Agnieszka Lis, Pasaż Grunwaldzki: W centrum naszego zainteresowania stoi klient

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-03-23 | 09:16
W najnowszej kampanii reklamowej Pasażu Grunwaldzkiego można zobaczyć mieszkańców miasta. Z jakich powodów centrum postanowiło wykorzystać wizerunek potencjalnych klientów i jaki jest cel współpracy? O tym opowiada Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.

Zaprosiliśmy do współpracy mieszkańców miasta z kilku względów. Po pierwsze, w epoce mediów społecznościowych, wspólne budowanie treści postrzegamy jako naturalne. Po drugie, chcieliśmy także zmniejszyć dystans. Zaakcentować, że w centrum naszego zainteresowania stoi klient. Nie anonimowa modelka ze stocka, a prawdziwa osoba. Zwyczajni ludzie z Wrocławia. Zwyczajni, ale niezwykli. Ważnym elementem kampanii stało się także samo miasto. Na drugim planie każdego z billboardów aktualnej kampanii znalazły się bowiem wrocławskie kamienice, mosty, place. W tej warstwie, komunikat kampanii reklamowej brzmi: Pasaż Grunwaldzki jest częścią wrocławskiego krajobrazu. Żyje tym, czym wrocławianie. Tak skonstruowana kampania reklamowa jest spójna z realizowaną przez nas szerszą strategią marketingową i komunikacyjną.
Twarzą kampanii reklamowej Pasażu Grunwaldzkiego mógł zostać każdy, bez względu na wiek czy płeć. Jedynym kryterium była fotogeniczność. Zorganizowaliśmy otwarty casting, w którym udział wzięło około 600 osób. Do wspólnej zabawy zapraszaliśmy wrocławian w prasie, internecie i przy pomocy plakatów. Jury złożone z fotografów oraz specjalistów z agencji reklamowej, wyłoniło następnie 15 osób, które zaprosiliśmy na profesjonalne sesje zdjęciowe.
Osoby z którymi podjęliśmy współpracę, nie mają dodatkowych obowiązków względem Pasażu Grunwaldzkiego. Otrzymały natomiast normalne honoraria za pracę na planie zdjęciowym i prawo do wykorzystania ich wizerunku w reklamie.
Realizację kampanii reklamowej powierzyliśmy agencji reklamowej. Inne działania wizerunkowe, zwłaszcza komunikacyjne – agencji public relations. W każdej odsłonie kampanii wykorzystaliśmy kilkadziesiąt nośników reklamowych, m.in. billboardów, citylightów, plakatów wewnątrz Pasażu Grunwaldzkiego. Związane z nią materiały pojawiły się także na naszej stronie internetowej. Na pełną ewaluację skuteczności kampanii, jak i jej poszczególnych elementów, musimy jednak zaczekać do jej zakończenia.
Nie wykluczamy współpracy z celebrytami w przyszłości. W tej chwili preferujemy jednak projekty, dzięki którym spotykają się oni na żywo z naszymi klientami. Na podobnej zasadzie w 2011 roku gościliśmy m.in. Joannę Horodyńską, Kubę Błaszczykowskiego, czy Oliviera Janiaka i Karolinę Malinowską. Do momentu zakończenia obecnej kampanii reklamowej, nie przewidujemy natomiast angażowania do niej gwiazd.
Tagi:
Oceń artykuł:

Agnieszka Lis, Pasaż Grunwaldzki: W centrum naszego zainteresowania stoi klient

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.