Anna Malarczyk, NoVa Park: Rok 2014 to czas kontynuacji rozpoczętych już działań

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-11-27 | 08:00
Wysoka frekwencja odwiedzalności, debiutujące marki w Gorzowie Wlkp. oraz satysfakcja klientów to jedne z wielu czynników, które potwierdzają sukces galerii NoVa Park. Jaki był ten ostatni rok oraz jaki będzie kolejny opowiedziała Anna Malarczyk, dyrektor zarządzająca Futureal Management Poland Sp. z o.o., współwłaściciela centrum handlowego NoVa Park.

Niedawno minął rok od otwarcia NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim. Jak Państwo oceniają ten pierwszy rok funkcjonowania obiektu?
Pierwszy rok funkcjonowania NoVa Park to czas otwierania się nowych lokali, w tym pojawienia się po raz pierwszy w Gorzowie znanych marek m.in. Bershka, 4F, Cubus, Intersport czy Super-Pharm. Od dnia otwarcia prowadziliśmy działania mające na celu stworzenie z NoVa Park miejsca rodzinnych zakupów, podczas których klient zawsze spotyka jakąś wartość dodaną w postaci nagród, specjalnych okazji i ofert rabatowych, familijnych eventów edukacyjnych, nietypowych wystaw czy spotkań z ciekawymi ludźmi. Do tej pory gościliśmy w NoVa Park m.in. Wojciecha Cejrowskiego, Patrycję Kazadi, Kasię Cichopek i Bartka Zmarzlika. Systematycznie angażujemy się również w wydarzenia ważne dla społeczności lokalnej. Na stałe współpracujemy z Filharmonią Gorzowską, Miejskim Centrum Kultury oraz Stowarzyszeniem „Młodzi dla Gorzowa”. NoVa Park to nowa kultura zakupów i ciekawa alternatywa spędzania wolnego czasu.
A jak wyglądają wyniki odnośnie frekwencji oraz obrotów w centrum? Są Państwo z nich zadowoleni?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskiwanych wyników zarówno jeśli chodzi o frekwencję, jak i obroty w NoVa Park. Nasze wyniki odwiedzalności potwierdzają pozytywny trend, są one miesiąc do miesiąca wyższe od danych podawanych przez Footfall Index Polska prowadzony przez Polską Radę Centrów Handlowych. W czerwcu zanotowaliśmy rekordowe wzrosty – 30% wzrost frekwencji oraz 32% wzrost obrotów w stosunku do czerwca 2012 roku. Dodatkowo, wyniki czerwcowe były nawet lepsze od grudniowych, co potwierdza, że niedawno otwarty obiekt w Gorzowie Wielkopolskim nieustannie zyskuje i poszerza grono zaufanych klientów. Zwyczajowo bowiem to właśnie okres bożonarodzeniowy jest zawszenajlepszy dla centrów handlowych. Warto zaznaczyć również fakt konsekwentnie realizowanej przez nas strategii „NoVa Park centrum handlowym lokalnym i regionalnym”. Naszą galerię odwiedzają nie tylko mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego, ale również liczni klienci z regionu, którzy chętnie korzystają z oferty NoVa Park zamiast jeździć na zakupy np. do Szczecina czy Poznania.
To pewnie takie dobre wyniki przyciągają do NoVa Park licznych najemców? Jaka jest Państwa polityka w tym zakresie?
Stawiamy na popularne i lubiane przez mieszkańców Gorzowa oraz okolic marki, które nie były dotąd dostępne na rynku lokalnym. Dzięki takiej strategii udało nam się wprowadzić do Gorzowa m.in. salony H&M, Bershka, Mohito, Sephora, Home&You, W.KRYK czy KFC i Pure Fitness. Zależy nam również na zapewnieniu klientom pełnej oferty skierowanej do rodzin z dziećmi. Już teraz możemy pochwalić się szerokim wachlarzem najemców, oferujących produkty i usługi dla tej właśnie grupy docelowej m.in. sklepami Smyk, ReKids, Party Shop czy Coccodrillo oraz Placem Zabaw Acapulco. Chętnie widzimy w NoVa Park także lokalnych przedsiębiorców, którym np. pomagamy znaleźć franczyzodawców w ramach naszego Centrum Franczyzowego. Dzięki naszemu wsparciu, mają oni szansę na świetnie prosperujący biznes w Gorzowie Wielkopolskim.
Jak zapowiadają się plany NoVa Park na 2014 rok?
Rok 2014 to czas kontynuacji rozpoczętych już działań. Planujemy otwarcia kolejnych lokali w NoVa Park, co jest silnym trendem typowym dla „młodych” centrów handlowych. Będziemy prowadzić intensywne działania marketingowe oraz organizować ciekawe wydarzenia i inicjatywy, które będą przyciągać do centrum handlowego coraz większą liczbę rodzin z dziećmi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Anna Malarczyk, NoVa Park: Rok 2014 to czas kontynuacji rozpoczętych już działań

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.