Agnieszka Mielcarz, Forum Gliwice: W osiągnięciu tak dobrych wyników pomogły przemyślane działania

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-02-25 | 08:57
- Stały wzrost frekwencji i obrotów w C.H. Forum obserwujemy od wiosny. Czwarty kwartał potwierdził pozytywne trendy, a w niektórych obszarach był wręcz okresem rekordowym. W osiągnięciu tak dobrych wyników pomogły przemyślane działania marketingowe, z innowacyjnym multimedialnym programem lojalnościowym KLIK na czele. Program ten w zaledwie 8 miesięcy zgromadził niemal 30 000 użytkowników. Świetne rezultaty podejmowanych przez nas działań pokazują, że dobrze wykorzystujemy nasze już prawie czteroletnie doświadczenie rynkowe i znajomość lokalnego klienta – komentuje Agnieszka Mielcarz, Dyrektor C.H. Forum Gliwice.

- Naszym „oczkiem w głowie” jest systemowy i konsekwentnie prowadzony program lojalnościowy o nazwie KLIK. Wdrożyliśmy go w marcu 2010 r. W istocie jest to platforma multimedialna, która nie tylko działa prosprzedażowo,  lecz także jest kanałem komunikacji z klientami centrum i promocji jego oferty.
Obecnie w programie uczestniczy blisko 30,000 osób. To niezależny i niekolidujący z programami najemców projekt, w którym honorowane są zakupy we wszystkich sklepach w C.H. FORUM.
Dzięki programowi klienci przez cały rok mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek dostępnych tylko w programie. Mogą też wymieniać punkty na różne benefity: przedmioty, gadżety, czy udział w konkursach. Wkrótce wprowadzimy do programu bardzo atrakcyjny projekt rabatowy – wybrane, atrakcyjne towary będą w nim dostępne za ułamek ceny (np. 200 zł zamiast 1000 zł). System cały czas ewoluuje i umożliwia jego użytkownikom korzystanie z nowych funkcjonalności. Przypomina o wydarzeniach w centrum,  w tym roku planujemy też za jego pomocą obsłużyć loterię prosprzedażową.
Szacujemy, że zakupy dokonywane przez ten program wygenerują w pierwszym roku jego działania obroty rzędu 30-40 mln zł. Budują ponadto lojalność naszych klientów co w mocno konkurencyjnym środowisku ma fundamentalne znaczenie. Trzeba też zaznaczyć, że od chwili wdrożenia programu w centrum stale rosną obroty (nawet o kilkanaście proc. r/r) oraz frekwencja w centrum (nawet o ponad 20%) - komentuje Agnieszka Mielcarz.
Tagi:
Oceń artykuł:

Agnieszka Mielcarz, Forum Gliwice: W osiągnięciu tak dobrych wyników pomogły przemyślane działania

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.