Boutique Bielizny w grudniu ubiegłego roku otworzył swój pierwszy salon w galerii handlowej. O korzyściach płynących z tego rodzaju lokalizacji, misji firmy oraz pionierskiej usłudze personalizacji bielizny opowiedziała Barbara Cabaj, prezes zarządu Ab Ovo Lingerie, właściciela sieci Boutique Bielizny.
W grudniu zeszłego roku otworzyli Państwo swój pierwszy salon na terenie galerii handlowej Poznań City Center.
Sklep w Poznaniu jest naszym trzecim salonem, ale pierwszym, który otworzyliśmy na terenie galerii handlowej. Uważamy, że obecnie w Polsce handel detaliczny w dużej mierze rozwija się w właśnie w galeriach handlowych dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu w Poznań City Center. W tym roku planujemy otwarcia czterech kolejnych punktów w kluczowych galeriach handlowych w Polsce. Nie chcę na razie zdradzać szczegółów na ten temat.
Rozwijają Państwo sieć franczyzową. Co Państwo sądzą o tej formie dystrybucji w branży bieliźnianej?
Uważamy, że system franczyzowy jest jedynym, który może się rozwijać w tej branży. Sklep z bielizną ze względu na swój asortyment posiada bardzo dużą liczbę SKU (z ang. stock keeping unit - identyfikator służący do zarządzania danym towarem – przyp. red.), przez co bez odpowiedniej wiedzy bardzo łatwo o błędne „zatowarowanie”. System franczyzowy daje gwarancje sukcesu obu stronom – franczyzobiorcy ze względu na otrzymany know-how oraz franczyzodawcy, który ma pewność, że ktoś sprawuję odpowiednią pieczę nad salonem.
Uruchomili Państwo sklep internetowy. Jaką część przychodów rocznych stanowią wyniki ze sprzedaży online?
Sklep internetowy uruchomiliśmy w lipcu 2014, czyli dziesięć miesięcy po otwarciu pierwszego butiku. Internet ma znaczący udział w obrotach sieci.
Czym wyróżnia Boutique Bielizny sprzedaży na tle konkurencji?
Od konkurencji wyróżnia nas niemal wszystko. Jesteśmy jedyną siecią sklepów z bielizną, która posiada tak szeroki asortyment marek premium i premium+. Zależało nam na zgromadzeniu najlepszym marek bieliźnianych na świecie, oczywiście najlepszych w danej dziedzinie. Dzięki temu udało nam się stworzyć bogatą ofertę, w której każda kobieta w różnych momentach życia, odnajdzie coś dla siebie. Dodatkowo jesteśmy jedyną siecią nastawioną na edukację konsumenta.
Claim marki Boutique Bielizny to „Odkrywamy Twoją kobiecość”. W jaki sposób wcielają Państwo to hasło w życie?
Nasza misja polega na pomaganiu paniom w odkrywaniu ich kobiecości. Chcemy sprawić, że poczują się piękne w swoim ciele. Sercem każdego butiku są przymierzalnie, które są wygodne i przestronne. To tam dzieje się magia. Staramy się pokazywać kobietom jak ważną rolę odgrywa bielizna na naszym życiu. Dobrze dobrana bielizna zmienia naszą sylwetkę pozwala nam wydobyć to co mamy najpiękniejsze i zakryć mankamenty. W Boutique Bielizny nie ważne jaki nosimy rozmiar czy jak wyglądamy, wszystkie jesteśmy kobiece. Dodatkowo oferujemy klientkom spotkania z ekspertami na temat edukacji seksualnej, dietetyki, mody i zdrowia. Uważamy, że butik z bielizną to idealne miejsce do tego typu spotkań.
Na czym polega usługa personalizowania bielizny, którą oferujecie Państwo jako jedyna na świecie marka?
Zależy nam na idealnym dopasowaniu bielizny oraz pewności, że każda z naszych klientek będzie czuła się wyjątkowo stąd pomysł personalizowania bielizny. Jesteśmy w stanie nie tylko dopasować bieliznę do potrzeb klientki poprzez, na przykład, skrócenie ramiączek. Chcemy również sprawić, że dany biustonosz będzie dopasowany do charakteru konkretnej pani, między innymi poprzez doszycie różnych ozdób czy wyszycie haftu. Jedyni w Polsce oferujemy klientkom tę usługę. Najbardziej luksusowe światowe firmy zaczynają wprowadzać ją do swojej oferty.
W jaki sposób najlepiej dotrzeć do współczesnych kobiet i przekonać je do swojej propozycji?
Oczywiście nie ma jednego sprawdzonego rozwiązania. Ważne, by cały czas poszukiwać nowych rozwiązań i iść z duchem czasu. W Boutique Bielizny stawiamy na różnorodności – jesteśmy widoczni w prasie kobiecej, aktywnie działamy na portalach społecznościowych. Inwestujemy lokalnie: w bilbordy czy prasę, ale również w globalne kampanie TV. Niezwykle ważną rolę odgrywa również marketing szeptany. Doceniamy tą formę reklamy i zależy nam, by klientki polecały nasze salony koleżankom. Nieustannie poszukujemy nowych możliwości komunikacji. My na ten rok zaplanowaliśmy kilka niespodzianek.
Tagi: