W roku 2014 ponad 41,48 mln klientów odwiedziło centra Factory

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-24 | 15:05
Zarządzane przez Neinver centra outlet na sześciu europejskich rynkach zakończyły rok 2014 z bardzo dobrymi wynikami w zakresie sprzedaży i odwiedzalności. 15 obiektów przyciągnęło ponad 41,48 mln klientów, co stanowi 5% wzrost w stosunku do roku 2013.
Centra zanotowały również wzrost sprzedaży o 10% - do poziomu 952,29 mln EUR.
– Wskaźniki operacyjne centrów zarządzanych przez Neinver rosną regularnie od 10 lat, co pokazuje, iż w perspektywie długoterminowej przyjęty model zarządzania prowadzi do podnoszenia wartości nieruchomości - wyjaśnia Daniel Losantos, dyrektor zarządzający Neinver. - A rynek centrów handlowych, zwłaszcza sektor wyprzedażowy, który stał się nieodzownym kanałem sprzedaży wykorzystywanym przez poszczególne marki, wymaga bardzo wyspecjalizowanego podejścia do zarządzania - dodaje.
Wzrost we wszystkich krajach
Sprzedaż i liczba klientów w roku 2014 wzrosły na wszystkich rynkach działalności Neinver. Najlepsze wyniki zanotowano we Francji. W Roppenheim The Style Outlets pojawiło się 1,4 mln klientów, czyli 19% więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż zwiększono o 16%.
W Niemczech, Zweibrücken The Style Outlets odnotowało 11% wzrost sprzedaży i odwiedzalności względem 2013 r. Centrum odwiedziło ponad 3,8 mln konsumentów.
W Polsce, pięć zarządzanych przez Neinver centrów pod marką Factory przyciągnęło 13 mln klientów, czyli 10% więcej niż rok wcześniej. Łączna sprzedaż wzrosła względem 2013 r. o 20%.
W Hiszpanii, pięć centrów prowadzonych przez Neinver w A Coruña, Madrycie i Sewilli pod marką The Style Outlets osiągnęło dobre wyniki pomimo niesprzyjających okoliczności ekonomicznych. Liczba klientów zwiększyła się o 4% (ponad 13,3 mln), a sprzedaż była o 5% większa niż w roku 2013.
Portugalia jest kolejnym rynkiem, na którym zanotowano dobre wyniki sprzedaży – o 16% większe niż w 2013 r. Liczba osób odwiedzających Vila Do Conde The Style Outlets okazała się o 2% większa. Centrum przyciągnęło 4,1 mln klientów.
Neinver zarządza dwoma obiektami The Style Outlets we Włoszech – kraju, który charakteryzuje się dużą dojrzałością sektora wyprzedażowego. Liczba klientów przekroczyła 6,3 mln, co stanowi 4% wzrost w stosunku do 2013 r. Łącznia sprzedaż okazała się większa o 8%.
Poziom sprzedaży w centrach handlowych przekroczył 1 mld EUR Neinver zarządza obecnie 22 obiektami handlowymi - tradycyjnymi galeriami oraz centrami outlet. We wrześniu 2014 r., firma podpisała umowę joint venture z KKR, dodając do swojego portfolio centrum Nassica w Madrycie oraz Vista Alegre w Zamora.
Łączna powierzchnia najmu w europejskich centrach wynosi 565.100 m kw. Znajduje się na niej 1200 sklepów czołowych marek krajowych i międzynarodowych.
W 20 centrach handlowych (centrach outlet i tradycyjnych galeriach handlowych) zarządzanych przez Neinver w latach 2013-2014, odwiedzalność wzrosła średnio o 6% w skali roku, osiągając poziom 58,13 mln. Łączna sprzedaż w poprzednim roku przekroczyła 1,14 mld EUR, czyli 10% więcej niż w 2013 r.
Tagi:
Oceń artykuł:

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Kraków

W roku 2014 ponad 41,48 mln klientów odwiedziło centra Factory

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.