Magnolia Park jest znana z wyjątkowych wydarzeń zarówno o charakterze charytatywnym jak również promocyjnym i rozrywkowym. W kwietniu, na terenie centrum odbyła się akcja "Pola Nadziei", której celem jest budowanie poczucia wspólnoty i solidarności z chorymi oraz zachęcanie do niesienia im pomocy. Dyrektor centrum handlowego Magnolia Park, Adrian Zawadzki przybliża ideę tego eventu.
Pola Nadziei to międzynarodowy program, którego celem jest pozyskanie funduszy na rzecz hospicjów i pomoc terminalnie chorym pacjentom. Akcja ma budować poczucie wspólnoty i solidarności z chorymi oraz zachęcać do niesienia im pomocy. Idea jest niezwykła i wzruszająca. Znaczenie i waga tego projektu są nieocenione, więc trudno podsumować to przedsięwzięcie. Sam pomysł wręczania prezentów darczyńcom w postaci kwiatów i obsadzanie ogromnych połaci miejskiej zieleni żonkilami jest genialny w swej prostocie. Przykuwa uwagę, podkreśla wagę problemu i angażuje klientów centrum handlowego do pomocy najbardziej potrzebującym.
Magnolia Park jest znana z wyjątkowych wydarzeń zarówno o charakterze charytatywnym jak również promocyjnym i rozrywkowym. Dzięki temu Klienci wiedzą, że mogą u nas nie tylko zrobić zakupy, ale także spędzić czas w wyjątkowy sposób. Jak wynika z badań, organizowane przez nas akcje cieszą się uznaniem i popularnością wśród naszych Klientów. Niezależnie od rodzaju wydarzenia, w dniach kiedy są one organizowane odnotowujemy wzrosty frekwencji. Podobnie było podczas akcji Pola Nadziei.
Akcja Pola Nadziei jest inicjatywą Fundacji „Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci” i to ona organizowała przedsięwzięcie we własnym zakresie. Magnolia Park udostępniła powierzchnię dla kwestujących i zachęcała do finansowego wsparcia projektu. Wolontariusze Fundacji ubrani w żółte koszulki zbierali od odwiedzających datki, a w zamian wręczali symbol życia – żonkila. My zapewniliśmy ochronę i czuwaliśmy nad bezpiecznym przebiegiem akcji.
Tego typu akcje w centrum handlowych nie wymagają zaangażowania najemców. Z doświadczenia jednak wiemy, że mają oni ogromne serca i angażują się w tego typu inicjatywy. Wspierają między innymi autorskie przedsięwzięcie organizowane przez zarządcę Magnolia Park, Metro Group Asset Management - coroczne koncerty charytatywne na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja spełniającej marzenia ciężko chorych dzieci. Raz w roku największe gwiazdy polskiej estrady występują na scenach budowanych przy kilkunastu zarządzanych przez Metro Group Asset Management centrach. W tym roku czeka nas już 4-ta edycja tej akcji!
W przypadku akcji Pola Nadziei naszym celem było wparcie Fundacji w organizacji przedsięwzięcia, poprzez udostępnienie powierzchni centrum handlowego. To założenie zostało zrealizowane. Trudno znaleźć lepsze miejsce do kwestowania niż centrum handlowe, które codziennie odwiedza kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Dotarcie do tak dużej grupy potencjalnych darczyńców jest kluczem przy tego typu akcji.
Centra handlowe zarządzane przez Metro Asset Management zawsze działają na rzecz lokalnej społeczności. Staramy się wspierać lokalne domy dziecka, szkoły oraz przedsięwzięcia adresowane do mieszkańców regionu. Dążymy jednak do tego, aby pozostawać przy tego typu działaniach anonimowi. Nie traktujemy akcji charytatywnych jako narzędzia marketingowego. Naszym działaniom przyświeca jeden cel: nieść pomoc tym, którzy jej najbardziej potrzebują.
Tagi: