Coraz częściej na terenie galerii handlowych odbywają się wydarzenia o charakterze kulinarnym. Co więcej wydarzenia te wytwarzają radosny, wręcz domowy klimat, który w połączeniu z niezwykłymi aromatami pozwala klientom na zrobienie zakupów i spędzenie czasu w przyjaznej atmosferze. O idei tych wydarzeń odbywających się w Pasażu Grunwaldzkim, ich zainteresowaniu ze strony klientów i kampanii reklamowej opowiedziała Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasażu Grunwaldzkiego.
Wydarzenia o charakterze kulinarnym cieszą dużym zainteresowaniem wśród różnych grup naszych klientów. Wszyscy bowiem lubimy poznawać tajniki sztuki kulinarnej, podpatrywać ciekawe pomysły zawodowych kucharzy czy degustować nowe potrawy. Przy organizacji tego typu spotkań w Pasażu Grunwaldzkim, we współpracy z naszymi najemcami, staramy się dopasować ofertę i atrakcje dla osób w każdym wieku. Co więcej wydarzenia kulinarne wytwarzają radosny, wręcz domowy klimat, który w połączeniu z niezwykłymi aromatami pozwala naszym klientom na zrobienie zakupów i spędzenie czasu w przyjaznej atmosferze. Za sprawą popularnych w ostatnim czasie programów kulinarnych gotowanie wzbudza jeszcze więcej pozytywnych emocji, a my staramy się być na bieżąco z tym, co interesuje naszych klientów. Stąd m.in. pomysł, aby zaprosić do Pasażu Grunwaldzkiego mistrzynię sztuki kulinarnej Magdę Gessler.
Uwagę klientów przyciągają głównie wydarzenia oparte na ciekawym i niestandardowym pomyśle, połączone z atrakcyjną ofertą handlową. Dużym zainteresowaniem gości Pasażu Grunwaldzkiego cieszą się prezentacje potraw, podczas których mogą skosztować specjałów i poznać nowe receptury, jak również wystawy produktów, warsztaty prowadzone przez zawodowych kucharzy czy spotkania z tak znanymi i cenionymi osobami, jak Magda Gessler. Klienci Pasażu Grunwaldzkiego doceniają inicjatywy, dzięki którym mogą dowiedzieć się praktycznych informacji, zaczerpnąć inspiracji, a przede wszystkim połączyć zakupy z miłą rozrywką.
Organizowane przez nas wydarzenia są interesujące dla osób w każdym wieku. Pokazy, degustacje czy spotkania z zaproszonymi gośćmi połączone są najczęściej z ciekawym programem artystycznym, konkursami oraz specjalnymi ofertami w sklepach i butikach naszych najemców. Nie zapominamy oczywiście o atrakcjach dla najmłodszych gości Pasażu Grunwaldzkiego, na których czekają zabawy i zajęcia prowadzone przez animatorów. W tym czasie rodzice mogą spokojnie zrobić zakupy i wziąć udział w dedykowanych im wydarzeniach.
Cieszące się dużym zainteresowaniem naszych klientów spotkania kulinarne wpisały się już na stałe do kalendarza imprez Pasażu Grunwaldzkiego. Do najważniejszych z nich należą organizowane wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego oraz Dolnośląskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu prezentacje tradycyjnych stołów i regionalnych potraw świątecznych. Spotkania odbywają się przed Wielkanocą i Bożym Narodzeniem. Dla klientów Pasażu Grunwaldzkiego jest to okazja do poznania tradycji oraz bogactwa smaków naszego regionu. Podczas świątecznych zakupów można skosztować specjałów przyrządzonych przez panie z Kół Gospodyń Wiejskich i poczuć prawdziwie świąteczną atmosferę. Dodatkową atrakcję stanowią wystawy ręcznie wykonanych ozdób, występy zespołów folklorystycznych z Dolnego Śląska oraz liczne zabawy i konkursy skierowane zarówno do dorosłych, jak i dzieci. Cyklicznym wydarzeniem kulinarnym organizowanym wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego oraz Dolnośląskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu jest również konkurs „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”. W trakcie spotkania odwiedzający Pasaż Grunwaldzki mają okazję skosztować najciekawszych regionalnych produktów, które walczą o nominację do ogólnopolskiego tytułu „Perła” przyznawanego w trakcie Międzynarodowych Targów Spożywczych Polagra-Food w Poznaniu. Oprócz cyklicznych eventów organizujemy także imprezy specjalne, jak np. spotkanie kulinarne Magdą Gessler, połączone z degustacją potraw przyrządzonych według przepisów znanej restauratorki, pokazem sztuki rzeźbienia w owocach i warzywach oraz specjalnymi warsztatami kulinarnymi.
Przy organizacji wszystkich wydarzeń dokładamy wszelkich starań, aby nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa naszych klientów. Za każdym razem przestrzegamy niezbędnych środków ostrożności oraz rezygnujemy z elementów, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na bezpieczeństwo osób odwiedzających nasze Centrum. Przestrzegamy także wszelkich procedur związanych z przygotowaniem i wprowadzeniem do obrotu żywności. Każde wydarzenie kulinarne organizowane w Pasażu Grunwaldzkim spełnia wszelkie warunki sanitarne i higieniczne ustalone przez Państwową Inspekcję Sanitarną oraz Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną.
Przy promocji wydarzeń kulinarnych, podobnie jak w przypadku innych eventów, wykorzystujemy różnorodne nośniki reklamowe m.in. bilbordy, citylighty, reklamę w prasie. Internecie czy spoty radiowe. Zapowiedzi eventów umieszczamy na naszej stronie internetowej. Znaczącą rolę odgrywa promocja wydarzeń w social media, np. w postaci konkursu z nagrodami na fanpage′u Pasażu Grunwaldzkiego, w ramach którego uczestnicy przesyłają przepisy i zdjęcia ulubionych potraw.
Tagi: