The House of Cheese, ekskluzywna sieć z najlepszymi serami, otworzyła lokal o powierzchni 50 mkw. w Galerii Mokotów w Warszawie. The House of Cheese to butik smaków z całej Europy.
Ten ekskluzywny sklep oferuje najwyższej jakości sery, jogurty, makarony, masła i inne wyszukane wyroby z wielu europejskich krajów, takich jak Francja, Włochy, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Grecja, Anglia, Irlandia, Bułgaria i Niemcy. Specjaliści zatrudnieni w sieci House of Cheese potrafią doradzić przy doborze wina, którego oferta w sklepie jest bardzo szeroka. Marka promuje miłość do jedzenia i pasję do poznawania innych kultur. Firma powstała w 2012 r. w Warszawie. Obecnie posiada cztery lokale w stolicy i planuje kolejne otwarcia.
- Naszą misją jest przybliżenie kultury jedzenia sera, jaka panuje we Włoszech czy Francji. Oferujemy zarówno tradycyjne i oryginalne sery, wędliny, oliwy i oliwki, jak również bogaty wybór artykułów ekologicznych i bezmlecznych. Nasi klienci mogą zawsze liczyć na fachową poradę. Jesteśmy bardzo zadowoleni z kolejnej lokalizacji i ze współpracy z doradcą. Dzięki szerokiej wiedzy o rynku handlowym i doświadczeniu specjalistów firmy Cresa Polska uzyskaliśmy szczegółowe informacje o dostępnych lokalach odpowiadających naszym wymaganiom. Otrzymaliśmy także profesjonalne wsparcie podczas negocjacji
– powiedział Piotr Cichocki, właściciel marki The House of Cheese.
- Firma Cresa reprezentuje sieć The House of Cheese w ekspansji na terenie Warszawy. Cieszymy się z możliwości zapewnienia naszemu klientowi powierzchni w Galerii Mokotów, która jest wiodącą galerią handlową w kraju. Lokalizacja samego sklepu jest pierwszorzędna – na parterze, naprzeciwko marketu Carrefour. Wkrótce planowane są otwarcia lokali The House of Cheese w kolejnych atrakcyjnych lokalizacjach – powiedziała Magdalena Sadal z firmy Cresa Polska.
Galeria Mokotów to centrum handlowo-rozrywkowe oferujące bogaty wybór marek odzieżowych, w tym tych najbardziej luksusowych i prestiżowych oraz szeroką ofertę gastronomiczną. Na trzech poziomach obiektu o powierzchni 62,5 tys. mkw. znajduje się około 260 sklepów i punktów handlowo-usługowych, fitness klub, kino Cinema City oraz parking dla 2300 samochodów. Właścicielem galerii jest spółka Unibail-Rodamco-Westfield.