Agnieszka Lis, Pasaż Grunwaldzki: Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-06 | 09:34
Hasło przewodnie Pasażu Grunwaldzkiego brzmi „Pasaż, to czego szukasz!”. Jak wskazuje sama nazwa obiekt pozwala połączyć udane zakupy z przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. Tym samym zarządcy dążą, aby oprócz bogatej oferty handlowej, klienci mogli wzbogacić swoją wiedzę i otrzymać wiele praktycznych rad. O idei edukacji na terenie centrum handlowego oraz wydarzeniach z tym związanymi opowiedziała Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzkim.


Wydarzenia o charakterze edukacyjnym zawsze wzbudzają duże zainteresowanie wśród naszych klientów. Dzięki takim inicjatywom, osoby odwiedzające Pasaż Grunwaldzki, korzystają nie tylko z bogatej oferty handlowej, ale także wzbogacają swoją wiedzą i otrzymują wiele praktycznych porad. Jednym z takich przedsięwzięć była cykliczna impreza dla najmłodszych – Akademia Malucha, w ramach której dzieci pod opieką animatorów brały udział w zabawach edukacyjnych, zajęciach muzyczno-plastycznych oraz sportowych. Spotkania rozrywkowo-edukacyjne skierowane były do dzieci w wieku od 3 do 10 lat. W tym czasie rodzice mogli pójść na zakupy lub na kawę. Z myślą o uczniach i ich rodzicach, na początku września przygotowaliśmy event Gotowi do szkoły. Dla młodych uczestników zorganizowaliśmy szereg atrakcji – warsztaty, eksperymenty, gry i zabawy edukacyjne. W tym czasie rodzice mogli wziąć udział w konkursach i wygrać wyprawkę szkolną dla swojej pociechy. Organizowane przez nas działania miały także charakter informacyjno-profilaktyczny. Z okazji obchodów Światowego Dnia bez Tytoniu, 31 maja 2012 zaprosiliśmy do współpracy Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną we Wrocławiu - Dział Zdrowia Publicznego i Promocji Zdrowia oraz Akademią Medyczną. W ramach akcji można było bezpłatnie zmierzyć ciśnienie tętnicze krwi, wykonać pomiar dwutlenku węgla w wydychanym powietrzu i poznać swoje BMI. W czerwcu, podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, wspólnie z Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną we Wrocławiu, Sekcją Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia przeprowadziliśmy akcję informacyjną na temat ryzykownych zachowań seksualnych i rozprzestrzeniania się zakażeń. W specjalnym punkcie informacyjnym w Pasażu Grunwaldzkim, osoby odwiedzające Centrum mogły porozmawiać z ekspertami, otrzymać "pakiety bezpieczeństwa" oraz wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody. Na początku września przeprowadziliśmy akcję „Alfabet zdrowego powrotu do szkoły”. Wraz z Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną udzielaliśmy rodzicom porad i informacji, m.in. jak powinno wyglądać miejsce do odrabiania lekcji, zdrowe odżywianie, higiena rąk oraz długości snu. Dla dzieci przygotowaliśmy szereg konkursów edukacyjnych. Z kolei w październiku z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk planujemy akcję poświęconą ważnemu aspektowi higieny, jakim jest mycie rąk. Jej organizatorem będzie Studenckie Koło Naukowe Zdrowia Środowiskowego i Epidemiologii oraz Katedra i Zakład Higieny Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. W ramach kampanii odbędą się spotkania z ekspertami oraz zabawy edukacyjne dla dzieci. Dodatkowo dbamy o wydarzenia edukacyjne związane z kulturą. W tym roku odbyła się m. in. wystawa najlepszych zdjęć prasowych, które brały udział w prestiżowym konkursie Grand Press Photo 2011. Ta niecodzienna inicjatywa w centrum handlowym pozytywnie zaskoczyła naszych klientów i spotkała się z dużym zainteresowaniem ich strony. Ponadto w sierpniu zorganizowaliśmy wystawę zdjęć prezentujących wyprawy uczestników programu „Polski Himalaizm Zimowy 2010-2015”.
Nasze hasło przewodnie brzmi: „Pasaż, to czego szukasz!”. Jak wskazuje sama nazwa, staramy się odpowiadać na potrzeby odwiedzających nas osób. Pragniemy, aby klienci czuli się u nas jak w domu. Naszym celem od samego początku istnienia Centrum jest budowanie przyjaznej i życzliwej atmosfery, dlatego tak chętnie organizujemy akcje edukacyjne, w których udział mogą brać całe rodziny. Pasaż Grunwaldzki pozwala połączyć udane zakupy z przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. Oferujemy wydarzenia rozrywkowe i kulturalne. Staramy się być na bieżąco z tym, co jest interesujące dla naszych klientów, którzy są największą wartością Centrum.
Wiele z naszych imprez zyskało dużą aprobatę klientów i tym samym na stałe wpisały się w kalendarz cyklicznych imprez w Pasażu Grunwaldzkim. Potwierdzeniem ich sukcesu jest coraz większa liczba osób, które odwiedzają nasze Centrum z uwagi na organizowane wydarzenia. Przykładem jest m.in. konkurs Blog Day na najlepsze blogi na Dolnym Śląsku i Przegląd Młodego Kina, który w tym roku odbył się już po raz drugi. Ponownie zorganizowaliśmy także konkurs „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”. Po raz kolejny planujemy również gościć w Pasażu Grunwaldzkim ratowników Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i ich Partnerów przy okazji akcji "Bądź bezpieczny". Głównym tematem programu kampanii będą pokazy oraz nauka pierwszej pomocy. Duże zainteresowanie cyklicznymi wydarzeniami odbywającymi się w Pasażu sprawia, że planujemy systematycznie zwiększać ich liczbę. Pasaż Grunwaldzki to żywa część miejskiej przestrzeni, silnie związana z lokalną społecznością, odpowiadająca na jej potrzeby. Dlatego chcemy być bliżej tego, co interesuje mieszkańców naszego regionu i dla nich tworzyć wydarzenia edukacyjne.
Jednym z ostatnich wydarzeń, które odbyły się w Centrum, była akcja edukacyjna „Poznaj alfabet zdrowego powrotu do szkoły”, przygotowana przez Pasaż wraz z Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną. Wszyscy zainteresowani - zarówno rodzice, jak i dzieci - mogli zapoznać się m.in. z właściwymi proporcjami między pracą, zabawą i zabiegami higienicznymi. Celem akcji było podniesienie poziomu wiedzy rodziców na temat wybranych elementów zdrowego stylu życia oraz przekonanie ich o słuszności podejmowanych działań profilaktycznych w domu i środowisku szkolnym. W wielu organizowanych przez nas akcjach brała udział m.in. Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, pracownicy GOPR i Studenci Akademii Medycznej.
Jednym z naszych głównych celów jest angażowanie najemców w życie Pasażu Grunwaldzkiego, a wydarzenia specjalne stanowią ku temu świetną okazję. Współpraca z naszymi partnerami sprawia, że organizowane eventy stają się atrakcyjniejsze, a oni sami mogą liczyć na dodatkową promocję swej oferty.
Przy promocji wydarzeń edukacyjnych wykorzystujemy różnorodne nośniki reklamowe, m.in. prasę i spoty radiowe. W promocji wydarzeń dużą rolę odgrywają plakaty wewnątrz Pasażu Grunwaldzkiego, zapowiedzi umieszczane na stronie internetowej i fanpage′u. Korzystamy także z niestandardowych nośników, np. obrendowanego samochodu rodem z USA, który przykuwa uwagę przechodniów. Staramy się, aby poszczególne działania uzupełniały się nawzajem i przynosiły oczekiwany efekt.
Wydarzenia o charakterze edukacyjnym odbywające się w centrum skierowane są zarówno do dorosłych, jak i dzieci. Przykładem może być jedna z naszych ostatnich akcji pt. „Gotowi do szkoły z Pasażem Grunwaldzkim”. W ramach programu zaplanowano pokazy doświadczeń i liczne zabawy dla najmłodszych, a dla rodziców konkursy z nagrodami. Była to również okazja do wspólnego spędzenia czasu przez dzieci i rodziców. Nieco inny cel miała inicjatywa „Poznaj alfabet zdrowego ucznia”. Jej zadaniem było podniesienie poziomu wiedzy rodziców na temat zdrowego stylu życia oraz czynników, wpływających na prawidłowy rozwój dzieci.
Tagi:
Oceń artykuł:

Agnieszka Lis, Pasaż Grunwaldzki: Staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.