O sukcesie naszej firmy w Polsce, przede wszystkim zdecydowała duża elastyczność osób zarządzających marką w Polsce i umiejętności obserwacji zachowań polskich klientów oraz ich zwyczajów zakupowych. Nie poddawaliśmy się wzorcom, które obowiązują w innych krajach europejskich i nie próbowaliśmy ich ślepo adaptować na naszym rynku. Staramy się być blisko naszych klientów, poznawać ich i mieć z nimi bardzo dobre relacje, widzimy w naszym kliencie przyjaciela, który nam pomaga, a nie wroga, który przeszkadza i zawraca głowę. Może to brzmieć bajkowo, ale kilkoro naszych klientów zostało naszymi przyjaciółmi na gruncie prywatnym. Mamy również wierną grupę stałych klientów-fanów, na którą możemy liczyć i którzy są w stanie nas krytykować, jeśli gdzieś błądzimy.
Stosujemy wszelkie niestandardowe działania promocyjne jak również te standardowe, ale przede wszystkim staramy się być innowacyjni w naszych działaniach promocyjnych. Tradycyjne narzędzia promocyjne są oczywiście dobre, jeśli są skuteczne. Niektóre z naszych działań są takie, iż chyba nawet nie do końca można je zdefiniować, jako typowe działania promocyjne. Jako przykład takich działań, których akurat nie prowadzimy świadomie, a w naszym przypadku pośrednio występują jest np. product placement. Oczywiście korzystamy z nowoczesnych technologii i uważamy, iż udział technologii, jak i osób umiejących wykorzystywać nowe technologie w działaniach promocyjnych będzie się zdecydowanie zwiększał w kolejnych latach.
Wyniki sprzedaży kształtują się u nas zdecydowanie na poziomie liczonym w mln zł i ulegają systematycznemu zwiększaniu. Mamy nadzieję i wszelkie dane, iż ten trend i wzrost zostanie zachowany w kolejnych latach.
Prowadzimy sklep internetowy i chcielibyśmy, aby poziom sprzedaży w sklepie internetowym przekroczył poziom kilkunastu %. To jest pierwszy, bardzo realny poziom, przy czym zakładamy, iż udział e-sprzedaży do całej sprzedaży będzie ulegał systematycznemu zwiększeniu w tym roku jak i kolejnych latach. Natomiast nigdy nie będzie to podstawowy kanał naszej sprzedaży.
Oferujemy współpracę na zasadach franczyzy od praktycznie 3 lat i ta forma działalności jest i będzie dla nas jednym z priorytetów.
Roku 2012 był rokiem spokoju, gdzie postanowiliśmy się skupić, na jakości obsługi w punktach, które powstały w 2011 roku. Natomiast w roku 2013 planujemy otwarcie 3-5 nowych punktów franczyzowych w największych miastach. W najbliższych 3 latach planujemy, aby był swobodny dostęp dla klientów do produktów naszej marki. W praktyce oznacza to istnienie punktów sprzedaży we wszystkich dużych miastach.
Target naszej marki to wszystkie osoby dorosłe - młode duchem. Naszą grupą docelową są dorosłe kobiety i mężczyźni, choć również mamy całkiem sporą młodszą klientelę nastoletnią.
Zdecydowaną cechą charakterystyczną dla klientów, jest obecnie, pewne niezdecydowanie. Tzn. dominuje tradycyjne podejście do biżuterii gdzie o wartości biżuterii decyduje materiał, z jakiego biżuteria jest wykonana. Czyli ile jest gram szlachetnego materiału w wyrobie, i ilość tych gramów stanowić może pewne uzasadnienie i potwierdzenie wartości-ceny biżuterii.
Z drugiej strony obserwujemy już wyrobioną grupę klientów pod względem designu i nowych trendów, gdzie o wartości biżuterii stanowi przede wszystkim pomysł, a nie materiał z jakiego biżuteria jest wykonana. Naszym zdaniem ten trend będzie się utrzymywał w kolejnych latach i będzie stawał się dominujący. To, co może nastąpić, to różnorodność i wszelkie próby łączenia materiałów szlachetnych z materiałami, które do tej pory, w ogóle nie były brane pod uwagę przy projektowaniu biżuterii.
Na pewno idą dobre czasy dla kreatywnych osób, otwartych na projektowanie przy użyciu wszelkich materiałów, również tych niekonwencjonalnych. Otwartość osób projektujących będzie stanowić o oryginalności biżuterii.
W przypadku biżuterii nasi klienci oczekują i będą oczekiwać wszystkiego, co pozwoli im się wyróżniać i ozdobić, a dodatkowo podkreślić-wyrazić swoją osobowość przy zachowaniu funkcjonalnego charakteru.
W naszym przypadku praktycznie mamy nieograniczony wybór wzorów i każdy może dopasować/odnaleźć coś dla siebie. Oczywiście czasami ten nadmiar wyboru może być dla niektórych klientów kłopotliwy, ale dla nas to jest akurat pozytywny "problem”.
Cena jest na pewno jedną z ważniejszych cech, nasz rynek ze względu na liczebność tzw. klasy średniej ma swoją specyfikę, która również dotyczy branży biżuteryjnej. Jakość wykonania i oryginalność jest również bardzo ważna cechą, którą nasi klienci potrafią docenić. Lokalizacja/dostępność jest też ważnym czynnikiem pomagającym i ułatwiającym podejmowanie decyzji przez klientów.
Nasze wyroby skutecznie uzupełniają tradycyjne wyroby jubilerskie. Uważamy, iż na rynku jest miejsce zarówno dla tradycyjnych wyrobów jubilerskich, jak też dla naszych produktów. Tak jak klienci powinni posiadać w swoich domowych szkatułkach, zarówno wyroby jubilerskie jak i biżuterię, którą mogą używać na co dzień i wykorzystywać "od święta”. My naszą biżuterię porównujemy do T-shirta, który to w ciągu ostatnich lat trafił na "salony” i jest pełnoprawna częścią garderoby, a nie podkoszulkiem, który kilkanaście lat temu był ukrywany pod koszulą. Zresztą już samo słowo podkoszulek jest anachroniczne.
Nasza marka jest dostępna w większości krajów europejskich, a także Azji, Australii, USA, Kanadzie i Ameryce Płd.