Z naszych obserwacji wynika, że klienci Parku Handlowego Bielany lubią uczestniczyć w wydarzeniach, które pozwalają im nauczyć się czegoś nowego, spróbować swoich sił w różnych aktywnościach. Stąd chętnie biorą udział w warsztatach. Ale interesują się też takimi akcjami, dzięki którym mogą np. skorzystać z porad specjalistów i dowiedzieć się czegoś na temat choćby dbania o zdrowie. Podczas porad dermatologicznych do stojącego na parkingu melanobusa bez przerwy stała kolejka zainteresowanych, podczas warsztatów scrapbookingu nie brakowało chętnych uczących się tej techniki ozdabiania przedmiotów, a w trakcie zeszłorocznej akcji „Powrót do szkoły” policjanci nagrodzili wiele dzieci uczestniczących w zabawach i konkursach z zasad ruchu drogowego.
Park Handlowy Bielany jest dużym centrum handlowym z różnorodną ofertą, przyjeżdżają do nas zarówno klienci zainteresowani zakupami spożywczymi, jak i wyposażeniem mieszkania, meblami czy artykułami dla dzieci. Często spędzają tutaj sporo czasu. Dlatego chcemy, by oprócz zakupów otrzymywali także wartość dodaną, a są nią różne akcje, także edukacyjne.
Ważnymi dla nas akcjami są eventy związane z tematyką rodzinną i dziecięcą, zdrowiem czy ekologią. Dlatego pamiętamy oczywiście o najważniejszych świętach (Dniu Matki, Dniu Dziecka, Dniu Ziemi, walentynkach i mikołajkach), ale także dobieramy akcje pod kątem wydarzeń czy charakteru danej pory roku. Przed Wielkanocą i Bożym Narodzeniem zapraszamy na warsztaty scrapbookingu, w sierpniu i wrześniu prowadzimy akcję „Powrót do szkoły”, podczas której m.in. wrocławscy policjanci uczą najmłodszych zasad bezpieczeństwa na drodze, a każdy chętny może zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Komisarzem Lwem, maskotką policji. Wiosna jest dobrym czasem na akcje prozdrowotne, propagujące badania profilaktyczne, a jesień – na akcje ekologiczne, zachęcające do odpowiedzialnego postępowania z elektroodpadami.
Przy promocji eventów edukacyjnych wykorzystujemy kampanie outdoorowe, plakaty, reklamy w radiu oraz w prasie. Informujemy też o akcjach na profilu FB, na stronie internetowej, w newsletterze. Trudno wskazać jeden dominujący nośnik, efekty przynoszą połączone działania.
Przy organizowaniu wydarzeń edukacyjnych myślimy głównie o dzieciach, ale dorośli także często i chętnie biorą w nich udział, choćby dopingując najmłodszych czy pomagając im w zadaniach plastycznych. W warsztatach scrapbookingu uczestniczą całe rodziny, trudno więc mówić o różnych grupach odbiorców.
Tagi: