TRILUX Polska dołącza do Shopping Mall Marketing 2023 jako Partner Strategiczny projektu

2023-04-17 | 08:00

TRILUX jest producentem oświetlenia LED, który stawia na indywidualne i energooszczędne rozwiązania oraz nowe technologie. Firma obecna będzie w nadchodzącej edycji projektu marketingowego Shopping Mall Marketing, jako Partner Strategiczny!


W obszarze nieruchomości handlowych TRILUX nie tylko dostarcza oprawy oświetleniowe, ale oferuje także wsparcie w trakcie całego procesu: od momentu projektu instalacji oświetleniowej, aż po jego wdrożenie na miejscu realizacji. Rozwiązania TRILUX uwzględnią biznesowe cele sprzedażowe – podnosząc poziom efektywności energetycznej przestrzeni oraz wspierając proces zakupowy odwiedzających sklepy. Przy pomocy opraw od TRILUX jesteśmy w stanie wykreować niezapomniane doświadczenia zakupowe – stworzyć przytulną i ciepłą atmosferę w miejscu sprzedaży, podkreślić chrupkość pieczywa, świeżość warzyw i owoców, idealnie odwzorować kolory nowej kolekcji odzieżowej, a w przymierzalni zadbać o atrakcyjny oświetlenie przymierzanych kreacji, aby zminimalizować ryzyko porzuconych koszyków. Całość instalacji może być wyposażona w inteligentny system zarządzania oświetleniem LiveLink Retail, a także oprawy nowej generacji wyposażone w moduły IoT, takie jak: czujnik CO2, wzmacniacz sygnału WiFi czy kamery. Przy pomocy rozwiązań TRILUX możemy tworzyć personalizowane scenariusze oświetleniowe, dostosowane do natężania ruchu czy światła słonecznego, a także wybierać najlepszą dla naszych produktów barwę światła. Zobacz więcej.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Kliknij i dowiedz się więcej.

Tagi: oświetlenie Shopping Mall Marketing 2023 Trilux Polska
Oceń artykuł:

Fot: Trilux Polska / Envato Źródło: Trilux Polska

TRILUX Polska dołącza do Shopping Mall Marketing 2023 jako Partner Strategiczny projektu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.