Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. działająca na rynku od 10 lat, zarządzana przez CREAM nie zwalnia tempa. Wyniki osiągnięte w 2017 roku w zakresie odwiedzalności były najlepsze od 2012 roku. To przełomowy rok, który potwierdził mocną pozycję Askany na lokalnym rynku.
7% wzrost rocznej odwiedzalności w porównaniu z rokiem poprzednim, potwierdzają, że zmiany, które zaszły w galerii od 2015 roku, zdecydowanie wpłynęły na atrakcyjność obiektu i osiągane wyniki. Zmiany obejmowały zarówno modernizację i relokację 14 najemców, otwarcie 18 nowych salonów, w tym marek dotychczas nieobecnych na gorzowskim rynku, a także modernizację powierzchni wspólnych.
- Wyraźnie pozytywna dynamika i wzrost wskaźników osiąganych przez Askanę w 2017 roku są efektem starannie opracowanej strategii i synergii wielu działań. Te, zrealizowano precyzyjnie w zaplanowanych parametrach zarówno kosztowych jak i dochodowych, utwierdzają nas w przekonaniu o najwyższej jakości procesu Asset Management prowadzonego przez CREAM. To jednak nie koniec pozytywnych zmian podnoszących atrakcyjność obiektu
- podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM
Wśród wielu istotnych zmian, który zaszły w Askanie należy wymienić: proces relokacji i rozbudowy strefy restauracyjnej, której różnorodną ofertę prezentują: Izmir Kebab, Kuchnia Pekin, Dream Burger, Pizza Hut Express oraz Olimp. Kolejne to otwarcie największego w Gorzowie salonu marki H&M, modernizacja Kina Helios i nowe, znane brandy które powiększyły grono najemców: Empik, Świat Książki, Modne dzieciaki i Kubenz.
- Doskonale dobrany tenant mix, aktywność marketingowa i zmiany w powierzchniach wspólnych sprawiają, że Galeria Askana to atrakcyjny projekt, który notuje świetne wyniki. Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i dostosowujemy swoje działania do potrzeb naszych klientów. Z punktu widzenia marketingowego, momentem kulminacyjnym była kampania z okazji 10-tych Urodzin Galerii Askana. Kompleksowość działań zarządczych przyniosła wymierny efekt w postaci rekordowych wyników września - ponad 17% wzrostu odwiedzalności i aż 25% dynamiki obrotów w porównaniu z rokiem poprzednim
- podkreśla Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM.