Agnieszka Pyzanowicz-Francke, PH Bielany: Musimy podążać za trendami konsumenckimi

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-06-28 | 08:00
Park Handlowy Bielany w Kobierzycach zostanie poddany rozbudowie. O tym z jakich powodów zdecydowano się na rozbudowę centrum, jakie są oczekiwania przedstawicieli obiektu, oraz czy w dobie rosnącej konkurencji była to konieczność opowiada Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor Parku Handlowego Bielany.

Decyzję o rozbudowie podjęliśmy po przeprowadzeniu szerokiego wachlarza badań na temat potrzeb naszych klientów oraz dogłębnej obserwacji rynku dolnośląskiego. Park Handlowy Bielany funkcjonuje już od prawie 13 lat, w tym czasie dużo się zmieniło na wrocławskim rynku i aby wyjść naprzeciw tym zmieniającym się oczekiwaniom klientów także i my potrzebujemy zmian. Musimy podążać za zmieniającymi się trendami konsumenckimi. Park Handlowy Bielany systematycznie się rozwija, ale chcieliśmy jeszcze bardziej rozbudować, a także w odpowiednim stopniu zróżnicować jego ofertę, zaoferować naszym klientom szerszy wybór salonów lubianych przez nich marek. Wierzę, że przyszła oferta pozwoli, by nasz Park stał się ważnym punktem na mapie modowych zakupów Wrocławia i okolic.
Obecnie kończymy prace koncepcyjne. Tak jak wspomniałam, zależy nam na znaczącym poszerzeniu oferty dla klientów z całego regionu, przyciągnięciu tych osób, dla których dotychczasowa oferta Parku Handlowego Bielany jest niewystarczająca. Chcemy, by nasz park po rozbudowie, był kompleksowym centrum handlowym, zaspokajającym w pełni potrzeby klientów. Potencjalny wzrost odwiedzalności będziemy mogli ocenić w momencie zamknięcia procesu komercjalizacji rozbudowanego centrum.
Rozbudowa ma na celu nie tylko powiększenie powierzchni handlowej (obecnie mamy 80 sklepów, po rozbudowie przybędzie kolejnych 120 najemców), ale także znaczne rozszerzenie i zróżnicowanie oferty. Między innymi chcemy zapewnić naszym klientom ofertę rozrywkową. Obecnie ważną wartością dodaną centrów handlowych jest właśnie zaoferowanie klientom sposobu spędzania wolnego czasu – chodzi o to, by mogli w nich zrobić nie tylko zakupy. Dzięki tym zmianom będziemy mogli proponować naszym klientom bogaty wybór najemców, od branży odzieżowej, artykuły wyposażenia wnętrz, usługi na gastronomii i rozrywce kończąc. Nasi goście będą mogli nie tylko zrobić tu zakupy, ale także spędzić ciekawie czas z rodziną i znajomymi. Temu służyć będzie również nowy wystrój i aranżacja przestrzeni Parku – więcej zdradzimy już wkrótce i myślę, że będzie to miła niespodzianka zarówno dla wrocławian, jak i mieszkańców Dolnego Śląska i innych regionów kraju.Powiększy się też oczywiście parking - w nowym centrum klienci będą mogli skorzystać z 4700 miejsc parkingowych.
Zdajemy sobie sprawę, że projekt, do którego się przymierzamy, będzie wymagał umiejętnego rozpisania harmonogramu prac i prowadzenia ich w odpowiedni sposób. Przygotowujemy się do tego już od dłuższego czasu, mamy opracowane poszczególne etapy – całość prac rozpisana jest na wiele miesięcy. Pierwsze prace związane z inwestycją będą związane z modernizacją wewnętrznych dróg dojazdowych, więc tutaj nie przewidujemy większych utrudnień dla klientów. Dopiero później zacznie się właściwa rozbudowa. Więcej informacji, w tym plan poszczególnych etapów rozbudowy, przekażemy nieco później.
Oczywiście rozważamy zastosowanie różnych rozwiązań, które pozwolą zoptymalizować koszty utrzymania budynku. Myślimy tu m.in. o zastosowaniu oszczędnych źródeł światła, a także o instalacji termicznej, która będzie spełniała normy o wiele bardziej zaawansowane i nowocześniejsze niż przewiduje to polska norma. Rozpatrujemy alternatywne i tańsze metody związane z utrzymaniem komfortu cieplnego w budynku. Myślimy też nad wykorzystaniem wody opadowej (deszczówki) w obiegu wewnątrz obiektu, np. wykorzystując ją jako wodę w toaletach.
Dopiero szykujemy się do rozbudowy, przed nami wiele miesięcy intensywnych prac, pierwsze zakupy w nowym, większym Parku Handlowym Bielany klienci będą mogli robić w 2014 roku. Dlatego też obecnie jest jeszcze nieco za wcześnie, by planować event na ponowne otwarcie, zapewniam jednak, że przygotujemy dla klientów jakieś atrakcje i niespodzianki. Teraz ważniejsze jest dla nas skupienie się na inwestycji, ale na pewno przywitamy wszystkich w rozbudowanym Parku Handlowym Bielany w wyjątkowy sposób.
Tagi:
Oceń artykuł:

Agnieszka Pyzanowicz-Francke, PH Bielany: Musimy podążać za trendami konsumenckimi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.