Wysoka frekwencja odwiedzalności, debiutujące marki w Gorzowie Wlkp. oraz satysfakcja klientów to jedne z wielu czynników, które potwierdzają sukces galerii NoVa Park. Jaki był ten ostatni rok oraz jaki będzie kolejny opowiedziała Anna Malarczyk, dyrektor zarządzająca Futureal Management Poland Sp. z o.o., współwłaściciela centrum handlowego NoVa Park.
Niedawno minął rok od otwarcia NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim. Jak Państwo oceniają ten pierwszy rok funkcjonowania obiektu?
Pierwszy rok funkcjonowania NoVa Park to czas otwierania się nowych lokali, w tym pojawienia się po raz pierwszy w Gorzowie znanych marek m.in. Bershka, 4F, Cubus, Intersport czy Super-Pharm. Od dnia otwarcia prowadziliśmy działania mające na celu stworzenie z NoVa Park miejsca rodzinnych zakupów, podczas których klient zawsze spotyka jakąś wartość dodaną w postaci nagród, specjalnych okazji i ofert rabatowych, familijnych eventów edukacyjnych, nietypowych wystaw czy spotkań z ciekawymi ludźmi. Do tej pory gościliśmy w NoVa Park m.in. Wojciecha Cejrowskiego, Patrycję Kazadi, Kasię Cichopek i Bartka Zmarzlika. Systematycznie angażujemy się również w wydarzenia ważne dla społeczności lokalnej. Na stałe współpracujemy z Filharmonią Gorzowską, Miejskim Centrum Kultury oraz Stowarzyszeniem „Młodzi dla Gorzowa”. NoVa Park to nowa kultura zakupów i ciekawa alternatywa spędzania wolnego czasu.
A jak wyglądają wyniki odnośnie frekwencji oraz obrotów w centrum? Są Państwo z nich zadowoleni?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskiwanych wyników zarówno jeśli chodzi o frekwencję, jak i obroty w NoVa Park. Nasze wyniki odwiedzalności potwierdzają pozytywny trend, są one miesiąc do miesiąca wyższe od danych podawanych przez Footfall Index Polska prowadzony przez Polską Radę Centrów Handlowych. W czerwcu zanotowaliśmy rekordowe wzrosty – 30% wzrost frekwencji oraz 32% wzrost obrotów w stosunku do czerwca 2012 roku. Dodatkowo, wyniki czerwcowe były nawet lepsze od grudniowych, co potwierdza, że niedawno otwarty obiekt w Gorzowie Wielkopolskim nieustannie zyskuje i poszerza grono zaufanych klientów. Zwyczajowo bowiem to właśnie okres bożonarodzeniowy jest zawszenajlepszy dla centrów handlowych. Warto zaznaczyć również fakt konsekwentnie realizowanej przez nas strategii „NoVa Park centrum handlowym lokalnym i regionalnym”. Naszą galerię odwiedzają nie tylko mieszkańcy Gorzowa Wielkopolskiego, ale również liczni klienci z regionu, którzy chętnie korzystają z oferty NoVa Park zamiast jeździć na zakupy np. do Szczecina czy Poznania.
To pewnie takie dobre wyniki przyciągają do NoVa Park licznych najemców? Jaka jest Państwa polityka w tym zakresie?
Stawiamy na popularne i lubiane przez mieszkańców Gorzowa oraz okolic marki, które nie były dotąd dostępne na rynku lokalnym. Dzięki takiej strategii udało nam się wprowadzić do Gorzowa m.in. salony H&M, Bershka, Mohito, Sephora, Home&You, W.KRYK czy KFC i Pure Fitness. Zależy nam również na zapewnieniu klientom pełnej oferty skierowanej do rodzin z dziećmi. Już teraz możemy pochwalić się szerokim wachlarzem najemców, oferujących produkty i usługi dla tej właśnie grupy docelowej m.in. sklepami Smyk, ReKids, Party Shop czy Coccodrillo oraz Placem Zabaw Acapulco. Chętnie widzimy w NoVa Park także lokalnych przedsiębiorców, którym np. pomagamy znaleźć franczyzodawców w ramach naszego Centrum Franczyzowego. Dzięki naszemu wsparciu, mają oni szansę na świetnie prosperujący biznes w Gorzowie Wielkopolskim.
Jak zapowiadają się plany NoVa Park na 2014 rok?
Rok 2014 to czas kontynuacji rozpoczętych już działań. Planujemy otwarcia kolejnych lokali w NoVa Park, co jest silnym trendem typowym dla „młodych” centrów handlowych. Będziemy prowadzić intensywne działania marketingowe oraz organizować ciekawe wydarzenia i inicjatywy, które będą przyciągać do centrum handlowego coraz większą liczbę rodzin z dziećmi.
Tagi: