- Stały wzrost frekwencji i obrotów w C.H. Forum obserwujemy od wiosny.
Czwarty kwartał potwierdził pozytywne trendy, a w niektórych obszarach
był wręcz okresem rekordowym. W osiągnięciu tak dobrych wyników pomogły
przemyślane działania marketingowe, z innowacyjnym multimedialnym
programem lojalnościowym KLIK na czele. Program ten w zaledwie 8
miesięcy zgromadził niemal 30 000 użytkowników. Świetne rezultaty
podejmowanych przez nas działań pokazują, że dobrze wykorzystujemy nasze
już prawie czteroletnie doświadczenie rynkowe i znajomość lokalnego
klienta – komentuje Agnieszka Mielcarz, Dyrektor C.H. Forum Gliwice.
- Naszym „oczkiem w głowie” jest systemowy i konsekwentnie prowadzony program lojalnościowy o nazwie KLIK. Wdrożyliśmy go w marcu 2010 r. W istocie jest to platforma multimedialna, która nie tylko działa prosprzedażowo, lecz także jest kanałem komunikacji z klientami centrum i promocji jego oferty.
Obecnie w programie uczestniczy blisko 30,000 osób. To niezależny i niekolidujący z programami najemców projekt, w którym honorowane są zakupy we wszystkich sklepach w C.H. FORUM.
Dzięki programowi klienci przez cały rok mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek dostępnych tylko w programie. Mogą też wymieniać punkty na różne benefity: przedmioty, gadżety, czy udział w konkursach. Wkrótce wprowadzimy do programu bardzo atrakcyjny projekt rabatowy – wybrane, atrakcyjne towary będą w nim dostępne za ułamek ceny (np. 200 zł zamiast 1000 zł). System cały czas ewoluuje i umożliwia jego użytkownikom korzystanie z nowych funkcjonalności. Przypomina o wydarzeniach w centrum, w tym roku planujemy też za jego pomocą obsłużyć loterię prosprzedażową.
Szacujemy, że zakupy dokonywane przez ten program wygenerują w pierwszym roku jego działania obroty rzędu 30-40 mln zł. Budują ponadto lojalność naszych klientów co w mocno konkurencyjnym środowisku ma fundamentalne znaczenie. Trzeba też zaznaczyć, że od chwili wdrożenia programu w centrum stale rosną obroty (nawet o kilkanaście proc. r/r) oraz frekwencja w centrum (nawet o ponad 20%) - komentuje Agnieszka Mielcarz.
Tagi: