W 2019 roku Weekday otworzył swój pierwszy sklep w Polsce, w Krakowie. Tej wiosny, a dokładne 20 maja, marka otworzy kolejny sklep, tym razem w stolicy. Pierwszy sklep w Warszawie będzie znajdował się w niedawno zrewitalizowanym Lifestyle Center Elektrownia Powiśle. Powiśle, znane ze swojej żywej sceny kulturalnej, jest świetnym otoczeniem dla marki takiej jak Weekday.
Nowy sklep o powierzchni 374 m2 rozłożonej na 3 piętra stanowi połączenie industrialnych elementów zainspirowanych krajobrazem miasta i dynamiczną mieszanką materiałów, które odzwierciedlają kreatywne wartości leżące u podstaw marki. Jednocześnie stanowią one idealną pożywkę dla kreatywności, dając klientom możliwość wyrażenia siebie. Lokalizacja będzie obejmowała także print studio Zeitgeist.
To inicjatywa, polegająca na projektowaniu przez markę limitowanych printów, które nawiązują do aktualnych wydarzeń z całego świata i są tworzone na bieżąco, co tydzień. Będzie to sklep, który klienci z pewnością zapamiętają.
Ze względu na epidemię SARS-CoV-19 Weekday otworzy swój pierwszy sklep w Warszawie z zachowaniem nowych środków ostrożności, które mają zapobiec rozprzestrzenieniu się wirusa. Klienci zostaną poproszeni o zachowanie dystansu między sobą oraz przestrzeganie obowiązujących zasad higieny, aby wszyscy mogli cieszyć się bezpiecznymi zakupami. Marka Weekday chciałaby wszystkich klientów serdecznie zaprosić do swojego nowego sklepu, ale jednocześnie zachęca do skorzystania ze strony Weekday.com i dokonania bezpiecznych zakupów z domu.
Weekday to szwedzka marka modowa inspirująca się stylem ulicznym oddana wspieraniu pewności siebie i autoekspresji. Marka oferuje mieszankę kolekcji własnych, odzieży innych marek, kolekcji tworzonych w różnych kolaboracjach oraz odzieży z drugiej ręki. W ten sposób, poprzez dynamiczną mieszankę produktów skierowaną do otwartych i myślących przyszłościowo młodych ludzi, Weekday ma nadzieje zainspirować kreatywność i skłonić do zrozumienia innych kultur.
Weekday nieustanne dąży do tego, aby działania firmy stawały się bardziej zrównoważone, dlatego korzysta ze zrównoważonych materiałów, które mają mniejsze oddziaływanie na środowisko naturalne i naszą planetę. Obecnie ponad 73% materiałów wykorzystywanych do tworzenia produktów Weekday jest pozyskiwane w sposób zrównoważony. Jednocześnie wdrażane są strategie, które mają na celu tworzenie kolekcji opartych na jeszcze bardziej zrównoważonych materiałach.