Usługi kurierskie DPD Polska w sklepach sieci Auchan

2021-12-12 | 16:42

Rozwój usługi kurierskiej DPD Polska w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, którzy dzięki temu otrzymują możliwość decydowania gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki. Rozwiązanie to pozwoli na zwiększenie liczby klientów oraz wzrost sprzedaży, a konsumentom zapewni komfort i oszczędność czasu. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje spółka Pointpack S.A, partner technologiczny, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi i firmami kurierskimi.

Sieć sklepów Auchan zwiększa swoją konkurencyjność, poszerzając ofertę o nadawanie paczek obsługiwanych przez firmę DPD Polska. Szczegółowa lista sklepów, w których dostępna jest usługa kurierska, znajduje się na stronie www.auchan.pl

Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych to uzupełnienie zestawu usług, jakie oferujemy klientom. Dokładamy wszelkich starań, aby zawsze odpowiadały one aktualnym potrzebom kupujących. Z badań przeprowadzonych przez Auchan na polskim rynku w maju tego roku wynika, że dla klientów sieci ważne są względy pragmatyczne takie, jak szeroka oferta produktów i usług dostępnych pod jednym dachem (87%) oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Jesteśmy przekonani, że dzięki podjętej obecnie współpracy z firmą DPD – drugim w naszym portfolio dostawcą usług kurierskich – będziemy mogli jeszcze lepiej realizować oczekiwania klientów w tym zakresie

– mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI.

Popularność punktów nadawczo-odbiorczych nieustannie wzrasta. Klienci cenią sobie wygodę odbioru lub nadania przesyłki przy okazji robienia codziennych zakupów w ulubionym sklepie. Współpraca sieci Auchan, DPD Polska oraz Pointpack pozwoliła stworzyć zoptymalizowany ekosystem technologiczny, który wpływa na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska szczególnie w obszarze miejskim.

Naszym celem jest zapewnienie konsumentom różnych opcji doręczeń – od doręczeń kurierskich na adres odbiorcy lub do tzw. safe place, przez odbiory w punkcie lub automacie. Powiększamy sieć DPD Pickup, która obejmuje punkty partnerskie, automaty paczkowe DPD Pickup Station, DPD Pickup Oddziały Miejskie usprawniające doręczenia w centrach miast oraz punkty w sieciach handlowych jak Auchan. Tworzenie tego typu rozwiązań nie tylko pozwala usprawnić procesy logistyczne i dać konsumentom oczekiwaną elastyczność, ale jest zgodne z naszą strategią zrównoważonego rozwoju, która zakłada dążenie do pełnej neutralności doręczeń. Odpowiednie rozmieszczenie punktów nadań i odbiorów przekłada się na skrócenie tras pokonywanych przez kurierów, a w konsekwencji mniejszą emisję zanieczyszczeń

– komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu i dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w DPD Polska.

Działania wdrożeniowo-operacyjne, we współpracy z poszczególnymi podmiotami, koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku. Spółka przekroczyła liczbę 47 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16.500 punktów w całej Polsce.

Obserwujemy znaczną intensyfikację rynku w zakresie rozwoju punktów nadawczo-odbiorczych w różnych sektorach handlowo-usługowych. W zasadzie każdy punkt handlowo-usługowy ma mniejszą czy większą potrzebą obsługi przesyłek, dlatego Platforma Pointpack umożliwia integrację z wieloma dostarczycielami, zapewniając elastyczność i ułatwiając obsługę przesyłek. Warto także podkreślić, że rośnie poziom świadomości ekologicznej wśród konsumentów. Z naszych badań wynika, że na każde 1 mln obsługiwanych przesyłek możemy przyczynić się do redukcji 13 ton CO2 do otoczenia. Wysoki poziom satysfakcji klientów korzystających z możliwości nadawania i odbierania przesyłek jest mocną podstawą dla dalszego rozwijania kolejnych partnerstw w tym obszarze

– mówi Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu & PR Pointpack.

Tagi: Auchan Auchan Polska DPD DPD Polska
Oceń artykuł:

Źródło: Auchan

Usługi kurierskie DPD Polska w sklepach sieci Auchan

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.