Aleksandra Wieczorek: Zmiana nawyków żywieniowych Polaków to misja Salad Story

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-02-10 | 08:00
Świadomość Polaków na temat zdrowego odżywiania systematycznie rośnie, a coraz więcej osób popularne do tej pory fast foody zamienia na bary sałatkowe i restauracje oferujące świeżą żywność. O modzie na zdrowy styl życia, specjalnych akcjach promocyjnych i rozwoju sieci rozmawiamy z Aleksandrą Wieczorek, młodszym specjalistą ds. marketingu Salad Story.

W Polsce zapanowała moda na zdrowe odżywanie, a wraz z nią rośnie liczba sieci gastronomicznych oferujących zdrowe dania. Czym Salad Story wyróżnia się wśród konkurencji?
Salad Story na tle konkurencji wyróżnia przede wszystkim to, że dania są naturalnie świeże i zdrowe. Nie wszyscy wiedzą, że kremowe dressingi oraz warzywne zupy nie zawierają ulepszaczy smaku, barwników ani konserwantów. Kuchnia Salad Story jest bezpieczna dla kobiet w ciąży oraz dzieci. Filozofia Salad Story zakłada, że każdy gość znajdzie danie dla siebie. To raj dla wegetarian i wegan, oraz osób z dietą bezglutenową. Proszę wyobrazić sobie restaurację, w której można dowolnie komponować sałatki, według własnych upodobań, zachcianek i potrzeb. Takie jest właśnie Salad Story. Nie stwarza granic w smakowaniu nowych składników i ich połączeń.
Nazwa sieci może być jednak trochę myląca - Salad Story to przecież nie tylko sałatki. Jakie jeszcze dania oferują Państwo klientom swoich restauracji?
Sałatki Salad Story to podstawa menu. Natomiast goście naszej sieci restauracji mogą rozsmakować się w warzywnych tartach na kruchym cieście, kremowych zupach, a także kanapkach w chrupiącej tortilli. Poza tym goście mają ogromny wybór soków warzywnych i owocowych, które są wyciskane na miejscu, a dla fanów zdrowych deserów Salad Story przygotowało ciasto marchewkowe oraz sycące desery na bazie jogurtu naturalnego. Kreatorzy smaku Salad Story zdają sobie sprawę jak ważne jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od dziecka. Dlatego z myślą o najmłodszych, sieć przygotowała zestaw FIT KID – zdrową propozycję lunchu dla dzieci.
Początek nowego roku to dobry moment na planowanie kolejnych miesięcy. Jakich promocji mogą spodziewać się klienci?
Sieć restauracji stale współpracuje z magazynami kobiecymi i lifestyle’owymi. Klienci Salad Story oraz nowi goście i tym razem mogą liczyć na wyjątkowe okazje i zniżki. Już na wiosnę pojawią się specjalne kupony rabatowe w wybranych magazynach. Zachęcamy do udziału w cyklicznych akcjach promocyjnych.
We współpracy z Poradnią Dietetyczną hälsa przygotowali Państwo dla swoich klientów nietypowe akcje i rozwiązania np. dietę odchudzającą na bazie dań z Salad Story czy konsultacje dietetyczne na terenie centrów handlowych. Skąd pomysł na taką współpracę i jak doszło do jej nawiązania?
Jesteśmy świadomi tego, że jako sieć restauracji bierzemy odpowiedzialność za zdrowie i zadowolenie naszych gości. Zmiana nawyków żywieniowych Polaków to misja Salad Story. Tak więc współpraca z Poradnią Dietetyczną hälsa była naturalną koleją rzeczy.
Sieć Salad Story dynamicznie się rozwija. Ilu nowych restauracji możemy się spodziewać w 2014 roku?
Obecny rok to czas stabilizacji po otwarciu pięciu nowych restauracji jesienią 2013 roku - w Poznaniu, Gdyni, Katowicach i Warszawie. Otwarcie kolejnej restauracji przewidziane jest w pierwszej połowie 2014 roku. Lokalizacja niech na razie zostanie miłą niespodzianką dla naszych Gości.
A czym kierują się Państwo przy wyborze konkretnych lokalizacji dla swoich restauracji?
Przede wszystkim wielkością danego miasta, jego perspektywą na rozwój. Słuchamy również potrzeb naszych klientów. Wielokrotnie spotkałam się z pytaniami kiedy w danym mieście otworzy się Salad Story. To wspaniałe pytania, bo to znak, że w danym mieście istnieje potrzeba zdrowej kuchni, a co więcej, świadczy to o rozwoju świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania. Czyli misja Salad Story się realizuje!
Facebook, Twitter, strona internetowa – z jakich źródeł klienci mogą czerpać informacje o aktualnych promocjach i ofertach w Salad Story?
Aktualne promocje i oferty znajdują się na stronie internetowej saladstory.com lub na funpage’u na FB SaladStory. Jeśli chodzi o popularność to zdecydowanie prym wiedzie Facebook.
Tagi:
Oceń artykuł:

Aleksandra Wieczorek: Zmiana nawyków żywieniowych Polaków to misja Salad Story

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.