Ponad cztery tysiące aut na minuty wypożyczyli klienci FACTORY, by zrobić zakupy w outletach w całej Polsce. Popularne centra wyprzedażowe, zarządzane przez NEINVER, we współpracy z Traficarem uruchomiły usługę wypożyczenia samochodów na minuty niespełna pół roku temu.
Miejsca parkingowe, w ramach zyskującego na popularności w Polsce „car sharingu”, zostały zaplanowane w pobliżu wejść do centrów. Dla klientów FACTORY to kolejna możliwość łatwego dostępu do outletów, zlokalizowanych poza centrami miast – w warszawskim Annopolu i Ursusie, podkrakowskiej Modlniczce i Luboniu na obrzeżach Poznania. Łatwy dojazd autem do wszystkich centrów jest możliwy, dzięki sprawnemu połączeniu z drogami ekspresowymi, miejskimi obwodnicami, czy nawet autostradą.
Klienci FACTORY, wypożyczający auta przy okazji zakupów, to w blisko 50% osoby młode - w wieku od 22 do 29 lat. Łączna liczba osób wypożyczających, które przyjechały do outletów i odjechały spod nich z zakupami, rozkłada się mniej więcej w połowie.
- Centra FACTORY w całej Polsce odwiedza rocznie kilkanaście milionów klientów. Współpraca z Traficarem to dla nich kolejna możliwość sprawnego dotarcia do naszych outletów, czy komfortowego powrotu z torbami pełnymi zakupów. Uważnie obserwujemy rynek, by w porę reagować na zmieniające się zwyczaje i oczekiwania klientów FACTORY. Auta na minuty zyskały popularność niemal z dnia na dzień, a wyniki pierwszego półrocza potwierdziły, że ta współpraca jest strzałem w dziesiątkę
– mówi Wincenty Zawadzki, Marketing Manager NEINVER w Polsce.
Dla niezmotoryzowanych, do FACTORY w całej Polsce dojeżdżają też miejskie autobusy, a nawet tramwaje (FACTORY Annopol) czy podmiejskie kolejki (FACTORY Ursus). Centra posiadają też stacje miejskich rowerów.
Współpraca z Factory odbywa się w ramach realizowanego przez Traficar programu partnerskiego. Jednym z jego elementów jest możliwość tworzenia stref parkingowych dla samochodów carsharingowych. Pełną listę lokalizacji, ze specjalnymi miejscami parkingowymi przeznaczonymi dla traficarów w każdym z miast, można znaleźć na mapie: https://www.traficar.pl/booking
- Nasi wspólni klienci to głównie osoby młode, które chętnie korzystają z nowinek technologicznych. Jednocześnie cenią sobie wygodę i chcą efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na zakupy. W tym celu rezerwują samochód, by dotrzeć do sklepu, wrócić z zakupami do domu lub ruszyć w dalszą trasę. Wszystko to potwierdza, że użytkownicy mają świadomość istnienia współpracy Traficara i Factory i chętnie łączą ze sobą usługi obu firm
– mówi Karolina Brzuchala, Specjalista ds. Kluczowych Klientów w firmie Traficar.
Promocyjne auta dla klientów FACTORY
W pierwszym tygodniu października, klienci FACTORY przyjeżdżający do centrum autem Traficara, otrzymywali bon na zakupy w wysokości 50 zł. Wyświetlony w aplikacji kupon, należało wymienić na kartę podarunkową w punkcie informacyjnym, w ciągu pierwszej godziny zakupów. W Warszawie, Krakowie i Poznaniu rozdano aż 700 takich kart.
W połowie października ruszyła druga odsłona wspólnej akcji FACTORY i Traficara. Klienci outletu mogli wymienić paragon w wysokości minimum 200 zł na voucher w wysokości 20 zł do wykorzystania w Traficarze. Rozdanych zostało 350 voucherów.