Artur Koziński, Galeria Wisła: Zmienia się świadomość i podejście do konsumpcji

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-20 | 08:00
Swap - akcja polegająca na bezgotówkowej wymianie przedmiotów, powoli wkracza do Polski i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Na wprowadzenie go do kalendarza atrakcji swojego centum zdecydowała się między innymi Galeria Wisła. O przeprowadzonej akcji i jej przygotowaniach opowiada Artur Koziński, marketing manager Galerii Wisła.

Swap był częścią większego eventu – w tym dniu mieliśmy finał Street Fashion Festival w trakcie którego wybieraliśmy najlepiej ubrane osoby w regionie. Impreza była dedykowana do osób które śledzą trendy i lubią modę – dla tych osób Swap jest czymś atrakcyjnym i ciekawym pomysłem nie tylko odświeżenie garderoby ale również na zabawę.
Jak każde przedsięwzięcie również Swap wymaga przygotowań. W naszym przypadku praca marketingu i firmy zewnętrznej była wspólna. Po naszej stronie była koncepcja, po stronie agencji - scenografia. Swap koordynowała stylistka współpracująca z Galerią.
W naszym zamyśle Swap jest jednym z elementów który służy budowaniu wizerunku Galerii jako centrum mody. Jest to też pewna forma wyróżnienia klientek które są bardzo dobrze zorientowane w świecie mody i stanowią grupę naszych stałych klientów. Nie wszystkie zakupy są udane a Swap pozwala na „naprawienie” tych błędów, i w efekcie wzrost zadowolenia. Myślę również że wefkecie Swapu pojawiają się również nowe potrzeby – trzeba kupić nowe dodatki, buty do sukienki itd., ale w tym przypadku nam chodziło o dobrą zabawę i danie nowych możliwości klientkom.
Do tej pory odbył się tylko jeden Swap. Planujemy następne i w naszych założeniach Swap ma być elementem towarzyszącym większym wydarzeniom, szczególnie tym poświęconym modzie i dedykowanym do potencjalnych zainteresowanych.
W naszej działalności najważniejsze jest reagowanie na potrzeby klienta a szczególną umiejętnością jest tworzenie nowych potrzeb. Centrum Handlowe skupiające wiele podmiotów o rozmaitej ofercie musi działać na wielu polach i myślę, że zarówno Swap jak i Jarmark Regionalny ma swoich odbiorców. Ważne aby część działań była atrakcyjna i niepowtarzalna (jak np. Street Fashion Festival), a inna część przewidywalna i bardzo dopracowana w zakresie oferty (tak jak Jarmarki Regionalne). W mojej ocenie klienci stają się coraz bardziej wymagający, zmienia się również świadomość i podejście do konsumpcji. Dla coraz mniejszej grupy osób wybranie się na zakupy jest formą rozrywki. Klienci oczekują ze w Centrach będzie się jeszcze coś działo atrakcyjnego i na tym polu Galerie Handlowe rywalizują ze sobą, kreując wciąż nowe przedsięwzięcia.
Tagi:
Oceń artykuł:

Artur Koziński, Galeria Wisła: Zmienia się świadomość i podejście do konsumpcji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.