Barbara Cabaj, Boutique Bielizny: Handel detaliczny w Polsce rozwija się w galeriach handlowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-25 | 08:00
Boutique Bielizny w grudniu ubiegłego roku otworzył swój pierwszy salon w galerii handlowej. O korzyściach płynących z tego rodzaju lokalizacji, misji firmy oraz pionierskiej usłudze personalizacji bielizny opowiedziała Barbara Cabaj, prezes zarządu Ab Ovo Lingerie, właściciela sieci Boutique Bielizny.


W grudniu zeszłego roku otworzyli Państwo swój pierwszy salon na terenie galerii handlowej Poznań City Center.
Sklep w Poznaniu jest naszym trzecim salonem, ale pierwszym, który otworzyliśmy na terenie galerii handlowej. Uważamy, że obecnie w Polsce handel detaliczny  w dużej mierze rozwija się w właśnie w galeriach handlowych dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu w Poznań City Center. W tym roku planujemy otwarcia czterech kolejnych punktów w kluczowych galeriach handlowych w Polsce. Nie chcę na razie zdradzać szczegółów na ten temat.
Rozwijają Państwo sieć franczyzową. Co Państwo sądzą o tej formie dystrybucji w branży bieliźnianej?
Uważamy, że system franczyzowy jest jedynym, który może się rozwijać w tej branży. Sklep z bielizną ze względu na swój asortyment posiada bardzo dużą liczbę SKU (z ang. stock keeping unit - identyfikator służący do zarządzania danym towarem – przyp. red.), przez co bez odpowiedniej wiedzy  bardzo łatwo o błędne „zatowarowanie”. System franczyzowy daje gwarancje sukcesu obu stronom – franczyzobiorcy ze względu na otrzymany know-how oraz franczyzodawcy, który ma pewność, że ktoś sprawuję odpowiednią pieczę nad salonem.
Uruchomili Państwo sklep internetowy. Jaką część przychodów rocznych stanowią wyniki ze sprzedaży online?
Sklep internetowy uruchomiliśmy w lipcu 2014, czyli dziesięć miesięcy po otwarciu pierwszego butiku. Internet ma znaczący udział w obrotach sieci.
Czym wyróżnia Boutique Bielizny sprzedaży na tle konkurencji?
Od konkurencji wyróżnia nas niemal wszystko. Jesteśmy jedyną siecią sklepów z bielizną, która posiada tak szeroki asortyment marek premium i premium+. Zależało nam na zgromadzeniu najlepszym marek bieliźnianych na  świecie, oczywiście najlepszych w danej dziedzinie. Dzięki temu udało nam się stworzyć bogatą ofertę, w której każda kobieta w różnych momentach  życia, odnajdzie coś dla siebie.  Dodatkowo jesteśmy jedyną siecią nastawioną na edukację konsumenta.
Claim marki Boutique Bielizny to „Odkrywamy Twoją kobiecość”. W jaki sposób wcielają  Państwo to hasło w życie?
Nasza misja polega na pomaganiu paniom w odkrywaniu ich kobiecości. Chcemy sprawić, że poczują się piękne w swoim ciele. Sercem każdego butiku są przymierzalnie, które są wygodne i przestronne. To tam dzieje się magia. Staramy się pokazywać kobietom jak ważną rolę odgrywa bielizna na naszym życiu. Dobrze dobrana bielizna zmienia naszą sylwetkę pozwala nam wydobyć to co mamy najpiękniejsze i zakryć mankamenty. W Boutique Bielizny nie ważne jaki nosimy rozmiar czy jak wyglądamy, wszystkie jesteśmy kobiece. Dodatkowo oferujemy klientkom spotkania z ekspertami na temat edukacji seksualnej, dietetyki, mody i zdrowia. Uważamy, że butik z bielizną to idealne miejsce do tego typu spotkań.
Na czym polega usługa personalizowania bielizny, którą oferujecie Państwo jako jedyna na świecie marka?
Zależy nam na idealnym dopasowaniu bielizny oraz pewności, że każda z naszych klientek będzie czuła się wyjątkowo stąd pomysł personalizowania bielizny. Jesteśmy w stanie nie tylko dopasować bieliznę do potrzeb klientki poprzez, na przykład, skrócenie ramiączek. Chcemy również sprawić, że dany biustonosz będzie dopasowany do charakteru konkretnej pani, między innymi poprzez doszycie różnych ozdób czy wyszycie haftu.  Jedyni w Polsce oferujemy klientkom tę usługę.  Najbardziej luksusowe światowe firmy zaczynają wprowadzać ją do swojej oferty.
W jaki sposób najlepiej dotrzeć do współczesnych kobiet i przekonać je do swojej propozycji?
Oczywiście nie ma jednego sprawdzonego rozwiązania. Ważne, by cały czas poszukiwać nowych rozwiązań  i iść z duchem czasu. W Boutique Bielizny stawiamy na różnorodności – jesteśmy widoczni w prasie kobiecej, aktywnie działamy na portalach społecznościowych. Inwestujemy lokalnie: w bilbordy czy prasę, ale również w globalne kampanie TV. Niezwykle ważną rolę odgrywa również marketing szeptany. Doceniamy tą formę reklamy i zależy nam, by klientki polecały nasze salony koleżankom. Nieustannie poszukujemy nowych możliwości komunikacji. My na ten rok zaplanowaliśmy kilka niespodzianek.
Tagi:
Oceń artykuł:

Barbara Cabaj, Boutique Bielizny: Handel detaliczny w Polsce rozwija się w galeriach handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.