Udany rok Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-01-09 | 15:30
Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. zarządzana przez Caelum Real Estate Asset Management kończy kolejny, siódmy rok działalności sukcesem. Silna i stabilna pozycja galerii w obliczu coraz większej konkurencyjności i nasycenia powierzchnia handlową w mieście to składowa wielu czynników: odpowiednio dobranego tenant mix i procesu rekomercjalizacji, sposobu zarządzania i bardzo istotnej, przemyślanej strategii marketingowej.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, vice president Caelum Real Estate Asset Management - Ostatni rok działalności to udany proces rekomercjalizacji Galerii Askana. W obliczu konkurencji równie ważne jak warunki, na których zawierane są umowy staje się pełne przekonanie o tym, że dana sieć handlowa związuje się projektem prawidłowo zarządzanym i posiadającym potencjał rozwoju – a takim właśnie jest Galeria Askana. Bieżąca analiza działalności najemców i pomysł na stałe poprawianie oferty, skuteczne działania marketingowe oraz prawidłowe zarządzanie obiektem, to kluczowe argumenty które decydują o sukcesie Askany.
W 2014 roku przedłużono oraz podpisano nowe umowy z 23 najemcami, którzy wzbogacili i poszerzyli ofertę Galerii Askana. Wprowadzona została m.in. strategiczna zmiana w projekcie dzięki poszerzeniu współpracy z grupą LPP, która przejęła sklep Reserved, prowadzony dotychczas przez franczyzobiorcę. Nowy salon zostanie przebudowany i powiększony o 200 m kw. Ponadto podpisane zostały umowy z kolejnymi brandami należącymi do wspomnianej grupy tj. z Mohito i Sinsay, które wpisują się w strategię pozycjonowania projektu. Od grudnia klienci galerii mogą skorzystać z pierwszego w Gorzowie Textil Marketu a także, dotąd nieobecnego w Askanie, sklepu zoologicznego Zielone Zoo. Wkrótce otwarty zostanie też sklep marki Ryłko.
W nowej odsłonie i lokalizacjach zaprezentowały się także marki obecne w Galerii Askana od jej otwarcia tj. Gino Rossi, Molton, Vistula oraz Wólczanka.
Na sukces centrum wpływ mają niewątpliwie właściwie dobrane narzędzia, formy promocji i wydarzenia przekładające się na popularność Galerii Askana. Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana podkreśla - Różnorodne wydarzenia organizowane przez Galerię Askana są profilowane w taki sposób, aby poza odwiedzalnością, przekładały się i miały wpływ na wyniki najemców. Stąd tak uważne planowanie działań marketingowych, by dostosować je do zmieniających się oczekiwań klientów i rynku. Galeria Askana to centrum, które przez 7 lat swojej działalności zbudowało bardzo dobre relacje ze społecznością, co znajduje odzwierciedlenie w nowatorskich projektach realizowanych z myślą o mieszkańcach Gorzowa i regionu.
Efektem znakomitej synergii strategii marketingowej, tenant mixu oraz działań zarządczych jest systematyczny wzrost zarówno footfallu, jak i obrotów. Ich poziom w drugiej połowie roku był najwyższy od 2012 roku, a dynamika niejednokrotnie przedstawiała wzrost dwucyfrowy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-04-18 do 2015-04-19

zobacz więcej informacji o: Galeria Askana

Udany rok Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.