Międzynarodowa ranga wydarzenia zgromadziła wyjątkowych gości. Jednym z nich był Enrico Moretti Polegato, CEO włoskiej marki Diadora. Prezes firmy był prelegentem podczas panelu „Szyte na miarę klimatu – zrównoważony rozwój według przemysłu odzieżowego”. Zaznaczył, że brand może pochwalić się kontrolowaniem swojego łańcucha dostaw i że przykłada ogromną wagę do bioróżnorodności. Wspomniał o postępie jaki marka uczyniła w dziedzinie produkcji – np. sięgając po niestosowane wcześniej materiały pochodzenia naturalnego.
Diadora może pochwalić się też osiągnięciem kolejnego sukcesu. Marka została nagrodzona platynowym medalem EcoVadis, czyli prestiżowym odznaczeniem w dziedzinie zrównoważonej produkcji i globalnych łańcuchów dostawczych. EcoVadis zajmuje się oceną praktyk i sposobu postępowania dostawców. Diadora znalazła się wśród 1% najlepszych brandów pod kątem ich działań w temacie środowiskowym, społecznym i etycznym. Ocenę zastosowano wśród ponad 75 000 firm, ze 160 różnych krajów i z ponad 200 branż.
Od wiosny 2020 roku marka dostępna jest na polskim rynku za sprawą głównego dystrybutora – firmy MM Sport. Produkty firmy znajdują się także w wybranych sklepach multibrandowych oraz czołowych konceptach sneakerowych.