Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. zarządzana przez Caelum Real Estate Asset Management kończy kolejny, siódmy rok działalności sukcesem. Silna i stabilna pozycja galerii w obliczu coraz większej konkurencyjności i nasycenia powierzchnia handlową w mieście to składowa wielu czynników: odpowiednio dobranego tenant mix i procesu rekomercjalizacji, sposobu zarządzania i bardzo istotnej, przemyślanej strategii marketingowej.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, vice president Caelum Real Estate Asset Management -
Ostatni rok działalności to udany proces rekomercjalizacji Galerii Askana. W obliczu konkurencji równie ważne jak warunki, na których zawierane są umowy staje się pełne przekonanie o tym, że dana sieć handlowa związuje się projektem prawidłowo zarządzanym i posiadającym potencjał rozwoju – a takim właśnie jest Galeria Askana. Bieżąca analiza działalności najemców i pomysł na stałe poprawianie oferty, skuteczne działania marketingowe oraz prawidłowe zarządzanie obiektem, to kluczowe argumenty które decydują o sukcesie Askany.
W 2014 roku przedłużono oraz podpisano nowe umowy z 23 najemcami, którzy wzbogacili i poszerzyli ofertę Galerii Askana. Wprowadzona została m.in. strategiczna zmiana w projekcie dzięki poszerzeniu współpracy z grupą LPP, która przejęła sklep Reserved, prowadzony dotychczas przez franczyzobiorcę. Nowy salon zostanie przebudowany i powiększony o 200 m kw. Ponadto podpisane zostały umowy z kolejnymi brandami należącymi do wspomnianej grupy tj. z Mohito i Sinsay, które wpisują się w strategię pozycjonowania projektu. Od grudnia klienci galerii mogą skorzystać z pierwszego w Gorzowie Textil Marketu a także, dotąd nieobecnego w Askanie, sklepu zoologicznego Zielone Zoo. Wkrótce otwarty zostanie też sklep marki Ryłko.
W nowej odsłonie i lokalizacjach zaprezentowały się także marki obecne w Galerii Askana od jej otwarcia tj. Gino Rossi, Molton, Vistula oraz Wólczanka.
Na sukces centrum wpływ mają niewątpliwie właściwie dobrane narzędzia, formy promocji i wydarzenia przekładające się na popularność Galerii Askana. Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana podkreśla -
Różnorodne wydarzenia organizowane przez Galerię Askana są profilowane w taki sposób, aby poza odwiedzalnością, przekładały się i miały wpływ na wyniki najemców. Stąd tak uważne planowanie działań marketingowych, by dostosować je do zmieniających się oczekiwań klientów i rynku. Galeria Askana to centrum, które przez 7 lat swojej działalności zbudowało bardzo dobre relacje ze społecznością, co znajduje odzwierciedlenie w nowatorskich projektach realizowanych z myślą o mieszkańcach Gorzowa i regionu.
Efektem znakomitej synergii strategii marketingowej, tenant mixu oraz działań zarządczych jest systematyczny wzrost zarówno footfallu, jak i obrotów. Ich poziom w drugiej połowie roku był najwyższy od 2012 roku, a dynamika niejednokrotnie przedstawiała wzrost dwucyfrowy.
Tagi: