Świadomość Polaków na temat zdrowego odżywiania systematycznie rośnie, a coraz więcej osób popularne do tej pory fast foody zamienia na bary sałatkowe i restauracje oferujące świeżą żywność. O modzie na zdrowy styl życia, specjalnych akcjach promocyjnych i rozwoju sieci rozmawiamy z Aleksandrą Wieczorek, młodszym specjalistą ds. marketingu Salad Story.
W Polsce zapanowała moda na zdrowe odżywanie, a wraz z nią rośnie liczba sieci gastronomicznych oferujących zdrowe dania. Czym Salad Story wyróżnia się wśród konkurencji?
Salad Story na tle konkurencji wyróżnia przede wszystkim to, że dania są naturalnie świeże i zdrowe. Nie wszyscy wiedzą, że kremowe dressingi oraz warzywne zupy nie zawierają ulepszaczy smaku, barwników ani konserwantów. Kuchnia Salad Story jest bezpieczna dla kobiet w ciąży oraz dzieci. Filozofia Salad Story zakłada, że każdy gość znajdzie danie dla siebie. To raj dla wegetarian i wegan, oraz osób z dietą bezglutenową. Proszę wyobrazić sobie restaurację, w której można dowolnie komponować sałatki, według własnych upodobań, zachcianek i potrzeb. Takie jest właśnie Salad Story. Nie stwarza granic w smakowaniu nowych składników i ich połączeń.
Nazwa sieci może być jednak trochę myląca - Salad Story to przecież nie tylko sałatki. Jakie jeszcze dania oferują Państwo klientom swoich restauracji?
Sałatki Salad Story to podstawa menu. Natomiast goście naszej sieci restauracji mogą rozsmakować się w warzywnych tartach na kruchym cieście, kremowych zupach, a także kanapkach w chrupiącej tortilli. Poza tym goście mają ogromny wybór soków warzywnych i owocowych, które są wyciskane na miejscu, a dla fanów zdrowych deserów Salad Story przygotowało ciasto marchewkowe oraz sycące desery na bazie jogurtu naturalnego. Kreatorzy smaku Salad Story zdają sobie sprawę jak ważne jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od dziecka. Dlatego z myślą o najmłodszych, sieć przygotowała zestaw FIT KID – zdrową propozycję lunchu dla dzieci.
Początek nowego roku to dobry moment na planowanie kolejnych miesięcy. Jakich promocji mogą spodziewać się klienci?
Sieć restauracji stale współpracuje z magazynami kobiecymi i lifestyle’owymi. Klienci Salad Story oraz nowi goście i tym razem mogą liczyć na wyjątkowe okazje i zniżki. Już na wiosnę pojawią się specjalne kupony rabatowe w wybranych magazynach. Zachęcamy do udziału w cyklicznych akcjach promocyjnych.
We współpracy z Poradnią Dietetyczną hälsa przygotowali Państwo dla swoich klientów nietypowe akcje i rozwiązania np. dietę odchudzającą na bazie dań z Salad Story czy konsultacje dietetyczne na terenie centrów handlowych. Skąd pomysł na taką współpracę i jak doszło do jej nawiązania?
Jesteśmy świadomi tego, że jako sieć restauracji bierzemy odpowiedzialność za zdrowie i zadowolenie naszych gości. Zmiana nawyków żywieniowych Polaków to misja Salad Story. Tak więc współpraca z Poradnią Dietetyczną hälsa była naturalną koleją rzeczy.
Sieć Salad Story dynamicznie się rozwija. Ilu nowych restauracji możemy się spodziewać w 2014 roku?
Obecny rok to czas stabilizacji po otwarciu pięciu nowych restauracji jesienią 2013 roku - w Poznaniu, Gdyni, Katowicach i Warszawie. Otwarcie kolejnej restauracji przewidziane jest w pierwszej połowie 2014 roku. Lokalizacja niech na razie zostanie miłą niespodzianką dla naszych Gości.
A czym kierują się Państwo przy wyborze konkretnych lokalizacji dla swoich restauracji?
Przede wszystkim wielkością danego miasta, jego perspektywą na rozwój. Słuchamy również potrzeb naszych klientów. Wielokrotnie spotkałam się z pytaniami kiedy w danym mieście otworzy się Salad Story. To wspaniałe pytania, bo to znak, że w danym mieście istnieje potrzeba zdrowej kuchni, a co więcej, świadczy to o rozwoju świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania. Czyli misja Salad Story się realizuje!
Facebook, Twitter, strona internetowa – z jakich źródeł klienci mogą czerpać informacje o aktualnych promocjach i ofertach w Salad Story?
Aktualne promocje i oferty znajdują się na stronie internetowej saladstory.com lub na funpage’u na FB SaladStory. Jeśli chodzi o popularność to zdecydowanie prym wiedzie Facebook.
Tagi: