Wrześniowy numer Magazynu Galerie Handlowe

2019-09-10 | 11:56

Wraz z początkiem września na rynku ukazało się nowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe. Znajdą w nim Państwo m.in. wywiad z Piotrem Kaptórem z Prezentumarzeń, z którym rozmawiamy o rynku kart podarunkowych, oraz z Piotrem Kondraciukiem z Polskiego Koszyka, który zwraca uwagę na rosnącą świadomość e-klientów i ich obawy dotyczące świeżości zamawianych produktów spożywczych.

Specjalistyczne centrum handlowe


W Chinach wciąż jeszcze można spotkać bazary i uliczki handlowe. Konsumenci nie mają jednak do nich sentymentu, ponieważ towary z marketów w ich opinii odznaczają się lepszą jakością. Odwrotnie jest w przypadku żywności. Tradycyjnym widokiem, znanym jeszcze obecnemu pokoleniu z dzieciństwa, są wąskie uliczki, przy których można było znaleźć małe, lokalne restauracje. Gwałtowna rozbudowa miast sprawiła, że zniknęły one z krajobrazu, a nie wszyscy są zadowoleni z zastąpienia ich przez restauracje w galeriach handlowych. Jak podaje pekiński dziennik The Beijinger, sieciówki są uważane za gorsze jakościowo i jednostajne. Tymczasem w Pekinie powstało centrum handlowe Hopson One, które ma odwrócić te skojarzenia. Strefa restauracyjna, zajmująca aż dwie kondygnacje, zbudowana została w postaci imitacji wąskich uliczek znanych ze starszych pekińskich dzielnic. Z góry zwieszają się lampiony i neony, a w bramach czy na stoiskach można zjeść popularne chińskie potrawy. Podłoga wyłożona została kostką imitującą bruk, a okalają ją latarnie z nazwami ulic, by pogłębić wrażenie, że naprawdę znajdujemy się w autentycznym, chińskim sąsiedztwie. Wszystkich restauracji jest 130. Czy realizacja obiektów w Polsce o określonym profilu, np. centra restauracyjne, o profilu sportowym, tylko z ofertą usługową lub produktami premium itd., to dobry pomysł? 


Piotr Kaptór, dyrektor marketingu Prezentmarzeń: Czas na sklepy


Jeszcze 10 lat temu, chcąc spróbować nietypowej aktywności, jak skok ze spadochronem, jazda samochodem wyścigowym czy wyprawa na strzelnicę, trzeba się było nieźle nagimnastykować. Obiektów było mało, ich marketing właściwie nie istniał, a świadomość polskiego społeczeństwa o możliwościach nieszablonowego spędzania wolnego czasu pozostawała na niezwykle niskim poziomie. Większość ciekawych rozrywek przeznaczona była dla wąskich grup pasjonatów i niedostępna dla szerszego grona odbiorców. Prezentmarzeń, który od dekady działa na polskim rynku, dziś zdecydowanie ułatwia dostęp do nietypowych atrakcji. Aktualnie oferuje niemal 3500 pomysłów na prezent w 1400 lokalizacjach. O rozwoju sieci sprzedaży, peletonie konkurencji i rosnącej popularności przeżyć w formie prezentów rozmawiamy z Piotrem Kaptórem, dyrektorem marketingu Prezentmarzeń.


Piotr Kondraciuk, Prezes Zarządu Polski Koszyk Sp. z o.o.: Świadomość i patriotyzm zakupowy


Dla większości e-klientów oszczędność czasu jest najważniejsza, ale równie istotna jest szerokość asortymentu, dostępność ulubionych produktów oraz aspekty ekologiczne. Rośnie także świadomość polskich konsumentów, którzy coraz częściej wybierają produkty tworzone w Polsce, dając wyraz poparciu rodzimej produkcji. Niektórzy jednak wciąż mają wątpliwości odnośnie świeżości produktów spożywczych kupowanych w sieci. Piotr Kondraciuk, Prezes Zarządu Polski Koszyk Sp. z o.o., przekonuje, że jedynym argumentem, który realnie przemawia, jest osobiste doświadczenie Klienta: trzeba najpierw dokonać zakupów, a nie kierować się stereotypami.


Due Diligence galerii handlowych


Analiza due diligence jest jedną z najbardziej kompleksowych i nowoczesnych metod analitycznych stosowanych przy zakupie nieruchomości. Pozwala na kompleksową ocenę stanu obecnego i perspektyw rozwoju nabywanej nieruchomości. Błędny jest powszechny stereotyp, że analizy due diligence wykonują tylko prawnicy i że dotyczy to tylko stanu prawnego nieruchomości. Do tego typu zleceń potrzebny jest komplet specjalistów z różnymi uprawnieniami.


Drogi Kliencie pozwól, że pomogę - czyli CX w praktyce


Pracujemy w firmie usługowej. Wszystko, co wykonujemy w pracy, robimy dla innych, realizując konkretną potrzebę, cel, zadanie postawione przez Klientów. Strategia prowadzenia biznesu oparta o dostarczanie Klientom najlepszych doświadczeń, czyli polityka customer experience, nieprzerwanie od wielu lat jest na najwyższych miejscach rankingów naczelnych kierunków rozwoju biznesu i chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że właśnie tak być powinno, bo Klient jest najważniejszy. Jednakże customer experience nie zrobi się sam, dlatego, drogi Kliencie, czasem po prostu pozwól sobie pomóc…


Zielone galerie handlowe


Centra handlowe oddziałują na środowisko naturalne każdego dnia. Ich najemcy i Klienci zużywają energię elektryczną, przyczyniają się do powstawania odpadów, a urządzenia grzewcze i chłodnicze emitują zanieczyszczenia. Przepisy prawne, dobre praktyki i nowoczesne standardy branżowe mają za zadanie zmniejszenie negatywnych skutków naszego działania, zarówno dla otoczenia, jak i dla samych inwestorów, zarządców oraz najemców galerii.


Doświadczenia zakupowe, a umiejętności sprzedażowe


Tworzenie pozytywnego, unikalnego i spójnego doświadczenia zakupowego wydaje się być dzisiaj oczywistą strategią pozyskiwania Klientów. Czy zawsze pamiętamy o tym, jak w jej realizacji może nam pomóc troska o najwyższą jakość obsługi Klienta?


PRZECZYTAJ WRZEŚNIOWY NUMER MAGAZYNU GALERIE HANDLOWE ONLINE

Tagi: Dekra Jerzy Osika Jet Line Magazyn Galerie Handlowe Piotr Kaptór Piotr Kondraciuk Piotr Ubych Prezentmarzeń Promedia Geodetic Adrian Hołub Agnieszka Maszewska Polski Koszyk
Oceń artykuł:

Wrześniowy numer Magazynu Galerie Handlowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.