Agnieszka Pala, Tous: Tous Bear wnosi radość i magię we wzornictwie biżuteryjnym

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-18 | 08:00
Dlaczego symbolem marki Tous został słynny już dzisiaj Miś? Na ilu rynkach obecnie firma posiada salony? Jakie rynki są najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia branży, w której marka Tous działa i jakie lokalizacje są najbardziej interesujące? Na te pytania odpowiada Agnieszka Pala, dyrektor zarządzający.

Wykonany z serca Tous Bear, wnosi radość i magię we wzornictwie biżuteryjnym już od 1985 roku. Od 25 lat jest symbolem Tous i oczarowuje ludzi na całym świecie. Stał się jedną ze 100 największych ikon stylu hiszpańskiego. Symbolem, który wykracza poza specyfikę każdego obszaru i akcji na całym świecie, jako znak niosący ze sobą jak najlepsze intencje, aby dawać i otrzymywać. Przez ten czas Tous Bear został poddany tylko niezauważalnym zmianom. W 2009 r. rozpoczęto produkcję Tous Bubble Bear, która stanowi symbol największego twórczego rozwoju na przestrzeni lat. Po ponad 25 latach od stworzenia, Miś Tous wciąż jest dostępny we wszystkich sklepach, w ponad 50 krajach na całym świecie. Ikona Tous jest uniwersalnym symbolem szczęścia.
Na świecie firma ma 400 salonów w ponad 50 krajach. W Polsce posiadamy 5 salonów w takich miastach jak: Łódź, Warszawa, Katowice, Kraków i Poznań. W najbliższym czasie planujemy otwarcia kolejnych salonów w Warszawie i Gdańsku. Zdecydowanie bardziej atrakcyjne są dla nas galerie handlowe, ponieważ w Polsce ulice handlowe w zasadzie nie funkcjonują. Obecnie zastanawiamy się nad rozpoczęciem współpracy z salonami multibrandowymi w segmencie akcesoriów.
Ze względów zamieszkania znaliśmy od dawna markę Tous z Hiszpanii, wielokrotnie byliśmy także jej klientem. W Polsce rynek biżuteryjny nie jest jeszcze tak mocno nasycony jak np. odzieżowy, dlatego postanowiliśmy otworzyć przedstawicielstwo tej marki w Polsce. Pierwszy salon został otwarty w Krakowie w grudniu 2009 roku.
Po otwarciu 5 butików we wrześniu zeszłego roku rozpoczęliśmy kampanię marketingową. Media najczęściej wybierane do komunikacji, to magazyny modowe i lifestylowe.
Firma na polskim rynku rozwija się bardzo dobrze, zyskała już grono swoich wiernych klientek. Część z nich to fanki biżuterii, a część akcesoriów. Marka produkuje 32 kolekcje rocznie, w wyniku czego co dwa tygodnie możemy zaskoczyć klienta nowymi wzorami. Tous jest bardzo elastyczny na potrzeby rynku i projektuje także kolekcje specjalne na dane rynki np. do Japonii, Chin czy Meksyku. Klientki na całym świcie są podobne, a zarazem różne, dlatego staramy się utrzymać jednolite zasady wizualu, jednak każdy kraj prezentuje produkty dostosowane do potrzeb klienta. Klient Hiszpański preferuje kolorowe produkty w soczystych barwach, kwiatowe lub delikatne pastele, klientki z Polski decydują się na kolekcje bardziej klasyczne, a akcesoria w stonowanych barwach.
Na świecie ambasadorkami były Kylie Minogue i Jennifer Lopez. W Polsce współpracujemy z Małgorzatą Sochą. Główne kryterium przy wyborze osoby, to przede wszystkim jej aparycja, popularność, zainteresowanie modą. Chcemy współpracować z osobą, która jest lubiana i nie budzi kontrowersji, a taka właśnie jest M. Socha. Ponadto osoba z którą rozpoczynamy współpracę musi polubić najpierw markę tak, aby ta praca była tylko przyjemnością, a nie przymusem. Lokalna ambasadorka ubiera nasze produkty, prezentuje je w swoim środowisku, współpracuje z nami i magazynami przy sesjach modowych oraz produkcji katalogów dla klientów. Na dzień dzisiejszy nie posiadamy sklepu on–line, ale nie ukrywam, że planujemy jego otwarcie. Sklep internetowy to bardzo dobry kanał dystrybucji i idealne źródło dotarcia do każdego klienta.
W roku 2012 w marcu Tous rozpoczął współpracę z międzynarodową fundacja RED. Współpracują z nią takie firmy jak GAP, APPLE czy Converse. Ta fundacja pomaga walczyć z wirusem HIV i AIDS. Z tej właśnie okazji Tous wyprodukował specjalny produkt - bransoletkę RED. 5 % z jej sprzedaży jest przeznaczane na rzecz fundacji.
Ponadto kontynuujemy współpracę ze znanym designerem butów Manolo Blahnikiem, wspólnie z którym zaprojektowana został zawieszka w kształcie jego słynnych butów Camparii. Inspiracją do letniej kolekcji były przyroda i kultura kontynentu Afrykańskiego, dlatego każdy produkt z tej kolekcji niesie ze sobą pewne przesłanie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Agnieszka Pala, Tous: Tous Bear wnosi radość i magię we wzornictwie biżuteryjnym

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.