Systemy nagłośnienia obiektów o przeznaczeniu handlowo usługowym to jedna z głównych specjalizacji TOMMEX. Wieloletnie doświadczenie w zakresie stałych instalacji nagłośnieniowych pozwoliły firmie nagłośnić ponad 200 obiektów na terenie całej Polski. Wśród referencyjnych obiektów znajdują się między innymi: galeria handlowa Malta w Poznaniu, galeria handlowa Arkadia w Warszawie, Centrum Praskie Koneser w Warszawie oraz liczne sklepy odzieżowe, sklepy spożywcze oraz lokale usługowe i gastronomiczne.
Obiekty o przeznaczeniu handlowo usługowym charakteryzują się trudną akustyką. Wpływają na to głównie trzy elementy: zróżnicowana kubatura, różne materiały wykończeniowe oraz hałas tła generowany przez odwiedzających.
Aby rozwiązać powyższy problem projekty systemów nagłośnieniowych TOMMEX są poprzedzane specjalistycznymi pomiarami akustycznymi, które pozwalają na przeprowadzenie szczegółowej symulacji komputerowej. Tak przygotowany projekt systemu gwarantuje optymalne rozmieszczenie głośników, a w konsekwencji eliminację niepożądanego efektu pogłosu oraz minimalizację kosztów całej instalacji.
Doświadczenie i współpraca
Prawie trzydziestoletnie doświadczenie pozwoliło firmie wypracować optymalny model współpracy z klientami. W każdej instalacji zespół profesjonalistów stara się zapewnić pełną intuicyjność i prostotę obsługi systemu, tak aby personel obiektu był w stanie obsłużyć nagłośnienie bez wcześniejszego przeszkolenia w tym zakresie. Dewizy firmy to terminowość, profesjonalizm i solidność.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: