Bartłomiej Bujnowski, Caelum Development: Najemcy to nasi najwięksi klienci

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-11 | 08:39
Galeria Askana to zdecydowanie centrum multifunkcyjne, które od 5 lat odwiedziło ok. 20 mln klientów nie tylko z Polski, ale również z pobliskich niemieckich miejscowości. Galeria na swoim koncie ma wiele sukcesów i choć wyniki dotyczące przychodów i odwiedzalności są zadawalające, apetyty właścicieli są wciąż niezaspokojone. O dalszym planach, pomysłach opowiedział marketing manager Caelum Development, Bartłomiej Bujnowski.

W ciągu 5 lat odwiedziło nas około 20 mln klientów z Gorzowa i całego regionu tj. z obszaru ok. 70 km wokół Galerii Askana. Oczywiście część naszych klientów to także mieszkańcy przygranicznych niemieckich miejscowości, którzy cenią polską kuchnię oraz markowe sklepy. Szczególnie te z polskich marek, których nie ma po drugiej stronie Odry.
Galeria Askana w zakresie doboru najemców stoi na pięciu bardzo solidnych podstawach, które tworzą dobre marki odzieżowe, kino, supermarket oraz część usługowa i gastronomia. Kino i gastronomia , w tym zwłaszcza kawiarnie to powody, dla których Galeria Askana jest częścią życia towarzyskiego, miejscem spotkań gorzowian. Część usługowa oraz supermarket pozwalają w Askanie dokonać bieżących zakupów spożywczych, udać się z wizytą do banku czy krawca. Dobre i znane marki odzieżowe, które oferują bogaty wybór odzieży, obuwia i akcesoriów powodują, że Askana jest atrakcyjna dla szerokiego grona klientów. Zarówno tych poszukujących marek z tzw. wyższej półki jak i tych zainteresowanych ofertą casual.
Galeria Askana to zdecydowanie multifunkcyjne miejsce. Można się tutaj oprócz zrobienia kompleksowych zakupów spotkać się ze znajomymi, pójść do kina, zaoferować dziecku mnóstwo zabawy w krainie zabaw a nawet umyć samochód. Jeśli do dobrego tenant mix-u oraz świetnej lokalizacji dodamy ciekawe akcje marketingowe to dajemy klientom pełną, ciekawą i łatwo dostępną ofertę bo Galeria Askana to miejsce gdzie wszystko jest pod jednym dachem a oferta jest bardzo szeroka.
Galeria Askana pod względem działań marketingowych jest jednym z najbardziej doświadczonych centrów w Polsce. Spektrum działań jakie podejmujemy jest bardzo szerokie. Obejmuje ono m.in. marketing sportowy, działalność charytatywną, proekologiczną, działania lojalnościowe, PRO sprzedażowe oraz wizerunkowe i edukacyjne. Oczywiście w różnych proporcjach, ale chyba nie ma takiego obszaru działania, którego przez te 5 lat nie podjęliśmy. Oczywiście cały czas staramy się zaskakiwać naszych Klientów innowacyjnym podejściem czego dowodem może być ostatnia formuła urodzin.
Mówiąc o lokalnej konkurencji musimy pamiętać o tym, że przez 4 i pół roku Galeria Askana była jedynym nowoczesnym miejscem zakupów w całym regionie. Dopiero od połowy kwietnia w Gorzowie zostało otwarte kolejne centrum handlowe, którego byliśmy pomysłodawcą i współinwestorem. O jego powstaniu zadecydowały wyniki jakie osiągała Galeria Askana, duże zainteresowanie kolejnych potencjalnych najemców, których ze względu na ograniczone miejsce nie byliśmy w stanie ulokować i poparta analizami pewność, że oba centra wspólnie także osiągną dobre wyniki. Po pół roku od otwarcia Centrum NoVa Park możemy śmiało stwierdzić, że silna pozycja Galerii Askana została zachowana. To na pewno zasługa ponad 4 lat zbierania doświadczeń w Gorzowie i regionie, proaktywnej polityki zarządu centrum oraz kompleksowej oferty jaką Askana oferuje.
Wyniki odwiedzalności oraz przychodów są zdecydowanie zadawalające, ale nasze apetyty są wciąż niezaspokojone w pełni. Właśnie dlatego robimy to co robimy bo lubimy ciągłe wyzwania i sami staramy się podwyższać sobie poprzeczkę. Dzięki takiej postawie co rusz odkrywamy nowy potencjał Galerii Askana. W tej chwili jesteśmy w trakcie trwającej ponad dwa miesiące akcji pt. „Askana Łowi Talenty”, która jest bardzo atrakcyjna dla klientów i uczestników ale też wymagająca od strony organizacyjnej.
Bez opinii najemców nie może dobrze funkcjonować żadne centrum handlowe ponieważ to najemcy tworzą ofertę i to właśnie najemcy są naszymi klientami. Większość z nich osiąga bardzo zadowalające lub dobre rezultaty ale jak w każdym centrum jest też grupa najemców, których oferta cieszy się mniejszym zainteresowaniem klientów. W ciągu 5 lat dołączyło do nas kilkunastu nowych najemców co w znacznym stopniu uatrakcyjniło ofertę a obecnie kończymy kolejny etap rekomercjalizacji, naturalny w centrum, które kończy właśnie 5 lat. Co chyba najlepiej świadczy o pozytywnej opinii najemców to fakt, iż prawie wszyscy najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów lub  powiększenie lokalu. To również świadczy o tym, że obecność w Askanie daje możliwość prowadzenia udanego biznesu i dalszego rozwoju. 
Po zakończeniu aktualnie trwającej wystawy gadów a dokładnie 20 i 21 października odbędzie się casting w ramach „Askana Łowi Talenty”. Następnie przez 6 kolejnych weekendów odbędą się eliminacje i Wielki Finał z udziałem gwiazd, które zasiądą w jury. Główną nagrodą w konkursie jest 10 000 zł. W międzyczasie zorganizujemy Noc Zniżek i Targi Ślubne z możliwością wygrania wesela za darmo oraz rozpoczniemy kampanię świąteczną. Tym samym przez cały czas dostarczymy naszym klientom zarówno rozrywki jak też możliwości zapolowania na oferty cenowe i wzięcia udziału w weselnym plebiscycie. Na Święta również przygotowaliśmy specjalne niespodzianki, nowość na rynku ale tu – jako, że to niespodzianka – nie będę jeszcze zdradzał tajemnicy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Bartłomiej Bujnowski, Caelum Development: Najemcy to nasi najwięksi klienci

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.