Od trzeciego kwartału 2010 r. obserwujemy w C.H. FORUM znaczący, bo przekraczający 20%, wzrost frekwencji, a także regularny wzrost wolumenu sprzedaży - komentuje Agnieszka Mielcarz, Dyrektor Centrum Handlowego FORUM Gliwice.
Wielu naszych najemców – zwłaszcza adresujących swoją ofertę do młodzieży oraz klientów zamożnych lub średnio zarabiających – zanotowało w tym okresie nawet kilkudziesięcioprocentowe wzrosty obrotów.
Dlatego widzimy u nas duży potencjał dla marek lokujących się na nieco wyższym poziomie rynkowej segmentacji. Wnioskujemy tak w oparciu o korzystne trendy gospodarcze w Gliwicach i regionie, w tym m.in. wysokie zarobki mieszkańców i niski poziom bezrobocia.
Potencjalnym najemcom mamy do zaproponowania świetne warunki prowadzenia biznesu w naszym centrum: doskonałą lokalizację i ponadmilionową strefę zasięgu, towarzystwo renomowanych marek, przemyślane działania prosprzedażowe, a także last but not least pożądany profil klientów – głównie osób młodych, dobrze sytuowanych.
Tagi: