WELL Wólczanka - nowy koncept marki z energetyzującą ofertą casualową

2023-10-17 | 09:32

Marka Wólczanka, należąca do portfolio Grupy VRG, wprowadza do oferty nowy koncept: WELL Wólczanka. Pod tą nazwą będzie od teraz prezentowana oferta total look, czyli szeroki asortyment wygodnych, jakościowych ubrań na co dzień - od spodni i sukienek po akcesoria i dodatki. Z kolei w sklepach oznaczonych główną marką Wólczanka, klienci znajdą duży wybór formalnych koszul.

Logo nowego konceptu debiutuje 13 października na stronie e-sklepu wolczanka.pl. Zmiany w marce Wólczanka są realizowane w ramach budżetu inwestycyjnego Grupy VRG na lata 2023 i 2024.

Jak tłumaczą przedstawiciele marki, różne oznaczenia, tak w sieci stacjonarnej, jak i w e-sklepie, mają ułatwić klientom poruszanie się w ofercie marki oraz rozróżnienie dwóch typów salonów, które posiadają odrębną ofertę: dużych sklepów z kolekcjami total look, zlokalizowanych w największych centrach handlowych oraz mniejszych butików koszulowych.

- Zaobserwowaliśmy, że w naszych sklepach pojawiają się klienci o bardzo różnych potrzebach. Część szukała eleganckich koszul formalnych, z których Wólczanka jest od lat doskonale znana, a które dostępne były w małych butikach, podczas gdy inni oczekiwali bardziej casualowych zestawów na co dzień – czyli oferty total look, którą rozwijamy od kilku lat i która jest dostępna w dużych salonach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest wprowadzenie nowej identyfikacji WELL Wólczanka dla naszej oferty casualowej oraz oddzielenie jej od butików z koszulami, by komfort klienta w poszukiwaniu wymarzonego produktu był większy

- mówi Marta Fryzowska, Wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment fashion.

Reklama:

Nowy logotyp WELL Wólczanka pojawi się po raz pierwszy na stronie www.wolczanka.pl w piątek, 13 października. Klienci zobaczą go również na metkach pierwszych elementów kolekcji WELL Wólczanka, projektowanych zgodnie z założeniami marki. Stopniowo nazwa ta będzie wprowadzana również na witrynach flagowych, największych salonów marki w 10 kluczowych galeriach handlowych w Polsce.

WELL-designed

Logotyp linii został stworzony przez Edgara Bąka - artystę i projektanta graficznego, który jest autorem identyfikacji wizualnych projektów i marek takich jak Jush!, Marriott, czy EdRED. WELL Wólczanka to jednak coś więcej niż nowa nazwa na szyldzie. Nowy koncept to również odświeżona oferta, mocno stawiająca na jakość i kolor, radosny wizerunek i nowy sposób komunikacji wizualnej marki oraz zmiany w obsłudze klienta w sklepach stacjonarnych. Wszystko po to, aby do oferty marki przekonać młodszych klientów.

W WELL Wólczanka klienci znajdą szeroki asortyment, w tym casualowe koszule oraz wiele innych produktów, takich jak spodnie, sukienki, spódnice i okrycia wierzchnie. Projekty WELL Wólczanka charakteryzują się oryginalnym stylem, wysoką jakością materiałów i wykonania, a także energetyzującymi kolorami. To ubrania, które nie tylko prezentują się modnie, ale także zapewniają trwałość i komfort. Bogactwo kolorów w kolekcji WELL Wólczanka pozwala klientom wybierać spośród szerokiej palety odcieni, dostosowanych do różnych gustów i preferencji.

- Identyfikacja WELL Wólczanka podkreśla odświeżony i dynamiczny wizerunek marki. WELL Wólczanka to linia codzienna, która oferuje wygodę, jakość i radość z zakupów. Nasze ubrania pozwalają klientom wyrazić siebie w codziennym życiu, niezależnie od okazji - mówi Marta Fryzowska.

WELL-dressed

Wprowadzenie nowego konceptu salonów WELL Wólczanka w sklepach stacjonarnych rozpocznie się w połowie października, wraz z otwarciem po remoncie salonu w CH Bonarka. Plany spółki zakładają dalszy rozwój tego konceptu w innych najlepszych centrach handlowych w Polsce. Kolejne salony zostaną otwarte w Płocku, Gdańsku i Poznaniu.

Tagi: Grupa VRG Marta Fryzowska WELL Wólczanka
Oceń artykuł:

Źródło: Wólczanka

WELL Wólczanka - nowy koncept marki z energetyzującą ofertą casualową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.