Aleksandra Sadkiewicz, Lavard: Tylko obustronna współpraca może przynieść zadowalające wyniki

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-10-17 | 08:00
Ponad 90 salonów zlokalizowanych na terenie całego kraju, prawie 7 tys. fanów na portalu Facebook, nowy koncept i kolejne planowane otwarcia - marka Lavard dynamicznie się rozwija i w najbliższym czasie nie planuje zwalniać tempa. Połączenie prawie 40-letniej tradycji z nowoczesnością i otwartością na uwagi ze strony klienta wydaje się być kluczem do biznesowego sukcesu. O planach firmy na najbliższą przyszłość, współpracy z centrami handlowymi i poszerzeniu asortymentu o odzież dla kobiet rozmawiamy z Aleksandrą Sadkiewicz, Brand Managerem marki Lavard.

Marka Lavard na polskim rynku istnieje już od 1975 r. Co leży u podstaw sukcesu Państwa firmy?
Największym i niepodważalnym atutem marki Lavard jest pochodzenie. Jesteśmy polską firmą z wieloletnia tradycją. Szyjemy w Polsce z wykorzystaniem najlepszych włoskich tkanin, dzięki czemu asortyment marki spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Nasz własny zakład produkcyjny nie ogranicza nas, tak jak jest to w przypadku firm, które przeniosły produkcje do krajów Azjatyckich. Na tle konkurencji marka Lavard proponuje oprócz oferty klasycznych garniturów, rozwiązania mniej formalne, charakterystyczne dla wzornictwa włoskiego oraz stylu casual. Amatorzy niebanalnych rozwiązań docenią w naszym asortymencie modele zaprojektowane z myślą o wybiegach światowych stolic mody.  
Państwa sieć wciąż dynamicznie się rozwija. Gdzie w najbliższym czasie otwarte zostaną kolejne salony?
Obecnie marka Lavard posiada ponad 90 salonów w całej Polsce. Do końca 2014 roku planujemy otworzyć salon flagowy w centrum handlowym w Warszawie przy Al. Jana Pawła 82, lokal o powierzchni 142m kw. Kolejny punkt na naszej mapie to lokal o powierzchni 189 m kw. w centrum outletowym w Lublinie przy ul. Mełgiewskiej. Jeszcze w tym miesiącu planujemy otworzyć salon w Centrum Handlowym Europa w Gliwicach o powierzchni 82 m kw., oraz salon w centrum Tychów o powierzchni 82 m kw.
Rok 2014 jest wyważony pod względem nowych lokalizacji na tle roku 2013. Obecnie skupiamy się na przedłużeniu trwających umów najmu, oraz wdrożeniu nowego konceptu salonów. Dotyczy to zwłaszcza salonów otwartych przed rokiem 2013.
A czym kierują się Państwo przy doborze lokalizacji dla swoich punktów?
Zanim zdecydujemy się na otwarcie salonu sprawdzamy wszystkie czynniki wskazujące czy dana lokalizacji jest dla marki i klienta atrakcyjna. Oczywiście wolimy otwierać salony firmowe w galeriach handlowych, jednak niektóre punkty lokowane na ulicach miast są kluczowe by dotrzeć do danej grupy docelowej, dotyczy to w szczególności mniejszych miast.
Jak układa się Państwu współpraca z zarządcami obiektów handlowych?
Odkąd marka Lavard pojawiła się w centrach handlowych nie mieliśmy problemu z zarządcami. Zawsze jesteśmy miło przyjmowani i zachęcani do działań, sprzyjających rozwojowi naszej marki. W końcu wszyscy mamy świadomość, że tylko obustronna współpraca może przynieść zadowalające wyniki dla ogółu.
W ubiegłym roku rozpoczęli Państwo działalność także w segmencie odzieży dla kobiet. Jak sprawdził się ten pomysł?
Tak, rozpoczęliśmy działalność w segmencie odzieży damskiej. Na obecną chwilę współpracujemy z najlepszymi polskimi producentami odzieży damskiej. Działania te przyczyniły się do otwarcia salonu duobrandowego Lavard i Bialcon w Przemyślu. Kolejny salon duobrandowy otworzymy jeszcze w tym miesiącu w centrum handlowym w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego. Będzie to nasz trzeci salon oferujący kolekcję damską i męską.
Lavard stawia na dobry kontakt z klientami – informacje o marce śledzić można za pośrednictwem strony www, profilu na portalu społecznościowym Facebook czy Instagramie. Który kanał komunikacji z klientami jest w Państwa ocenie najefektywniejszy?
Zdecydowanie w erze Social Media najlepszym kanałem komunikacji z klientem jest Facebook. Pozwala nam bezpośrednio dotrzeć do użytkownika i adresować konkretne oferty do konkretnych odbiorców, co pozytywnie wpływa na utrzymanie relacji partnerskich z klientem. Wiele firm boi się konfrontacji w Social Media, my wręcz przeciwnie, czekamy na nie, gdyż każda opinia ze strony klienta jest dla nas motorem do działania.
Tagi:
Oceń artykuł:

Aleksandra Sadkiewicz, Lavard: Tylko obustronna współpraca może przynieść zadowalające wyniki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.