W ciągu trzech lat Centrum Handlowe Port Łódź odwiedziło 20 milionów osób, w tym również goście zza granicy. Dzięki obecności w Porcie Łódź sklepu IKEA zasięg naszego centrum obejmuje cały region, znacznie wykraczając poza województwo łódzkie.
Tenant mix Portu Łódź jest nakierowany na klasę średnią. W naszym centrum dominują sklepy ze średniej i niższej półki cenowej. Wśród tzw. sklepów magnesów mamy: IKEA, Leroy Merlin, Marks&Spencer (jedyny sklep w Łodzi), operatora spożywczego Piotr i Paweł, a także sklep z elektroniką Saturn. W ofercie centrum szeroko reprezentowane są marki modowe, a wśród branż uzupełniających znajdują się także artykuły sportowe (m.in. Go Sport), artykuły dla dzieci (m.in. Smyk), kosmetyki (m.in. perfumeria Douglas). Ofertę Portu Łódź przygotowujemy z myślą o tym, by klienci chcieli zatrzymać się u nas na cały dzień. Dzięki naszym staraniom, pod jednym dachem mogą oni zjeść obiad, wypić kawę ze znajomymi, zrobić zakupy i załatwić sprawy w banku, czy na poczcie. Ze względu na rozległość Portu Łódź, którego powierzchnia handlowa wynosi 103 000 mkw., staramy się w sposób czytelny i spójny lokalizować obok siebie sklepy oferujące podobny asortyment, tak aby klient szukający konkretnej rzeczy wiedział, w której części galerii handlowej ją znajdzie. Dobrym przykładem takiego rozwiązania jest chociażby aleja dedykowana mężczyznom z modą męską, elektroniką oraz sklepami sportowymi.
Port Łódź to miejsce, w którym klienci mogą liczyć nie tylko na udane zakupy, ale także świetną rozrywkę. Mamy szeroką ofertę skierowaną zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Dla maluchów przygotowaliśmy pełną atrakcji salę zabaw Port Łódź Junior, w której rodzice mogą bezpłatnie zostawić swoje pociechy pod opieką wykwalifikowanych animatorów. Młodzież i dorośli często spędzają czas w naszym centrum grając w bilard, czy sprawdzając swoje możliwości na gokartach. W Porcie Łódź funkcjonują wszystkie udogodnienia i punkty usługowe potrzebne klientom, m.in. Poczta Polska, pralnia, myjnia samochodowa, kantor, przeróbki krawieckie, szatnie, bankomaty, a także darmowe strefy WiFi. Centrum dysponuje również bogatą ofertą gastronomiczną dla wszystkich głodnych lub spragnionych, nie tylko zakupowych doznań.
Organizujemy dla naszych klientów wiele różnorodnych eventów: koncerty, warsztaty, pokazy. Ogromną popularnością cieszy się cykliczna akcja – Dzień Wielkich Okazji, która odbywa się w każdy trzynasty dzień miesiąca. Zakupy z atrakcyjnymi zniżkami, na przekór pechowej dacie, zdobyły serca łodzian i mieszkańców okolicznych miast.
Stale koncentrujemy się na działaniach, które budują lojalność naszych klientów, sprawiają, że często nad odwiedzają, bo po prostu dobrze się u nas czują i polecają Port Łódź znajomym. Jesteśmy centrum przyjaznym rodzinom z dziećmi, dlatego przykładamy szczególną wagę do zapewnienia rodzicom nie tylko komfortowych zakupów, ale także rozrywki dla najmłodszych. Dzieci, z charakterystyczną dla nich szczerością, wybierają te wydarzenia, podczas których po prostu dobrze się bawią. Dlatego przy organizacji eventów oczekiwania najmłodszych zawsze są dla nas na pierwszym miejscu. Pamiętamy także o tym, by rozrywkę łączyć z edukacją, czym zaskarbiamy sobie sympatię rodziców. Dzięki organizowaniu eventów dla całej rodziny, coraz częściej słyszymy, że Port Łódź jest jak „dobry sąsiad”, którego często się odwiedza, jak „dobrego przyjaciela”, który pomoże w potrzebie. Chcielibyśmy, aby łodzianie i mieszkańcy naszego regionu, czuli, że Port Łódź to po prostu ich miejsce, w którym dobrze się czują – tutaj stać ich na zakupy, tu mają zapewniony maksymalny komfort i to właśnie tu mogą liczyć na wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny.
Systematycznie przeprowadzamy badania wśród osób odwiedzających Port Łódź, które pokazują, że wysiłek włożony w budowanie centrum został doceniony, a nasze usługi, oferta handlowa oraz ogólny charakter Portu Łódź znalazły uznanie w oczach klientów.
W 2013 roku planujemy dalej poszerzać ofertę handlową oraz usługową naszego centrum oraz kontynuować akcje, które cieszą się ogromną popularnością. Naszym celem jest także ciągłe utrzymywanie na wysokim poziomie wszystkich udogodnień, pomagających naszym klientom w dokonywaniu zakupów i spędzaniu wolnego czasu. W 2013 roku chcemy także organizować takie wydarzenia, które zainteresują i zachęcą do aktywnego uczestnictwa jeszcze szersze grono łodzian i mieszkańców regionu, pragniemy również inspirować ich do pozytywnych zmian i aktywnego spędzania wolnego czasu. W najbliższych miesiącach planujemy współpracę z Urzędem Miasta Łodzi przy organizacji obchodów dni naszego miasta. Nowy rok to także nowy katalog z ofertą sklepu IKEA, a tym samym nowy asortyment. Mamy świadomość, że na tę premierę czekają tysiące osób z całego regionu i jak co roku wzbudzi ona zainteresowanie i dużo pozytywnych emocji.
Tagi: