Na początku kwietnia w centrum handlowym Posnania, Kazar Group otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży skierowany do pokolenia Y. Kazar Studio stawia na młodych odbiorców, czyli milenialsów, którzy są najaktywniejszą i jedną z bardziej wymagających grup zakupowych. Żeby sprostać tym oczekiwaniom Kazar Studio stawia na bardzo wyrazisty przekaz i oryginalne treści, nawiązujące do odwagi, dystansu, poczucia humoru i tolerancji.
Właściciel marki Kazar, będącej jednym z najsilniejszych polskich brandów segmentu premium, wprowadził na rynek nową markę, skierowaną do pokolenia milenialsów. Kazar Studio doskonale współgra z lifestylowym konceptem Posnanii, dlatego to właśnie w poznańskim centrum handlowym zlokalizowano pierwszy w Polsce salon nowej marki.
Koncept butiku w Centrum Handlowym Posnania opracowany został przez Studio Projektowe Zofii Wyganowskiej i wyróżnia go minimalistyczny, monochromatyczny design w odcieniach czerni i bieli. Nowoczesna, koncepcyjnie spójna i czysta przestrzeń w połączeniu z tematycznym podziałem na strefy oraz neutralną ekspozycją produktów doskonale wpisuje się w wymagania młodego konsumenta.
Milenialsi stanowią już 25 % polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia. Jak pokazują, badania cena nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe tej grupy społecznej. Swoje wybory opierają raczej na wrażeniach estetycznych, składzie produktów i wyższych wartościach, które muszą być zgodne z tym, czym sami kierują się w życiu
– Magdalena Skorniak, Tenant Relationship Manager.
Różnorodność oferowanych przez Kazar Studio produktów, modeli wzorów, barw i materiałów jest ogromna. Klienci znajdą w niej pasujące do swoich indywidualnych potrzeb i gustów obuwie, torby, plecaki i różnego rodzaju, często zaskakujące akcesoria. Marka nie definiuje siebie przez pryzmat imperatywu mody, lecz proponuje zróżnicowaną ofertę produktową wpisaną w ideę sklepu z cukierkami, w którym każdy znajdzie swój smak.