Henri Lloyd, firma specjalizująca się głównie w produkcji odzieży żeglarskiej, wiąże z 2013 r. ambitne plany. Tegoroczne działania przyniosły już efekty m.in. w nowej odsłonie najstarszego z siedmiu aktualnie funkcjonujących w Polsce salonów firmowych Henri Lloyd, jak również w otwarciu największej z placówek handlowych marki w Szczecinie. O szczegółach mówi Andrzej Schuetz, dyrektor Henri Lloyd Polska.
Do naszego salonu firmowego Henri Lloyd w CH Kilf Gdynia chcieliśmy wprowadzić powiew świeżości, nowoczesności. Stworzyć miejsce, w którym nasi klienci będą się czuli jeszcze lepiej i swobodniej. Wszystkie zmiany, jakie zachodzą w naszych sklepach, robimy z myślą o nich. Remont trwał w sumie dziesięć dni. Sklep ponownie otwarto 15 marca. Klienci już mogą znaleźć na półkach najnowszą kolekcję Wiosna - Lato 2013 oraz nowości w dziale odzieży żeglarskiej. Salon firmowy w Gdyni jest naszym najstarszym punktem handlowym. Otworzyliśmy go w kwietniu 1999 r.
27 marca otworzyliśmy kolejny salon firmowy w Polsce. Tym razem jest to punkt w Szczecinie. Postanowiliśmy, że nasz nowy sklep powstanie nie w centrum handlowym, jak poprzednie sześć salonów, ale w Marinie. Jest ona położona w samym sercu Szczecina, nad jeziorem Dąbie Małe. Na otwarcie przybyło wielu znakomitych gości, wśród których była Krystyna Chojnowska-Liskiewicz, pierwsza kobieta, która samotnie opłynęła Ziemię. Był to dla nas ogromny zaszczyt, że przyjęła nasze zaproszenie i symbolicznie przecięła wstęgę. Już pierwszego dnia nasz nowy sklep odwiedziło mnóstwo klientów. Warto podkreślić, że sklep w Marinie Szczecin jest obecnie największym punktem handlowym Henri Lloyda w Polsce. Ma około 130 metrów kwadratowych. Dodatkowo jeszcze wiosną planujemy rozpoczęcie remontu w salonie firmowym w Toruniu.
Firma rozpoczyna sezon w wielkim stylu - kurtką Olmes Carretti Consort Jacket. Jest ona wyjątkowa, gdyż wzorowano ją na legendarnej Consort original, którą zaprojektował sam Henryk Strzelecki, założyciel firmy. Do tego na naszych Klientów czeka pięknie skrojona odzież, która zapewnia wytrzymałość, ochronę i funkcjonalności, a przy tym ma elegancką marynistyczną estetykę. Część kolekcji posiada również jubileuszowe logo z okazji 50-lecia firmy. Zawsze staramy się, aby pod znakiem HL wychodziły kolekcje wyróżniające się dużą innowacyjnością oraz wyjątkowym stylem.
Ze względu na to, że od pół wieku jesteśmy producentem m. in. odzieży żeglarskiej, więc chętnie angażujemy się w sponsorowanie regat czy wypraw żeglarskich. W tym roku jest ich naprawdę dużo. Jednak nie utożsamiamy się jedynie z tym sportem. Przykładem na to może być Golf Business League, którego również jesteśmy partnerem. Przyszedł też czas na coś zupełnie nowego, a mianowicie film. Aktorów ubranych w odzież z logo HL będzie można zobaczyć już od 10 maja na dużym ekranie w polskim filmie fabularnym „Oszukane”, w reżyserii Marcina Solarza.
Tagi: