W najnowszym, majowym wydaniu magazynu GALERIE HANDLOWE polecamy wywiady z kolejnymi ekspertami sektora RETAIL, w tym rozmowę numeru z Bożeną Gierszewską-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, która opowiada o ewolucji rynku centrów outletowych oraz wyjaśnia dlaczego kobiety doskonale sprawdzają się w zarządzaniu obiektami komercyjnymi.
Neinver otworzył pierwszy outlet na polskim rynku w 2002 roku. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii i mimo upływu ponad 15 lat Factory to wciąż największa i najbardziej rozpoznawalna sieć centrów wyprzedażowych w kraju. W osiągnięciu sukcesu kluczowe jest zrozumienie motywacji Klientów outletowych do złożenia wizyty w centrum – chęć dokonania zakupów towarów markowych po obniżonych cenach, a nie tylko spędzenie wolnego popołudnia. Oczywiście nie znaczy to, że nie należy zadbać również o tę dodatkową sferę. O ewolucji – nie tylko branży retail, ale również rynku centrów outletowych – rozmawiamy z Bożeną Gierszewską-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce oraz Asset Management Director na Europę Centralną.
Księgarnie z szeroką ofertą dla dzieci – uzupełnioną o troskliwie dobrany asortyment papierniczy, gadżetowy i upominkowy – oraz koncept kawiarniany przeznaczony dla wszystkich miłośników książek, którzy w kameralnej przestrzeni przy filiżance kawy chcą zapoznać się z interesującymi pozycjami już dziś wyróżnia księgarnie Świat Książki na rynku. Z kolei plany związane z rozwojem e-commerce oraz stacjonarnych punktów sprzedaży mogą jedynie umocnić ugruntowaną już pozycję marki. O nowoczesnych technologiach, konkurencji oraz ulubionych książkach rozmawiamy z Januszem Arsłanowowem, Dyrektorem Zarządzającym siecią Księgarni Świat Książki.
Polacy kochają kebab. Przede wszystkim dlatego że – jak zauważa większość amatorów tej potrawy – zawiera solidną porcję mięsa za stosunkowo małe pieniądze. Poza tym jest to jeden z najzdrowszych fast foodów – znajdziemy w nim dużo warzyw i niesmażone mięso drobiowe, a Polacy coraz częściej wybierają wersję zawiniętą w cienki placek. Według licznych źródeł najlepszy kebab zjemy w Berlinie, gdzie prym wiodą Mustafa, Imren i Tadim. Karol Kostyrka, manager ds. rozwoju Berlin Döner Kebap w Polsce próbował tych kebabów osobiście.
Posiadają wachlarz kompetencji, którymi można obdzielić kilka agencji. Tworzą zespół przyjaciół i profesjonalistów o podobnej historii zawodowej, doświadczeniu w realizacji dużych przedsięwzięć i kreatywnym podejściu do realizacji zadań. Dlatego występując z propozycją marketingowej obsługi, oferują profesjonalny team strategiczny, różnorodność pomysłów, speców od event marketingu, social mediów czy PR. O skuteczności działań agencji reklamowej, przyszłości rynku i marketingu centrów handlowych rozmawiamy z Witoldem Bacią, szefem Działu Strategii i Dyrektorem Zarządzającym RedComm.
We Wrocławiu sklep internetowy eobuwie.pl właśnie otworz nył pierwszy koncept nowego salonu obuwniczego, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Nie ma w nim półek z pudełkami butów ani tradycyjnych wystawek i sklepowych witryn. Są za to potężne ekrany z promocjami i blisko 50 stanowisk z tabletami, a także olbrzymi magazyn z ponad stu tysiącami par butów. Jak to możliwe, że wybrany przez Klienta produkt jest dostarczany w mniej niż 180 sekund? O szczegółach konceptu rozmawiamy z Marcinem Grzymkowskim, prezesem eobuwie.pl.
Lubimy dawać prezenty. Poprzeczkę stawiamy sobie jednak coraz wyżej, bo już nie tylko chcemy wywołać uśmiech na twarzy obdarowywanego, ale zależy nam na niezwykłych prezentach, które pozostaną na długo w pamięci. Coraz częściej szukamy oryginalnych pomysłów na świąteczny upominek, prezent z okazji rocznicy ślubu, wieczoru panieńskiego lub – po prostu – gdy chcemy komuś podziękować. Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi nowa moda, jaka przyszła do Polski z Zachodu – podarowanie bliskiej osobie prezentu w formie przeżycia. O rynku zbudowanym na emocjach i niecodziennych doświadczeniach rozmawiamy z Wojciechem Stefańczykiem, Country Managerem Super Prezentów.