Pasaż Grunwaldzki to centrum popularne i bardzo lubiane przez Wrocławian, a także przez mieszkańców aglomeracji wrocławskiej. W weekendy na zakupy przyjeżdżają do nas również osoby z innych miejscowości z regionu. Pasaż jest chętnie odwiedzany także przez turystów oraz obcokrajowców. Ze względu na lokalizację w centrum miasta i sąsiedztwo licznych wrocławskich uczelni, szczególnym zainteresowaniem cieszy się wśród studentów mieszkających w okolicznych akademikach. 5 lat działalności Pasażu na handlowej mapie Wrocławia to blisko 55 mln klientów.
Sukces każdego centrum handlowego w dużej mierze zależy od odpowiedniego doboru najemców, którzy zapewnią kompleksową ofertę. W naszym centrum są sklepy znanych i lubianych międzynarodowych sieci handlowych, a także polskie marki, które zdobyły zaufanie klientów na rodzimym rynku. Lokalni przedsiębiorcy uzupełniają ofertę centrum prowadząc takie punkty usługowe, jak np. kwiaciarnia czy kantor.
Centrum to nie tylko bogaty wybór modnych butików, ale kompleks Multikina, food court z szeroką gamą restauracji i barów, miejsce zabaw dla dzieci Kinderplaneta oraz liczne punkty usługowe. Pasaż Grunwaldzki oferuje różnorodne formy spędzania wolnego czasu. W Centrum organizowane są także eventy dedykowane zarówno dzieciom, jak i dorosłym.
Eventy organizowane w Pasażu Grunwaldzkim cieszą się zawsze dużym zainteresowaniem klientów, ponieważ są różnorodne i pełne atrakcji. W Centrum mają miejsce zarówno imprezy modowe, jak i te skierowane do dzieci oraz całych rodzin. Nie brakuje eventów tematycznych, np. promujących lokalne produkty czy dotyczących świąt i bieżących wydarzeń, np. sportowych.
Naszym sukcesem jest niewątpliwie zbudowanie silnej marki centrum handlowo- rozrywkowego w regionie, które jest chętnie i licznie odwiedzane przez klientów. O sukcesie świadczy również postrzeganie nas przez klientów i media. Wysokie notowania w różnych rankingach pism i portali branżowych wśród centrów handlowych w Polsce to dla nas także powód do dumy i chęć dalszego rozwoju.
Jesteśmy na rynku wrocławskim już 5 lat. To dość długo, aby ugruntować swoją pozycję. Proponujemy naszym klientom kompleksową ofertę handlową i możliwość robienia zakupów w przyjemnej atmosferze, dbamy o ich komfort. Staramy się być nie tylko centrum handlowym kojarzonym wyłącznie z zakupami, ale proponujemy także atrakcyjne sposoby na miłe spędzenie czasu wolnego. Organizujemy liczne eventy m.in.: modowe, familijne, kulinarne, a także przybliżamy i zapoznajemy naszych klientów z wydarzeniami o tematyce lokalnej. Zależy nam również na wydarzeniach ciekawych i niestandardowych, rzadko organizowanych w tego typu obiektach, jak wystawa zdjęć Grand Press Photo czy Przegląd Młodego Kina z filmami niszowymi i spotkaniami z udziałem twórców czy aktorów.
Już niedługo rozpocznie się rozbudowa Centrum. Obiekt zyska około 50 nowych sklepów. Pojawią się też nowe restauracje, klub fitness i kręgielnia. Planujemy rozpoczęcie prac w III kwartale 2012 roku.
Tagi: