Wzrost popularności kart podarunkowych otwiera nowe ścieżki rozwoju

2024-04-16 | 08:00

Przez pandemię zmieniły się nawyki konsumenckie, kreując nową rzeczywistość dla wszystkich. Wraz z ponownym otwarciem biznesów pojawiła się szansa nie tylko na regenerację, ale także na innowację - możliwość ulepszenia doświadczenia zakupowego i przyspieszenia rozwoju. Jednym ze wskaźników tej zmiany jest rosnąca popularność kart podarunkowych, sygnalizująca obiecujący trend dla detalistów na całym świecie.


Rosnące zainteresowanie kartami podarunkowymi

W 2023 roku globalny rynek kart podarunkowych osiągnął 416,641 mld €, a do 2030 roku prognozowany jest wzrost do 2,1 biliona €. To nie tylko statystyka, za tymi cyframi kryje się jedno z podstawowych ludzkich pragnień – chęć obdarowywania. Europejski rynek kart podarunkowych, wyceniony na 130,8 mld € w 2021 roku, może potroić swoją wartość do 2032 roku, osiągając roczny wzrost na poziomie 12,4%. Te liczby podkreślają ogromny potencjał kart podarunkowych jako narzędzia do zwiększania footfallu oraz lojalności i wydatków klientów.

Psychologia Dawania

Badania psychologiczne potwierdzają pozytywny wpływ dawania prezentów zarówno na darczyńcę, jak i obdarowanego poprzez wzmacnianie więzi społecznych. Nowoczesne społeczeństwo chce pielęgnować relacje z bliskimi i szuka sposobu na wyrażenie swoich uczuć, dzięki czemu karty podarunkowe przeżywają swój renesans.

Więcej Kart to większy obrót

Karty podarunkowe oferują niezrównaną wygodę i elastyczność, znacząco wpływając na nawyki wydatkowe konsumentów. Centra handlowe wykorzystują je jako narzędzie marketingowe do tworzenia angażujących kampanii, zwiększania świadomości marki i budowania lojalności klientów. Aż 31% klientów używa kart podarunkowych do zakupu produktów w pełnej cenie, podczas gdy 81% wydaje co najmniej 40% więcej niż wartość karty. Te statystyki pokazują, że karty podarunkowe generują wzrost sprzedaży i, co za tym idzie, przychodów dla Centrum Handlowego.

Giftify wspiera Sprzedawców

Giftify to nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu sprzedawcy umacniają swoją pozycję na rynku. Najnowocześniejsze strategie marketingowe, zautomatyzowane rozwiązania i zintegrowane płatności upraszczają obsługę klientów, umożliwiając sprzedawcom wykorzystanie rosnącego popytu na karty podarunkowe.

Przyszłość Kart Podarunkowych

Płatności zbliżeniowe, które nabrały popularności przez COVID-19, upraszczają transakcje zarówno dla konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych. W dynamicznie zmieniającym się krajobrazie konsumenckim przyjęcie innowacji jest kluczowe dla sprzedawców dążących do utrzymania wzrostu. Tutaj do gry wkraczają karty wirtualne, karty NFC, Apple i Google Pay. Karty podarunkowe centrów handlowych, dzięki elastyczności, wygodzie użycia i atrakcyjności mogą odegrać kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego. Aby wykorzystać wzrost zainteresowania i wyjść naprzeciw oczekiwaniom, integracja technologii fintech z kartami podarunkowymi wysuwa się na pierwszy plan w rozwoju sektora kart podarunkowych.

Tagi: Giftify karty podarunkowe
Oceń artykuł:

Fot: Giftify / Envato Źródło: Giftify

Wzrost popularności kart podarunkowych otwiera nowe ścieżki rozwoju

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.