W ramach działań marketingowych zaplanowanych na terenie Galerii
Rembielińskiej w 2011 roku odbędzie się cykl eventów, wspieranych
każdorazowo kampanią reklamową w prasie i na outdoorze. Konkurs
jest tylko jednym z elementów kampanii i jeszcze się nie zakończył. O szczegółach dla serwisu Galeriehandlowe.pl poinformowała Agnieszka Podbielska, kierownik ds. Marketingu & PR NAP Invest, właściciela Galerii Rembielińskiej.
Konkursy, jakie zrealizowaliśmy w ubiegłym roku, gdzie nagrodami były bony zakupowe, pokazały, że jest to dobra forma zachęcania klientów do odwiedzania naszej Galerii. To także sposób na nawiązanie z klientami bardziej bezpośrednich kontaktów, a co za tym idzie możliwość budowania lojalności w stosunku do marki.
Konkurs trwać będzie do 19 czerwca, a więc przez 2 miesiące, ale już dzisiaj widzimy, że cieszy się dużym zainteresowaniem.
Atrakcyjność, najczęściej związana z wartością, nagród ma dla klientów
znaczenie. Im lepsze czy atrakcyjniejsze, w odczuciu klientów, nagrody
tym większe zaangażowanie w ich zdobywanie. Nasz konkurs zakończy się
przed samymi wakacjami, dlatego tym razem postanowiliśmy zaproponować
naszym klientom nagrody, które z pewnością przydadzą się podczas
wakacji, czyli rowery i skutery, czy też te wakacje po prostu pomogą
zorganizować. Dzięki bonom turystycznym klient sam wybierze, dokąd
pojedzie.
Z radością odnotowujemy, że z każdym kolejnym konkursem liczba
zainteresowanych udziałem rośnie. Jednocześnie dzięki takim akcjom
Galeria staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Wszystkim naszym
Klientom dziękujemy za zaangażowanie i zainteresowanie.
Podobnie jak w ubiegłym roku, w realizacji działań reklamowych, organizacji konkursów i eventów na terenie Galerii wspiera nas agencja A propos. Co do włączenia się do akcji najemców, wiele zależy od strategii i planów marketingowych danego najemcy. Nawet, jeśli najemca nie włączy się do konkretnej akcji, to wiemy, że prowadzi np. własną promocję w tym czasie, co dodatkowo uatrakcyjnia kompleksową ofertę promocyjną centrum handlowego.
Tagi: