Wykonany z serca Tous Bear, wnosi radość i magię we wzornictwie biżuteryjnym już od 1985 roku. Od 25 lat jest symbolem Tous i oczarowuje ludzi na całym świecie. Stał się jedną ze 100 największych ikon stylu hiszpańskiego. Symbolem, który wykracza poza specyfikę każdego obszaru i akcji na całym świecie, jako znak niosący ze sobą jak najlepsze intencje, aby dawać i otrzymywać. Przez ten czas Tous Bear został poddany tylko niezauważalnym zmianom. W 2009 r. rozpoczęto produkcję Tous Bubble Bear, która stanowi symbol największego twórczego rozwoju na przestrzeni lat. Po ponad 25 latach od stworzenia, Miś Tous wciąż jest dostępny we wszystkich sklepach, w ponad 50 krajach na całym świecie. Ikona Tous jest uniwersalnym symbolem szczęścia.
Na świecie firma ma 400 salonów w ponad 50 krajach. W Polsce posiadamy 5 salonów w takich miastach jak: Łódź, Warszawa, Katowice, Kraków i Poznań. W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych salonów w Warszawie i Gdańsku. Zdecydowanie bardziej atrakcyjne są dla nas galerie handlowe, ponieważ w Polsce ulice handlowe w zasadzie nie funkcjonują. Obecnie zastanawiamy się nad rozpoczęciem współpracy z salonami multibrandowymi w segmencie akcesoriów.
Ze względów zamieszkania znaliśmy od dawna markę Tous z Hiszpanii, wielokrotnie byliśmy także jej klientem. W Polsce rynek biżuteryjny nie jest jeszcze tak mocno nasycony jak np. odzieżowy, dlatego postanowiliśmy otworzyć przedstawicielstwo tej marki w Polsce. Pierwszy salon został otwarty w Krakowie w grudniu 2009 roku.
Po otwarciu 5 butików we wrześniu zeszłego roku rozpoczęliśmy kampanię marketingową. Media najczęściej wybierane do komunikacji, to magazyny modowe i lifestylowe.
Firma na polskim rynku rozwija się bardzo dobrze, zyskała już grono swoich wiernych klientek. Część z nich to fanki biżuterii, a część akcesoriów. Marka produkuje 32 kolekcje rocznie, w wyniku czego co dwa tygodnie możemy zaskoczyć klienta nowymi wzorami. Tous jest bardzo elastyczny na potrzeby rynku i projektuje także kolekcje specjalne na dane rynki np. do Japonii, Chin czy Meksyku. Klientki na całym świcie są podobne, a zarazem różne, dlatego staramy się utrzymać jednolite zasady wizualu, jednak każdy kraj prezentuje produkty dostosowane do potrzeb klienta. Klient Hiszpański preferuje kolorowe produkty w soczystych barwach, kwiatowe lub delikatne pastele, klientki z Polski decydują się na kolekcje bardziej klasyczne, a akcesoria w stonowanych barwach.
Na świecie ambasadorkami były Kylie Minogue i Jennifer Lopez. W Polsce współpracujemy z Małgorzatą Sochą. Główne kryterium przy wyborze osoby, to przede wszystkim jej aparycja, popularność, zainteresowanie modą. Chcemy współpracować z osobą, która jest lubiana i nie budzi kontrowersji, a taka właśnie jest M. Socha. Ponadto osoba z którą rozpoczynamy współpracę musi polubić najpierw markę tak, aby ta praca była tylko przyjemnością, a nie przymusem. Lokalna ambasadorka ubiera nasze produkty, prezentuje je w swoim środowisku, współpracuje z nami i magazynami przy sesjach modowych oraz produkcji katalogów dla klientów. Na dzień dzisiejszy nie posiadamy sklepu on–line, ale nie ukrywam, że planujemy jego otwarcie. Sklep internetowy to bardzo dobry kanał dystrybucji i idealne źródło dotarcia do każdego klienta.
W roku 2012 w marcu Tous rozpoczął współpracę z międzynarodową fundacja RED. Współpracują z nią takie firmy jak GAP, APPLE czy Converse. Ta fundacja pomaga walczyć z wirusem HIV i AIDS. Z tej właśnie okazji Tous wyprodukował specjalny produkt - bransoletkę RED. 5 % z jej sprzedaży jest przeznaczane na rzecz fundacji.
Ponadto kontynuujemy współpracę ze znanym designerem butów Manolo Blahnikiem, wspólnie z którym zaprojektowana został zawieszka w kształcie jego słynnych butów Camparii. Inspiracją do letniej kolekcji były przyroda i kultura kontynentu Afrykańskiego, dlatego każdy produkt z tej kolekcji niesie ze sobą pewne przesłanie.
Tagi: