Galeria Sfera przygotowała dla klientów nową strategię marketingową przyciągającą konsumentów. Na wystawach zapanują motywy inspirowane regionalnymi tradycjami włókienniczymi w połączeniu z nowoczesnym, modowym wizerunkiem. Szczegóły planów marketingowych obiektu ujawnia Anna Dworak, Dyrektor Marketingu Galerii Sfera w Bielsku Białej.
Jesień w galeriach handlowych, odwrotnie niż w przyrodzie, jest czasem ożywienia i wytężonej pracy. Wraz z nowymi kolekcjami galerie rozpoczynają nowe kampanie promocyjne i intensyfikują komunikację z klientami. Na witrynach pojawiają się nowe trendy, a centra handlowe wdrażają nowe sposoby dotarcia do grup docelowych i narzędzia reklamy.
W nowym sezonie Galeria Sfera w Bielsku-Białej kontynuuje linię kreatywną opartą na inspiracji tradycjami włókienniczymi miasta połączonej z nowoczesnym modowym wizerunkiem. Na reklamach pojawią się kolaże zdjęć modelek z tkaninami w kwiatowo-owocowe hafty, przywodzące na myśl tradycyjne góralskie wzory. Do jesieni nawiązywać będzie kolorystyka i wykorzystanie elementów dojrzałych owoców. W warstwie tekstowej odwoływać będziemy się do smakowania mody i zmysłowego jej poznawania.
Zaplanowany na pierwszą połowę września jesienny pokaz nowych kolekcji w Galeria Sfera odbędzie się pod hasłem „Degustacje mody”. Impreza przygotowana została jako uczta dla koneserów stylu, ale też tych, którzy dopiero zamierzają spróbować przygody z modą. Całość wydarzenia pozwoli nie tylko obejrzeć propozycje odzieżowe na nadchodzący sezon. Pokazy będą doskonałą okazją do zdobycia lub pogłębienia wiedzy w temacie mody, kreowania własnego niepowtarzalnego stylu oraz zasad tworzenia udanych zestawień ubrań, obuwia i dodatków.
W nowym sezonie Galeria Sfera intensyfikuje działania online, aktywnie łącząc swoją obecność w sieci z działaniami w „realu”. Pierwszą tego typu akcją będzie specjalny pokaz mody z udziałem fanów profilu Sfery na Facebooku i prezentacjami „szafiarek” (osoby prowadzące blogi na temat mody i trendów, pokazujące swoje stylizacje w sieci). Pokaz ten poprzedzi tegoroczną odsłonę prezentacji nowych kolekcji. Pomysł spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów i z pewnością przyczyni się do wzmocnienia pozytywnej relacji i wizerunku Galerii wśród internautów.
Jesienią Galeria Sfera wydaje także magazyn dla klientów prezentujący nowe trendy i najciekawsze oferty najemców. Zespół marketingowy Galerii dokłada starań aby wydawnictwo miało jak najwyższy poziom graficzny i merytoryczny. W tym roku do realizacji tego projektu zaproszono cenionego fotografa mody: Sebastiana Cviqa, który jest autorem m.in. ostatniej kampanii marki La Mania oraz stylistkę Ingę Tomalę. Efekt ich pracy można już podziwiać w magazynie dostępnym w Galerii Sfera.
Tagi: