tego co za chwilę dostepne będzie w sprzedaży. A może myśleli Państwo o realizacji w niedalekiej przyszłości pokazu / SHOW na wzór Victoria Secret?
Na pokaz na wzór Victoria Secret chyba jeszcze za wcześnie. Trzeba pamiętać, że jednak mamy głównie bieliznę erotyczną. Jednakże organizujemy pokazy dla klientów na targach w Niemczech czy we Francji. Są to targi branży erotycznej największe w Europie. Tworząc coraz większą sieć własnej sprzedaży myślimy o tym, by za parę lat móc zrobić fajny pokaz w Polsce.
Dziękuję za rozmowę.