Aleksandra Sadkiewicz, Lavard: Przede wszystkim wyróżnia nas wysoka jakość

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-12 | 08:00
Marka Lavard rozwija się w bardzo szybkim tempie. Z miesiąca na miesiąc otwierane są nowe salony, a ich liczba wkrótce przekroczy 80. Mimo licznych sukcesów firma wcale nie chce osiąść na laurach, lecz ma już kolejne plany na przyszłość. To właśnie o nich opowiedziała Aleksandra Sadkiewicz, brand manager marki Lavard.

Dla kogo skierowane są ubrania marki Lavard? Kto jest Państwa potencjalnym klientem?
Lavard to polska marka skierowana do każdego mężczyzny, który pragnie podkreślić swoją elegancję, pewność siebie, niezależność, zachowując przy tym styl, komfort i wygodę. Chcemy towarzyszyć naszym klientom we wszystkich ważnych momentach życia, dlatego w ofercie posiadamy w pełni komplementarny asortyment na każdą okazję. Tworzymy ekskluzywną i wyrafinowaną modę użytkową z wysokiej, jakości tkanin i dodatków najlepszych światowych producentów.  
Firma rozwija się w błyskawicznym tempie. Ile aktualnie jest salonów na terenie Polski, a ile powstanie do końca br.?
Obecnie posiadamy 78 salonów w całej Polsce. Współpracujemy z ponad 280 partnerami handlowymi. Zatrudniamy ponad 500 pracowników. Pierwsza połowa roku 2013 była zaskakująca. Jeszcze w lutym tego roku posiadaliśmy 52 salony, a dziś posiadamy 78 w tym 10 salonów franczyzowych. W II połowie 2013 roku planujemy otworzyć 8 salonów między innymi w Galerii Katowickiej w Katowicach. Lokal o powierzchni 114 mkw. będzie drugim salonem marki Lavard w Katowicach a 16 w województwie śląskim. W centrum handlowym Riviera w Gdyni o powierzchni 103 mkw. Mamy już podpisaną umowę najmu powierzchni handlowej na 114 mkw. w Galerii Bronowickiej w Krakowie, kolejno w City Center Poznań, CH Sadyba w Warszawie, CH Trzy Korony w Nowym Sączu i CH Biała w Białym Stoku. Na obecną chwilę mamy także plany na rok 2014. Przewidujemy otworzyć ponad 8 salonów.
W jakich jeszcze krajach można spotkać sklepy Lavard?
Obecnie marka mocno rozwija się na Węgrzech. Posiada 27 punktów sprzedaży w sklepach typu multibrand. Ponad 30 punktów sprzedaży na Słowacji. Asortyment marki w mniejszej skali jest także dostępny w Austrii, Czechach, Łotwie, Litwie i Ukrainie. Rozpoczęliśmy współpracę z siecią TK MAXX na rynku niemieckim.
Co wyróżnia markę Lavard na tle innych konkurencyjnych firm spotykanych na rynku?
Przede wszystkim wyróżnia nas wysoka jakość i atrakcyjna cena. Posiadamy asortyment na każdą okazję, dzięki czemu możemy towarzyszyć naszym klientom w różnych dziedzinach życia. Jako polska marka, posiadająca własny zakład produkcyjny w Polsce jesteśmy w stanie szybko reagować na potrzeby rynku, co nie jest możliwe w sytuacji szycia w krajach azjatyckich.
Gdzie jest większa konkurencja: w Polsce, a może za granicą? Gdzie jest trudniej osiągnąć sukces?
Myślę, że tak jak i w Polsce, tak i zagranicą poziom konkurencji jest wysoki. Rynek odzieżowy pokazuje, że nie należy bać się marek z wieloletnim stażem, firmy, które rozpoczynają działalność stanowią większe zagrożenie dla branży.
Jakich powierzchni Państwo szukają?
Średnia powierzchnia salonów Lavard to 100 mkw. W większych galeriach nie schodzimy poniżej tej powierzchni. Oczekujemy, jak każda marka korzystnej dla swoje branży lokalizacji. Wiele zależy od umiejscowienia centrum handlowego.  
Czy planują Państwo otwarcie sklepu internetowego?
Tak, mamy plany otwarcia sklepu internetowego, o szczegółach poinformuje Państwa jak tylko projekt będzie w pełni zrealizowany.
Podobno planują Państwo stworzyć również linię kobiecą. Czy to prawda?
Tak, mamy w planach stworzenie linii kobiecej. Początkowo linia będzie dostępna tylko w salonie przyfabrycznym w Starem Bystrem. Z czasem asortyment będzie dostępny w wybranych salonach marki Lavard.
Na jakich działaniach marketingowych skupiają Państwo swoją uwagę i w jaki sposób docierają Państwo do swoich potencjalnych klientów?
Naszą główną reklamą jest sam produkt. Mając świadomość wysokiej, jakości produktów i adekwatnej ceny mamy pewność, że skutecznie sprawdza się marketing szeptany. Skupiamy się na możliwościach, jakie dają social media. Współpracujemy między innymi z telewizją, teatrem i klubami sportowymi.  
Tagi:
Oceń artykuł:

Aleksandra Sadkiewicz, Lavard: Przede wszystkim wyróżnia nas wysoka jakość

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.