Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

2017-03-01 | 16:00

Najpopularniejsze marki kuszą aktualnymi trendami w NoVa Park – największym centrum handlowym w województwie lubuskim. Wraz z wprowadzeniem oferty wiosna/lato 2017 wystartowała nowa kampania wizerunkowa z udziałem Ambasadorów NoVa Park 2017 – Ewy, Macieja, Piotrusia i Adasia Truszczyńskich.

Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park „Wyjdź z nią na słońce” promuje wiosenne kolekcje, a główną rolę odgrywa w niej rodzina Państwa Truszczyńskich, laureaci konkursu na Ambasadorów NoVa Park 2017. Wyboru Ambasadorów, podobnie jak w poprzednim roku, dokonali klienci NoVa Park. Kampania odzwierciedla strategię marketingową, zgodnie z którą to właśnie rodziny są najważniejszą grupą docelową NoVa Park i do nich skierowane są organizowane na terenie centrum wydarzenia.

Wiosenna odsłona kampanii wizerunkowej pokazuje scenerię nawiązującą do zielonych terenów województwa lubuskiego. W centralnym punkcie – poza uśmiechniętą i pełną energii rodziną Państwa Truszczyńskich – znajduje się charakterystyczny model 3D sygnetu logotypu NoVa Park. Przybiera on formę bramy, która symbolizuje wejście i zaproszenie do odwiedzenia największego centrum handlowego w regionie.

Wystartowaliśmy z drugą w tym roku kampanią promującą NoVa Park. Podobnie jak ostatnio najważniejszą rolę odgrywają w niej nasi Ambasadorowie – Ewa, Maciej, Piotruś i Adaś Truszczyńscy z Gorzowa. Feeria żywych barw oraz naturalność bohaterów kampanii zachęcają do odwiedzenia NoVa Park w okresie wprowadzenia najnowszych kolekcji wiosna/lato 2017

– mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.

Wiosennej kampanii wizerunkowej będą towarzyszyć dwa wydarzenia. W dniach 10-11 marca odbędzie się event modowy, podczas którego klienci będą mogli wygrać zakupy o wartości 100 złotych, a najmłodsi wziąć udział w warsztatach artystycznych. Z kolei w dniach 24-25 marca będzie trwać akcja prozdrowotna „Na zdrowie”, której celem jest zachęcenie najmłodszych do zdrowego i aktywnego życia.

Kampania wizerunkowa „Wyjdź z nią na słońce” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, digital signage, strony internetowej oraz Facebooka NoVa Park, który ma największą liczbę fanów, jeśli chodzi o centra handlowe w regionie.

Od stycznia 2017 roku NoVa Park współpracuje z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Centrum Handlowe NoVa Park

zobacz więcej informacji o: NoVa Park

Wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.