- Factory Ursus będzie największym centrum outlet w Warszawie – podkreśla Piotr Rębacz, dyrektor centrum. Z dotychczasowych 13,7 tys. m kw. zwiększyło swoją powierzchnię handlową do prawie 20 tys. m kw., a to dało możliwość wprowadzenia nowych marek i zwiększenia powierzchni popularnych sklepów.
Od 16. września dla klientów Factory dostępne będzie ponad 6 tys. dodatkowej przestrzeni handlowej, dwukrotnie większa liczba miejsc dla samochodów na parkingach podziemnym i naziemnym (850 miejsc) oraz nowoczesne wnętrza.
W nowej części centrum outlet dominować będzie naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie Factory Ursus zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe będą lepiej widoczne.
W rozbudowanym Factory Ursus działać będzie ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F, Puma), męskich (Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved, Bestseller, Calvin Klein). Dojazd do centrum Factory Ursus jest dzisiaj o wiele łatwiejszy, dzięki przebudowie ulic w samej dzielnicy oraz połączeniu z Alejami Jerozolimskimi i obwodnicą Warszawy.