Rosnące potrzeby najemców, rozwijające się coraz prężniej sieci handlowe, które potrzebują nowoczesnej, dobrze zarządzanej powierzchni handlowej, usługowej i rozrywkowej to tylko nieliczne powody dlaczego Gemini Park Bielsko-Biała zdecydowało się na rozbudowę obiektu. O szczegółach rozbudowy oraz postępach prac opowiedziała Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.
Realizowane przez nas inwestycje to efekt długofalowej strategii rozwoju i podnoszenia standardów centrów handlowych Gemini Park. Nasze obiekty regularnie odnotowują systematyczny wzrost obrotów i odwiedzin. Sukces komercyjny, popularność obiektu wśród mieszkańców regionu a także konieczność reakcji na potrzeby najemców i rozwijających się sieci handlowych potrzebujących nowoczesnej, dobrze zarządzanej powierzchni handlowej, usługowej i rozrywkowej, wpłynęły na podjęcie decyzji o rozbudowie. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, postanowiliśmy niemal dwukrotnie powiększyć Gemini Park Bielsko-Biała i tym samym wzbogacić ofertę centrum. Chcemy naszym klientom zaproponować jak najszerszą ofertę handlową wszystkich najpopularniejszych marek dostępnych na polskim rynku.
Koszt prac przy budowie i rozbudowie centrów handlowych kształtuje się na poziomie od 3500-5500 PLN/ mkw i Gemini Park stara się zarówno podczas przetargów z wykonawcami, jak i w trakcie procesu budowlanego uzyskać optymalny wynik, to znaczy trafić w odpowiednią relację jakości do ceny.
Obecnie w centrum działa ponad 80 sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych sytuowanych na 27,5 tys. mkw. Po rozbudowie, obiekt wzbogaci się o około 21 tys. mkw. i dodatkowe 70 salonów i tym samym będzie dysponował jedną z największych w regionie powierzchni handlowych usytuowaną na 3 kondygnacjach. Nowoczesna bryła Centrum Gemini Park została zaprojektowana z myślą o komforcie naszych Klientów, również całych rodzin. Przestrzenne wnętrza, funkcjonalny rozkład sklepów oraz poszerzenie strefy rekreacyjnej sprzyjać będą nie tylko przyjemnym zakupom, ale również relaksowi i rozrywce.
Nowa powierzchnia handlowa będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na poszerzenie oferty z branż AGD, RTV i multimedia. Na nowo dobudowanej kondygnacji pojawią się także nowe lokale usługowe, wzbogacona zostanie oferta restauracyjna oraz rozrywkowa.
Tagi: