Zgodnie z wynikami badań socjologicznych przeprowadzonych w 2010 roku Galerię Kazimierz wyróżnia szczególna atmosfera panująca w centrum, sprzyjająca zakupom i miłemu spędzaniu czasu. Tajemnicę powodzenia galerii wyjawiła serwisowi Galeriehandlowe.pl Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Centrami Handlowymi GTC S.A.
Galeria Kazimierz to miejsce silnie identyfikujące się z nowymi trendami
w modzie. Dowodem na to jest nie tylko aktualna lista najemców naszego
centrum, ale również organizowane wydarzenia specjalne. W programie
szóstych urodzin nie mogło zabraknąć atrakcji związanych z wielkim
światem mody. Dla klientów Galerii Kazimierz jest on stale na
wyciągnięcie ręki.
O sukcesie działalności galerii najlepiej świadczy ciągłe
zainteresowanie najemców powierzchniami handlowymi, deklaracje aktualnych
najemców dotyczące chęci kontynuacji najmu, jak również 100 % wynajętej
powierzchni. Atrakcyjność Galerii Kazimierz jako obiektu handlowego
jest również potwierdzana przez naszych klientów.
Klienci chętnie uczestniczą w eventach organizowanych przez nas. Kraków
jest miastem o wyjątkowo bogatej ofercie kulturalno-rozrywkowej. Tym
bardziej cieszy fakt, że wydarzenia w naszym centrum są zauważane i
doceniane przez wiele osób, które chętnie w nich uczestniczą. Bywa
nawet, że liczba uczestników i widzów jest dużo większa niż pierwotnie
zakładamy. Oferta kulturalno-rozrywkowa Galerii Kazimierz przeznaczona
jest dla osób w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach.
Jednocześnie, staramy się tak układać kalendarz i program imprez, aby każdy z klientów znalazł coś dla siebie.
Cały czas pracujemy nad uatrakcyjnieniem tenat mixu, wprowadzając do
Galerii marki dotychczas nieobecne w Krakowie. Zawsze staramy się
zaoferować klientom coś nowego i w ten sposób spełnić ich oczekiwania.
Sprawdzamy jak klienci Galerii Kazimierz nas postrzegają i oceniają przez cyklicznie przeprowadzane badania socjologiczne. Na podstawie
otrzymywanych danych, wprowadzamy ewentualne korekty do przyjętej
strategii.
Organizowane przez nas atrakcje są zawsze konsultowane z najemcami.
Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że są oni zainteresowani takimi
wydarzeniami i często chcą być ich współorganizatorami. Nierzadko też
sami wychodzą z inicjatywą przygotowania i przeprowadzenia działań
promocyjnych.
Galeria Kazimierz działa od marca 2005 roku. Była wówczas pierwszym w
pełni nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym w Krakowie. Na
zrewitalizowanym terenie poprzemysłowym udało się stworzyć obiekt
łączący elementy zabytkowe z nowoczesną, funkcjonalną architekturą. Sam
fakt powstania Galerii Kazimierz miał zatem duży wpływ na wizerunek tej
części miasta. Z biznesowego punktu widzenia, mimo rozwoju
konkurencyjnych obiektów, Galeria Kazimierz pozostaje ważnym punktem na
handlowej mapie Małopolski. Trwająca rekomercjalizacja potwierdza, że
podobnie myślą nasi najemcy, wśród których są zarówno marki popularne,
jak i luksusowe, w tym debiutujące na lokalnym rynku. Co ważne, nasze
centrum oceniane jest przez klientów w badaniach socjologicznych jako
przyjazne miejsce nie tylko zakupów, ale również spotkań i rozrywki.
Mamy rzeszę lojalnych klientów. Postrzegamy to jako duży sukces i powód do zadowolenia.
(MS)
Tagi: