Zalando poszerza współpracę z brytyjską marką Topshop. Od teraz, w ramach oferty kosmetycznej firmy, konsumenci będą mogli zakupić artykuły urodowe Topshop Beauty. Oferta obejmie ponad 200 produktów, które dostępne będą na 8 europejskich rynkach, również w Polsce.
W Polsce zakupy w sieci robi już 60 proc. konsumentów, a kosmetyki kupuje w internecie regularnie niemal połowa z nich. Pod względem sprzedaży produktów urodowych online Polacy są na pierwszym miejscu w Europie. W ślad za tym trendem Zalando sukcesywnie rozbudowuje swoją ofertę kosmetyczną, którą uruchomiło pod koniec ubiegłego roku. Teraz wprowadza na platformę ponad 200 artykułów marki Topshop Beauty, z którą współpracuje od lat w obszarze asortymentu modowego.
Współpraca Zalando i Topshop była w ostatnich latach bardzo owocna. Cieszymy się, że ją rozszerzamy i jesteśmy partnerami także w kategorii Beauty. Wprowadzenie kosmetyków Topshop Beauty do sprzedaży w Zalando rozpoczynamy od 205 produktów do makijażu, które są dostępne na 8 rynkach. Ten istotny krok zbliża nas do celu, którym jest stworzenie platformy łączącej dwie kategorie – modę i urodę. Pragniemy umożliwić naszym Klientom stworzenie pełnej stylizacji, od stóp do głów
– mówi Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando.
Jesteśmy podekscytowani ciągłym rozwojem naszej współpracy z Zalando i wprowadzeniem do sprzedaży kosmetyków Topshop Beauty. Zalando jest naszym pierwszym europejskim partnerem i platformą, na której sprzedajemy zarówno kosmetyki jak i modę marki Topshop. Uwielbiane przez dziennikarzy, influencerów i miłośników mody na całym świecie, Topshop Beauty z pewnością trafi w gusta uwielbiających nowe trendy Klientów Zalando.
– mówi Paul Price, CEO Topshop Topman.
Kosmetyki Topshop Beauty nie są testowane na zwierzętach (100% cruelty free). Selekcja produktów Topshop Beauty dostępna jest już na Zalando.pl