Bartosz Urbański, Lee Cooper: Najważniejszą kwestią dla przyszłego franczyzobiorcy jest dobra lokalizacja

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-02-28 | 09:32
Własny biznes to marzenie wielu osób, jednak niewielu decyduje się na jego realizację. W przypadku otwarcia sklepu odzieżowego w systemie franczyzowym należy pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Co w pierwszej kolejności powinien zrobić potencjalny franczyzobiorca, który chce otworzyć sklep pod logo znanej marki? Jak długo trwa ustalanie współpracy? Jakie koszty zobowiązany jest zobowiązany ponieść? Na te pytania odpowiada Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży ds. Hurtu marki Lee Cooper.

Myślę, że pierwszą i najważniejszą kwestią dla potencjalnego franczyzobiorcy jest wybranie odpowiedniej lokalizacji. Dziś handel detaliczny skupia się głównie w galeriach handlowych – powstają one nawet w mniejszych miastach. Drugą kwestią jest dokładne zbadanie konkurencji. Ważne jest żeby w danej lokalizacji występowały marki o podobnej rozpoznawalności i oferujące podobny poziom zarówno jakościowy i cenowy.
W sytuacji gdy mamy już wybraną lokalizację i wynegocjowaną dobrą stawkę czynszową, reszta czynności przebiega dość szybko. W przypadku firmy Lee Cooper warunki współpracy są elastyczne i dostosowywane do konkretnego projektu. Klient na każdym etapie inwestycji może liczyć na wsparcie Kierownika Regionalnego jak i Biura Obsługi. Kwestią czasu jest jedynie adaptacja i wyposażenie lokalu (meble itd.. ).
Jedyne koszty jakie w tej sytuacji ponosi franczyzobiorca, to koszty przystosowania lokalu i zatrudnienia personelu. W zależności od lokalizacji może on liczyć na wsparcie w kwestii systemu meblowego oraz formy zatowarowania.
Na taką działalność także można otrzymać dofinansowanie. W chwili obecnej istnieje wiele form finansowania działalności. Dostępność różnych form kredytowania sprawia, że potencjalni franczyzobiorcy mają szeroki wachlarz możliwości. Oczywiście zdolność kredytowa to indywidualna sprawa każdego przedsiębiorcy, jednak w przypadku prowadzenia innej działalności detalicznej (np. posiadanie już kilku sklepów innych marek) znacznie ułatwia sprawę.
Tagi:
Oceń artykuł:

Bartosz Urbański, Lee Cooper: Najważniejszą kwestią dla przyszłego franczyzobiorcy jest dobra lokalizacja

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.