Decyzję o rozbudowie podjęliśmy po przeprowadzeniu szerokiego wachlarza badań na temat potrzeb naszych klientów oraz dogłębnej obserwacji rynku dolnośląskiego. Park Handlowy Bielany funkcjonuje już od prawie 13 lat, w tym czasie dużo się zmieniło na wrocławskim rynku i aby wyjść naprzeciw tym zmieniającym się oczekiwaniom klientów także i my potrzebujemy zmian. Musimy podążać za zmieniającymi się trendami konsumenckimi. Park Handlowy Bielany systematycznie się rozwija, ale chcieliśmy jeszcze bardziej rozbudować, a także w odpowiednim stopniu zróżnicować jego ofertę, zaoferować naszym klientom szerszy wybór salonów lubianych przez nich marek. Wierzę, że przyszła oferta pozwoli, by nasz Park stał się ważnym punktem na mapie modowych zakupów Wrocławia i okolic.
Obecnie kończymy prace koncepcyjne. Tak jak wspomniałam, zależy nam na znaczącym poszerzeniu oferty dla klientów z całego regionu, przyciągnięciu tych osób, dla których dotychczasowa oferta Parku Handlowego Bielany jest niewystarczająca. Chcemy, by nasz park po rozbudowie, był kompleksowym centrum handlowym, zaspokajającym w pełni potrzeby klientów. Potencjalny wzrost odwiedzalności będziemy mogli ocenić w momencie zamknięcia procesu komercjalizacji rozbudowanego centrum.
Rozbudowa ma na celu nie tylko powiększenie powierzchni handlowej (obecnie mamy 80 sklepów, po rozbudowie przybędzie kolejnych 120 najemców), ale także znaczne rozszerzenie i zróżnicowanie oferty. Między innymi chcemy zapewnić naszym klientom ofertę rozrywkową. Obecnie ważną wartością dodaną centrów handlowych jest właśnie zaoferowanie klientom sposobu spędzania wolnego czasu – chodzi o to, by mogli w nich zrobić nie tylko zakupy. Dzięki tym zmianom będziemy mogli proponować naszym klientom bogaty wybór najemców, od branży odzieżowej, artykuły wyposażenia wnętrz, usługi na gastronomii i rozrywce kończąc. Nasi goście będą mogli nie tylko zrobić tu zakupy, ale także spędzić ciekawie czas z rodziną i znajomymi. Temu służyć będzie również nowy wystrój i aranżacja przestrzeni Parku – więcej zdradzimy już wkrótce i myślę, że będzie to miła niespodzianka zarówno dla wrocławian, jak i mieszkańców Dolnego Śląska i innych regionów kraju.Powiększy się też oczywiście parking - w nowym centrum klienci będą mogli skorzystać z 4700 miejsc parkingowych.
Zdajemy sobie sprawę, że projekt, do którego się przymierzamy, będzie wymagał umiejętnego rozpisania harmonogramu prac i prowadzenia ich w odpowiedni sposób. Przygotowujemy się do tego już od dłuższego czasu, mamy opracowane poszczególne etapy – całość prac rozpisana jest na wiele miesięcy. Pierwsze prace związane z inwestycją będą związane z modernizacją wewnętrznych dróg dojazdowych, więc tutaj nie przewidujemy większych utrudnień dla klientów. Dopiero później zacznie się właściwa rozbudowa. Więcej informacji, w tym plan poszczególnych etapów rozbudowy, przekażemy nieco później.
Oczywiście rozważamy zastosowanie różnych rozwiązań, które pozwolą zoptymalizować koszty utrzymania budynku. Myślimy tu m.in. o zastosowaniu oszczędnych źródeł światła, a także o instalacji termicznej, która będzie spełniała normy o wiele bardziej zaawansowane i nowocześniejsze niż przewiduje to polska norma. Rozpatrujemy alternatywne i tańsze metody związane z utrzymaniem komfortu cieplnego w budynku. Myślimy też nad wykorzystaniem wody opadowej (deszczówki) w obiegu wewnątrz obiektu, np. wykorzystując ją jako wodę w toaletach.
Dopiero szykujemy się do rozbudowy, przed nami wiele miesięcy intensywnych prac, pierwsze zakupy w nowym, większym Parku Handlowym Bielany klienci będą mogli robić w 2014 roku. Dlatego też obecnie jest jeszcze nieco za wcześnie, by planować event na ponowne otwarcie, zapewniam jednak, że przygotujemy dla klientów jakieś atrakcje i niespodzianki. Teraz ważniejsze jest dla nas skupienie się na inwestycji, ale na pewno przywitamy wszystkich w rozbudowanym Parku Handlowym Bielany w wyjątkowy sposób.
Tagi: