Wspólna kampania marketingowa PayPo x Decathlon

2023-10-02 | 10:35

Płatności odroczone PayPo pozwalają klientom robić zakupy już teraz, a płatność za nie rozciągnąć sobie w czasie. Taka swoboda zakupowa przekłada się na to, że klienci chętniej korzystają z sezonowych wyprzedaży, sięgają po produkty z kolekcji limitowanych czy robią prezenty sobie lub bliskim. Dzięki temu sklep internetowy sprzedaje więcej. Osiągnięcie takiej korzyści nie jest jednak możliwe bez podejmowania działań marketingowych, które aktywizują klientów i zachęcają ich do dokonywania zakupów - takich jak wspólna kampania PayPo i Decathlon, jednej z czołowych marek oferujących odzież i akcesoria sportowe.

PayPo & Decathlon - wspólne działania dla nowych klientów

Wspólna kampania PayPo i Decathlon trwała twa tygodnie. W tym czasie klienci, którzy nigdy wcześniej nie mieli okazji dokonać zakupów z PayPo, mogli otrzymać specjalny kod obniżający wartość zamówienia złożonego w Decathlon i opłaconego przy pomocy PayPo.

Kampania wzbudziła duże zainteresowanie kupujących - we wskazanym okresie zostały wykorzystane wszystkie przewidziane kody promocyjne, a grupa zakupowa PayPo zwiększyła się o blisko 1500 nowych użytkowników. Średnia wartość złożonych w tym czasie zamówień wyniosła 250 zł.

Wspólna kampania PayPo i Decathlon - efekty

Podczas organizowanej akcji udział PayPo we wszystkich transakcjach w sklepie Decathlon wzrósł o 20%, a pod kątem obrotu - o 13%. Szczególnie istotne jest to, że Decathlon zauważył utrzymanie się wyższych wyników już po zakończeniu kampanii (porównując z okresem bezpośrednio przed realizowanymi wspólnie działaniami).

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, jakie przyniosła nam kampania realizowana we współpracy z PayPo - mówi Paweł Antołek, Head of ecommerce growth w Decathlon. - Widzimy wyraźnie, że wykorzystanie kodów od PayPo zapewniło nam wzrosty sprzedaży. Z chęcią będziemy podejmować tego typu współprace również w ramach innych organizowanych przez nas kampanii.

Z osiągniętych w ramach kampanii wyników zadowolone jest też PayPo, dla którego jest to kolejne potwierdzenie, że realizowane wspólnie z merchantem działania marketingowe przynoszą zakładane efekty.

Skuteczne działania marketingowe prowadzone z merchantami to jeden z wyróżników marki PayPo - mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo. - Ciągle staramy się podejmować działania, takie jak wspólna kampania w oparciu o kody promocyjne, które pomagają naszym partnerom zwiększać wyniki sprzedażowe. Jednocześnie w ten sposób sami czerpiemy korzyści, docierając do nowych konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji robić zakupów z PayPo, przez co zwiększamy swoją rozpoznawalność i świadomość naszej marki wśród Polaków.

Tagi: Decathlon PayPo Paweł Antołek
Oceń artykuł:

Źródło: Decathlon

Wspólna kampania marketingowa PayPo x Decathlon

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.