Posnania poszerza swoją ofertę o kolejne pięć nowych marek. W najbliższych tygodniach do grona najemców dołączą PAWO, Hummel, Kraina Serów oraz debiutujący w Polsce Miniso. Ofertę premium poszerzy butik Baldinini oraz rozbudowany lokal Vistula.
Od początku roku w Posnanii pojawiło się osiem nowych marek, w tym dwie, które zadebiutowały na handlowej mapie Wielkopolski. Jednym z oczekiwanych otwarć było pojawienie się butiku Flying Tiger Copenhagen. Wraz z wiosenną ofertą Posnania powiększa grono najemców o kolejne lifestylowe brandy. Modę męską wzbogaci PAWO, które specjalizuje się w nowoczesnej elegancji. Głównym projektantem marki jest Andrzej Foder, wielokrotnie nagradzany przez najbardziej prestiżowe magazyny modowe w Polsce.
– Nasza oferta przyciąga najbardziej wymagających klientów. Dostrzegają to marki luksusowe, które decydują się na otwarcie swoich lokali w Posnanii. Vistula powiększy swój salon, a w najbliższych tygodniach dołączy do nas Baldinini, rozszerzając ofertę premium do trzydziestu wiodących marek
– mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
Kolejnymi nowościami będą Hummel – duńska marka specjalizująca się w odzieży i sprzęcie sportowym oraz Kraina Serów, która uzupełni ofertę żywności gourmet w Posnanii. Nowoczesny koncept delikatesów zaoferuje klientom blisko 250 gatunków serów krowich, owczych i kozich. Ofertę gastronomiczną wzbogaci Pasibus, wywodząca się ze street food’u marka, specjalizująca się w serwowaniu burgerów i dań z grilla.
Jednym z ciekawych debiutów będzie otwarcie pierwszego salonu Miniso w Polsce. Azjatycka marka posiada 1 800 lokali na całym świecie. W swojej ofercie ma szeroką gamę akcesoriów wyposażenia wnętrz, kosmetyków i zabawek.