PayPo & Decathlon - wspólne działania dla nowych klientów
Wspólna kampania PayPo i Decathlon trwała twa tygodnie. W tym czasie klienci, którzy nigdy wcześniej nie mieli okazji dokonać zakupów z PayPo, mogli otrzymać specjalny kod obniżający wartość zamówienia złożonego w Decathlon i opłaconego przy pomocy PayPo.
Kampania wzbudziła duże zainteresowanie kupujących - we wskazanym okresie zostały wykorzystane wszystkie przewidziane kody promocyjne, a grupa zakupowa PayPo zwiększyła się o blisko 1500 nowych użytkowników. Średnia wartość złożonych w tym czasie zamówień wyniosła 250 zł.
Wspólna kampania PayPo i Decathlon - efekty
Podczas organizowanej akcji udział PayPo we wszystkich transakcjach w sklepie Decathlon wzrósł o 20%, a pod kątem obrotu - o 13%. Szczególnie istotne jest to, że Decathlon zauważył utrzymanie się wyższych wyników już po zakończeniu kampanii (porównując z okresem bezpośrednio przed realizowanymi wspólnie działaniami).
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie przyniosła nam kampania realizowana we współpracy z PayPo - mówi Paweł Antołek, Head of ecommerce growth w Decathlon. - Widzimy wyraźnie, że wykorzystanie kodów od PayPo zapewniło nam wzrosty sprzedaży. Z chęcią będziemy podejmować tego typu współprace również w ramach innych organizowanych przez nas kampanii.
Z osiągniętych w ramach kampanii wyników zadowolone jest też PayPo, dla którego jest to kolejne potwierdzenie, że realizowane wspólnie z merchantem działania marketingowe przynoszą zakładane efekty.
Skuteczne działania marketingowe prowadzone z merchantami to jeden z wyróżników marki PayPo - mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo. - Ciągle staramy się podejmować działania, takie jak wspólna kampania w oparciu o kody promocyjne, które pomagają naszym partnerom zwiększać wyniki sprzedażowe. Jednocześnie w ten sposób sami czerpiemy korzyści, docierając do nowych konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji robić zakupów z PayPo, przez co zwiększamy swoją rozpoznawalność i świadomość naszej marki wśród Polaków.