Marka Atlantic istnieje na rynku już 20 lat. W tym czasie wypracowała sobie silna pozycję w branży bieliźniarskiej. Teraz swój pomysł na biznes sprzedaje przyszłym partnerom. O współpracy i akcjach franczyzowych opowiada Anna Waszkiewicz, dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej.
Co jest ważne podczas pozyskiwania potencjalnych parterów?
Ważny jest wizerunek marki Atlantic i fakt że istnieje ona na rynku już 20 lat. Dla potencjalnych franczyzobiorców istotne jest również to, że od wielu lat prowadzimy własne salony firmowe, a więc sprzedajemy sprawdzony pomysł na biznes.
W jaki sposób starają się Państwo przyciągnąć potencjalnych franczyzobiorców?
Staramy się komunikować z potencjalnym franczyzobiorcą poprzez media zajmujące się tematyką franczyzy. Istotnym narzędziem komunikacji jest nasz własny serwis internetowy. Jesteśmy również członkiem Polskiej Organizacji Franczyzobiorców.
Które pomysły franczyzowych promocji cieszą się największym zainteresowaniem ze strony potencjalnych franczyzobiorców?
Promocje dla franczyzy, które sprawdzają się, to promocje sieciowe dla salonów Atlantic. Franczyzobiorcy cenią je sobie, bo są sprawdzone również w sklepach firmowych. Zachowujemy jednolity wizerunek marki jak również sposób komunikowania się z klientem.
Czy odnośnie akcji uwzględniają Państwo także propozycje swoich partnerów?
Oczywiście, wychodzimy naprzeciw propozycjom indywidualnym franczyzobiorców, jednak muszą one być zgodne ze strategią marki w danym czasie. Te indywidualne akcje mają najczęściej charakter dedykowanej komunikacji lokalnej.
Tagi: