Zalando, wiodąca platforma modowo-lifestylowa w Europie, rozpoczęła swój piąty Cyber Week, którego kulminacyjnym punktem będzie Black Friday 29 listopada. Wykorzystując platformę, Zalando łączy ponad 29 milionów klientów, dając im bezpośredni dostęp do marek, w tym kosmetyków i produktów z programu partnerskiego.
Każdego dnia Cyber Week Zalando wprowadzać będzie przeceny na produkty w innych kategoriach, co zakończy się zniżkami na ponad 200 tysięcy różnych produktów w Black Friday. W wielkich wyprzedażach platformy Zalando udział weźmie klub zakupowy Zalando Lounge, który zapewni klientom własne zniżkowe oferty i specjalnie dedykowane kampanie.
- Cyber Week stał się strategicznie ważny dla podnoszenia wartości sprzedaży oraz pozyskiwania nowych klientów. Udowadniają to wyniki z ubiegłego roku, kiedy to w szczytowym momencie samego tylko Black Friday notowaliśmy ponad 4200 zamówień na minutę. Sprzedaż przekroczyła nasze, i tak wysokie, oczekiwania. W tym roku będziemy jeszcze mocniej wykorzystywać potencjał całego Cyber Week, by osiągnąć ambitne cele oraz pokazać naszym klientom, w tym najintensywniejszym okresie sprzedaży, że Zalando to ich pierwszy punkt wyboru, jeżeli chodzi o zakupy modowe
- mówi Moritz Hahn, Senior Vice President of Commercial Business w Zalando Fashion Store.
Zgodnie z niedawno ogłoszoną strategią zrównoważonego rozwoju do.MORE, Zalando zobowiązało się do zachowania neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla we własnych operacjach oraz wszystkich dostawach i zwrotach – również podczas Cyber Week. Klienci na etapie finalizowania zamówienia, mogą skorzystać z niedawno dodanej opcji kompensacji śladu węglowego. Zalando kontynuuje kompensowanie wszystkich emisji dwutlenku węgla, które nie są eliminowane poprzez usprawnienia operacyjne, takie jak energia odnawialna, łączenie zamówień lub opcje zielonej dostawy.