W outletach FACTORY rusza największa akcja rabatowa na polskim rynku

2024-05-13 | 13:53

NEINVER przygotowuje kolejną edycję największej akcji rabatowej w Polsce. 16 maja w outletach FACTORY rozpocznie się JUNGLE NIGHT. To pięć godzin zakupów, gdy ceny outletowe zostaną dodatkowo obniżone o 50%. Do akcji dołączają zarówno lokalne jak i światowe marki niemal wszystkich kategorii, a w pasażach FACTORY zagrają didżeje.

JUNGLE NIGHT jest organizowana w outletach FACTORY w Polsce dwa razy w roku – wiosną oraz jesienią i trwa zawsze jedynie przez 5 godzin. Dla klientów to czas największych okazji cenowych w roku. Dla najemców to z kolei dzień rekordowych obrotów, podwójnej frekwencji, a  przy tym doskonała promocja marek i zakupów outletowych.

- Każda kolejna edycja JUNGLE NIGHT okazuje się zyskiwać na popularności. W ubiegłym sezonie, podczas jesiennej edycji, outlety FACTORY odwiedziło ponad 42 tysiące klientów w zaledwie 5 godzin, co przełożyło się na znaczące wzrosty sprzedaży. Na tak obfite zainteresowanie liczymy również w tym rokumówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech. - W salonach outletowych zadbano o pełne półki towarów oraz wzmocnienie zespołów sprzedażowych. Cieszy nas, że to wyjątkowe wydarzenie jest z entuzjazmem przyjmowane przez naszych partnerów biznesowych i do każdej kolejnej edycji JUNGLE NIGHT dołącza większa ilość marek. Istotnym czynnikiem jest też niecodzienna atmosfera zakupów dodaje Klaudia Czyżak-Janyszko.

Na zakupy w stylu JUNGLE w outletach FACTORY zapraszają w tym roku m.in. Nike, Puma,  New Balance, 4F, Helly Hansen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi`s, Pepe Jeans, Mustang, JACK&JONES, United Colors of Benetton, Vans, Converse, Clarks, Skechers, Triumph, Desigual, czy Wittchen. Klienci przyjeżdżają na zakupy JUNGLE NIGHT całym rodzinami, grupami przyjaciół oraz indywidualnie. Zdarzają się i tacy poszukiwacze okazji, którzy  pojawiają się w outlecie  kilka godzin wcześniej, by zawczasu wybrać interesujące ich produkty.

Mechanika akcji jest bardzo prosta. Marki, które zdecydowały się do niej przystąpić, oferują 50 procent rabatu od cen outletowych, jeśli klient zdecyduje się na zakup minimum 2 sztuk towarów w ich sklepie. Drugim kryterium może być próg cenowy, zamiast liczby sztuk na paragonie, ale te ustalają już indywidualnie poszczególne sklepy. Każda marka, biorąca udział w akcji, zostanie specjalnie oznaczona w stylu Jungle. Sklepy, które nie zdecydowały się na udział w JUNGLE NIGHT, zadbają o własne promocje. Akcja odbędzie się w czwartek 16 maja, od godz. 16.00 do 21.00.

W pasażach handlowych FACTORY tradycyjnie usłyszmy sety didżejskie na żywo. Każdy z outletów przygotował też indywidualne atrakcje, jak zabawy dla dzieci, malowanie twarzy w stylu jungle, kawę, czy wodę z owocami dla uczestników akcji oraz specjalne dekoracje.

FACTORY to największa w Polsce sieć centrów outletowych, zlokalizowanych w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. To 87 000 m², na których działa blisko 500 salonów outletowych marek lokalnych i światowych wielu kategorii: od mody damskiej, męskiej i mieszanej, przez obuwie, bieliznę, akcesoria i galanterię skórzaną, po biżuterię, kosmetyki i artykuły dla domu. Silną reprezentację stanowią marki sportowe i outdoorowe oraz salony z ofertą ubrań jeansowych. Całość uzupełnia propozycja kawiarni i restauracji.

Obok wyjątkowej oferty zakupowej, w outletach FACTORY można liczyć też na pojemne parkingi, ładowarki dla aut elektrycznych oraz stacje rowerowe, a wewnątrz place zabaw dla dzieci, pokoje dla rodziców z dziećmi oraz strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń elektrycznych.

Tagi: Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Klaudia Czyżak-Janyszko Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

W outletach FACTORY rusza największa akcja rabatowa na polskim rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.