Anatol Świeżak, pomysłodawca marki Eleganza: To dzięki naszym Klientom jesteśmy i stale się rozwijamy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-31 | 08:00
W tym roku marka Eleganza obchodzi swoje 5 urodziny. O dotychczasowej działalności oraz planach na przyszłość opowiada prezes, pomysłodawca i współzałożyciel marki "Eleganza - Świat Dobrych Ubrań", Pan Anatol Świeżak.

Marka „Eleganza – świat dobrych ubrań” zadebiutowała na rynku we wrześniu 2006 roku podczas uroczystej gali z udziałem mediów w Łazienkach Królewskich w Warszawie. Zaprezentowana została podczas niej idea projektu oraz bazowa kolekcja strojów.
Inicjatorami koncepcji  Eleganza są uczestnicy Porozumienia Domów Handlowych „Społem”, które zawiązane zostało w 1996 roku. Celem Porozumienia było negocjowanie umów handlowych oraz podejmowanie wspólnych zakupów. Już od momentu zainicjowania współpraca przynosiła wszystkim uczestnikom wymierne korzyści dzięki efektowi skali oraz korzystniejszej pozycji negocjacyjnej. Prace w sferze handlowej od startu koncepcji były wspierane intensywnymi działaniami marketingowymi. Nie szczędziliśmy wysiłków oraz funduszy na  marketing i reklamę i nie bez kozery możemy powiedzieć, że dzięki temu dzisiaj Eleganza jest marką rozpoznawalną.
Drugi nurt naszych wspólnych prac polegał na ustawicznym doskonaleniu portfela marki oraz dążeniu do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych kolekcji. "Eleganza – Świat Dobrych Ubrań" jest bowiem składową wielu znanych i cenionych polskich i zagranicznych producentów. Najważniejsze z nich to firmy rodzime: AB Nahlik, Jumitex, Bialcon, Kastor, Kate, Lanta, Lattore, Maria Bland, Roy, Vistula, Votum, Wagab, Warmia, Wólczanka, Bonetta, Classic, Con Duo, Folstop, Getex, Hal-Kaz, Vito Vergelis oraz zagraniczne: Brandtex, Hegler, Silkwear. Koncepcja marki oscyluje wokół kolekcji klasycznych i ponadczasowych trendów. Równie ważny biegun stanowi poszukiwanie nowinek i czerpanie z najnowszych trendów. Grupa docelowa zdecydowanych i wymagających klientów potrzebuje zaspokojenia obu typów potrzeb - zapewnienia ponadczasowej elegancji oraz możliwości zdobywania nowinek z rynku mody. Wspólny mianownik tych potrzeb stanowi jednak najważniejsza przesłanka marki „Eleganza - Świat Dobrych Ubrań” – dbałość o zapewnienie najwyższej jakości oferowanych kolekcji”. Nasz cel nadrzędny to nieustanna dbałość o nienaganny krój, odszycie, jakość tkanin oraz wygodę i komfort użytkowania oferowanych kolekcji.
Pierwsze salony Eleganza z odzieżą tworzoną dla dojrzalszego i wymagającego grona klientów powstały w Warszawie, Rzeszowie i Białymstoku. Obecnie dysponujemy siecią osiemnastu salonów zlokalizowanych w domach handlowych należących do uczestników Porozumienia. Nie zamierzamy na tej liczbie poprzestać, wręcz przeciwnie priorytetem jest dla nas dołączanie kolejnych lokalizacji. Najbliższe plany zakładają poszerzenie sieci o minimum dwa nowe punkty handlowe. Napływa do nas szereg zapytań o możliwość przystąpienia do Porozumienia jednak wiele próśb jesteśmy zmuszeni odrzucać z uwagi na niespełnienie warunków przez pretendentów. Przede wszystkim zależy nam na korzystnych lokalizacjach, rozwoju sieci w miastach, w których jej nie posiadamy oraz spełnieniu wymogów logistycznych i marketingowych.
Rok 2010 zakończyliśmy sprzedażą na zadowalającym poziomie z dynamiką ponad 20% do roku 2009. Na rok jubileuszowy, w który właśnie wkroczyliśmy zakładamy również dynamiczny przyrost sprzedaży. Dla posiadaczy naszej karty klienta przygotowaliśmy szereg urodzinowych atrakcji i promocji cenowych. Nie zapominamy także o mniej lojalnych nabywcach. Piąte urodziny będziemy obchodzić wspólnie ze wszystkimi klientami przez okrągły rok. To dzięki nim jesteśmy i stale się rozwijamy.
Twarzami naszej kampanii reklamowej na oba tegoroczne sezony zostały nie przypadkowo osoby życia publicznego i sportu. Zapraszając do reprezentowania marki Rozalię Mancewicz – Miss Polonię 2010 oraz Marka Twardowskiego – wielokrotnego medalistę mistrzostw świata i Europy w kajakarstwie pragnęliśmy podkreślić wyjątkowość naszego pierwszego okrągłego jubileuszu. Wyrażam nadzieję, że kolejne będą dla naszych klientów jak i dla nas równie przyjemne.
Tagi:
Oceń artykuł:

Anatol Świeżak, pomysłodawca marki Eleganza: To dzięki naszym Klientom jesteśmy i stale się rozwijamy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.